Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Geen kinderwens  (gelezen 1862 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Geen kinderwens
« Gepost op: november 05, 2019, 05:42:36 pm »

Hoi LPChip,

Heb er een tijdje over na gedacht, maar ik wil het toch vragen. Ben zo nu en dan een beetje over de toekomst aan het nadenken, over een relatie krijgen enzo.
Ik zou in de toekomst een gezinnetje willen, maar dan een vriendin en een paar hondjes. Ik zie mezelf geen kinderen op de wereld zetten of adopteren. En dit is altijd al zo geweest. Ik houd super veel van dieren en misschien klinkt dit gek, maar ik heb liever een hondje in mijn armen en op mijn schoot dan een kind.
Ik vraag me af hoe het kan dat ik als vrouw geen kinderwens heb? En wel het zorgzame in me heb, voor iets willen zorgen, maar hondjes in plaats van kinderen? Wil je dit eens aan mijn gidsen vragen?
« Laatst bewerkt op: november 05, 2019, 06:47:15 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Geen kinderwens
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2019, 09:05:59 pm »

Hoi B1986,

Ik wil dat best aan je gidsen vragen, maar ik weet het antwoord ook zonder wel. :)

Een kinderwens is namelijk iets wat je wil of niet. Dat heeft met diverse dingen te maken zoals smaak. Vrouwen zijn niet alleen maar op de wereld gezet om kinderen te baren. Dat is vroeger ooit misschien zo geweest (vanuit de opvoeding), maar niet in deze tijd.

Vergeet namelijk niet dat jouw uiterlijk niet een onderdeel van je is. Je ziet eruit als een vrouw, en je voelt je een vrouw, maar het zijn van een vrouw is iets wat hier op aarde zo is. In een volgend leven ben je misschien een man, of incarneer je in iets wat maar 1 geslacht heeft, of misschien wel 3 geslachten.

Het hebben en opvoeden van kinderen is als het ware een heel leerjaar in lessen als het gaat om de ontwikkeling van je ziel, maar als je dat eenmaal geleerd hebt, dan mag je wel kiezen voor kinderen, maar hoeft het niet. Ook is het mogelijk dat je nog niet zo ver bent (jij hebt dat niet hoor, maar dit is puur voor het stukje theorie), en dan mag je geeneens ouder worden en kun je dus geen kinderen krijgen. Vaak wil je dat dan ook nog niet.

Dat gezegd te hebben, weet dat wanneer jij je partner vindt, dit iemand zal zijn die bij je past en dezelfde interesses heeft. Jullie hebben dit namelijk afgesproken voordat jullie gingen incarneren. Ze zal ook geen kinderwens hebben, dus maak je vooral geen zorgen daarover.

Liefs,
LPChip

PS: Je gidsen konden het niet laten om hier en daar wat aanvulling te bieden voor je. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Geen kinderwens
« Reactie #2 Gepost op: november 06, 2019, 08:29:35 pm »

Zo had ik het nog niet bekeken, heb er veel aan wat je hebt geschreven :). Geeft wat duidelijk/helderheid. Waarschijnlijk zijn er voor mij andere lessen om te leren en andere levensdoelen.

Citaat
Dat gezegd te hebben, weet dat wanneer jij je partner vindt, dit iemand zal zijn die bij je past en dezelfde interesses heeft. Jullie hebben dit namelijk afgesproken voordat jullie gingen incarneren. Ze zal ook geen kinderwens hebben, dus maak je vooral geen zorgen daarover.

Wat fijn om te horen!  :D

Dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Geen kinderwens
« Reactie #3 Gepost op: november 06, 2019, 09:22:16 pm »

Asjeblieft. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.042 seconden met 23 queries.