Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: zoektocht naar hulp?  (gelezen 1365 keer)

Etienne1994

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
zoektocht naar hulp?
« Gepost op: maart 15, 2020, 10:31:38 am »

Hi allemaal,

ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. eerst en vooral: hoi! Ik ben Etienne, 24 jaar en woon in Amsterdam.
Ik zit met een paar vragen waar jullie mij misschien bij konden helpen, of misschien een stap in de juiste richting konden geven.

Mijn moeder is een vrij spirituele vrouw en heeft altijd gedurende mijn opvoeding verschillende vormen van spiritualiteit geïncorporeerd in mijn opvoeding (denk aan reiki, tarotkaarten, gesprekken met mediums, etc). kortom: ik had mij geen lievere, loving mama kunnen wensen. Echter heeft mijn moeder altijd wel gedurende mijn opvoeding van verschillende mensen gehoord dat ik een 'gift' of 'gave' heb, maar dat ik hem onderdruk en daarom niet kan gebruiken. De ene sjamaan noemde het "hands of the sun", de andere medium "helende handen". Toen ik laatst ayahuasca deed hoorde ik ook een stem tijdens mijn reis zeggen dat ik een 'healing power' had.

Sinds die laatste ayahuasca sessie zijn er een paar dingen veranderd. Het begon een jaartje geleden: ik lag in bed en had de rolgordijnen al naar beneden gedaan, maar er kwam nog een beetje licht van buiten naar binnen via de kiertjes. het was dus vrij donker maar toch nog wat zichtbaar. Op een gegeven moment kon ik toen een soort 'veld' rondom mijn lichaam zien, het pulseerde ook, als een hartslag. Dit kon ik de maanden daarna vaker zien en als ik heel erg mn best deed ook overdag.

Nu heeft dit alles zich de afgelopen tijd een stapje verder ontwikkeld. Ik lag in bed en draaide me op mn zij en schrok heel erg. het 'veld' had nu een soort bolle vorm aangenomen en ik zag een soort van flitsen van gezichten voorbij komen. Ik kende de gezichten niet overigens. heel snel flitsen ze voorbij. Omdat ik bang was gebruikte ik een beschermingscirkel geleerd van mijn moeder, waarbij het weg ging. maar ik vraag me echt af wat er met me aan het gebeuren is?

Weet iemand van jullie hier iets over? weten jullie sites of boeken die me informatie kunnen geven?

warme groeten,

Etienne
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: zoektocht naar hulp?
« Reactie #1 Gepost op: maart 15, 2020, 03:59:57 pm »

Hoi Etienne,

Welkom op Armina.

Wat je ziet is energie. Daaronder jouw eigen aura (energieveld) maar ook dat ven mensen/dieren en objecten om je heen.

Ieder mens hoort aura's te kunnen zien, maar door de aardse opvoeding sluit nagenoeg iedereen zich af voor het zien van aura's.

Je kan aura's zien via je 3e oog wanneer je ontspannen bent en je hoofd leeg hebt.

Het is als het ware iets dat je overkomt, en dat je moet laten gebeuren om het te kunnen zien. Als je het probeert te zien lukt dat niet en sluit je je af.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Er is genoeg informatie te vinden over aura's en deze kunnen zien overigens. Zowel in boeken als op internet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 23 queries.