Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Engelmens  (gelezen 5393 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Engelmens
« Gepost op: januari 25, 2009, 05:02:08 pm »

Aan de hand van mijn topic "Ik wilde niet naar de Aarde" kreeg ik van Armina een pb-tje dat ik dan misschien wel een Engelmens zou kunnen zijn. Nu ben ik altijd erg voorzichtig met bepaalde benamingen,maar op de site die ik kreeg, staan dingen die kloppen, een beetje eng eigenlijk.
Ik laat alles even op me inwerken,maar ik wil wel graag alvast delen wat er dan zo klopt.
Ik heb de link verwijderd als je op "engelmens" googled vind je de site ook

De dingen die kloppen:

In enkele seconden kan de engelmens iemand direct naar waarde inschatten. Ze weet of deze persoon te vertrouwen is en of deze persoon bepaalde problemen met zich meedraagt.
(klopt,hier had ik het al over in een mail met WhiteAngel)

Toch zijn de engelen aldaar ook niet alwetend en zijn ze het regelmatig met elkaar oneens. Dit kan voor de Engelmens nogal verwarrend overkomen, omdat ze soms wordt gevoed met tegenstrijdige acties.

Dit directe contact zorgt voor een overlegstructuur waarin de Engelmens haar eigen zegje mag doen. In het hiernamaals wordt wel degelijk geluisterd door de engelen naar de Engelmensen. Er wordt actief informatie uitgewisseld.


Dit is de eerste keer dat ik dit vertel: Ik kom regelmatig in een grote vergaderzaal die is opgedeeld zoals al een kerk. Compleet met de preekstoel van de dominee en de twee rijen met houten banken.
Ik zit hier bij in de rechterrij tussen hen die ik als Egyptische Goden zie. Ik zit wat meer achterin.
Aan de linkerkant helemaal achterin zitten de mensen die in opleiding zijn.
De reden waarom ik dit nooit eerder heb verteld is omdat het allemaal nog raar klinkt. Maar na het lezen van deze site klinkt het ineens heel normaal.


De Engelmens heeft een bijzondere gave die niet vaak wordt gebruikt vanwege de grote kracht ervan. Ze kan ingrijpen in het lot en deze naar eigen inzicht veranderen. De Engelmens kan er bewust voor kiezen iemand te helpen die een auto-ongeluk gaat krijgen. Ze kan er echter ook bewust voor kiezen om dit ongeluk te laten gebeuren.
Het was niet zo heftig als een auto-ongeluk,maar achteraf gezien heeft het een behoorlijke impact,vooral als je weet dat iedereen zijn eigen naam kiest.
Mijn moeder en mijn tante waren ongeveer tegelijkertijd uitgerekend. Ik was een jaar of 9 toen.
Mijn ouders hadden een bepaalde naam in gedachtte en ik vond die naam afschuwelijk.
Mijn oom en tante wisten nog geen goede naam en ik zei dat die bewuste naam een goede naam was.
Mijn tante beviel eerder en gaf haar dochter de naam die ik genoemd had.

De vleugelchakra is een belangrijk instrument voor de Engelmens. De vleugelchakra zit op de rug tussen de schouderbladen, net onderaan de nek. Wanneer deze chakra wordt gebruikt, voelt dit alsof het uit de onderkant van de nek komt.  De vleugelchakra moet niet worden verward met de nek/kin/keel chakra want deze zit daar net boven
Klopt inderdaad, al gebruik ik de vleugels meestal om mijzelf af te schermen
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2009, 07:02:23 pm door Akasha »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.149 seconden met 22 queries.