Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Heftige gezichtspijn  (gelezen 5188 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #15 Gepost op: oktober 21, 2019, 06:17:53 pm »

Hoi B1986,

Fijn om te horen dat het voor jou ook een plezierige ervaring was. Ik zal vanavond een 2e sessie doen. Morgen breng ik weer verslag uit. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #16 Gepost op: oktober 21, 2019, 09:10:35 pm »

Hoi B1986,

Ik ga vanavond wat eerder aan de slag met je, waarschijnlijk slaap je dan nog niet. Ik betwijfel echter of je dit op tijd gaat lezen, maar wellicht dat je je dan afvraagt of ik het was, hiernaartoe komt en dan dit leest, dan ben je in ieder geval gerustgesteld. :)

Maar wellicht dat je het nog wel leest. :)

Tot straks :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #17 Gepost op: oktober 21, 2019, 09:57:03 pm »

Is goed, ik merk het wel of ik nog wakker ben als je begint. Fijn dat je dit even hebt gezegd  :).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #18 Gepost op: oktober 22, 2019, 08:30:31 am »

Hoi B1986,

Ik ben ergens rond half 11 met je aan de slag gegaan, dus verwacht dat je toen nog wakker was.

Ik heb opnieuw je chakra's energie gegeven en laten draaien. Je 7e chakra was nu niet meer stroef maar draaide wel op een laag niveau. Dit is iets waar je zelf verder aan moet gaan werken om dit te herstellen als je dat wil. Hij wordt in ieder geval niet meer afgeremd nu.  Je 6e chakra was actiever maar niet zo actief als je andere chakra's. Dat was goed om te merken.

Ik merkte ook niet meer veel negatieve energie in je kaken en andere delen in je hoofd.

Je lichaam nam dan ook niet meer veel energie op ook al ben ik best een tijdje bezig geweest. Ik heb dit gedaan om je lichaam te laten wennen aan energie zodat het makkelijker energie van buiten accepteert en je 7e chakra makkelijker weer goed gaat stromen.

Je lichaam heeft in ieder geval genoeg gehad van de 2 sessies en een 3e sessie zal dan ook geen nut hebben.

Ik hoop dat het voor jou ook veel gedaan heeft. Laat het me in ieder geval weten. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #19 Gepost op: oktober 22, 2019, 05:46:27 pm »

Hoi LPChip,

Dat is ook de tijd dat ik voelde dat je me aan het behandelen was (het was een heel apart gevoel), ik heb het de hele tijd gemerkt. Het was een ervaring waar ik, ondanks dat ik het soms even lastig vond om rustig te blijven liggen en ook wat eng vond, van heb geleerd. Want ik heb mezelf aan jou overgegeven en toevertrouwd en dat is nogal wat voor mij. En dat terwijl ik je niet eens persoonlijk ken. Maar ik weet zeker dat je alleen maar goede bedoelingen hebt, zo voel en ervaar ik het tenminste  ;) :). Zie wat ik heb gezegd maar als een compliment!

Ik zat te denken aan stenen om beide chakra's actiever te maken en welke werken hiervoor het beste? De overige chakra's zijn goed en daar hoef ik verder niets mee te doen. Ik hoop dat uiteindelijk mijn hoofd en gezichtspijn minder word, misschien wel weggaat, maar dat is even afwachten. Ben best wel moe in mijn hoofd, maar dat is tijdelijk en is niet erg. Ik wacht af wat er gaat veranderen  :).

Groetjes B1986
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2019, 08:13:25 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #20 Gepost op: oktober 22, 2019, 06:13:36 pm »

Hoi B1986,

Wat goed van je! :) Je hebt tijdens de behandeling mijn energie gevoeld, en dan weet je ook dat ik goede bedoelingen heb, anders zou het als negativiteit voelen en zou je er pijn en dat soort dingen van kunnen voelen, maar dan wel pijn van buitenaf, en niet van binnenuit.

Edelstenen is inderdaad een goede manier om je te helpen.

Ik denk daarom dat deze pagina wel interessant voor je is: https://holistik.nl/zo-reinig-7-chakras-edelstenen/

En eventueel deze? https://spiru.nl/product/7-chakra-ruwe-edelstenen-set/

Als je graag weer een healing van me wil, laat het me maar weten. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #21 Gepost op: oktober 22, 2019, 08:20:14 pm »

Dankjewel voor de sites en ik heb de juiste edelstenen in huis, dus ga er zo snel mogelijk mee beginnen.
Ik houd je op de hoogte en als ik nog een healing wil dan laat ik het je weten. Je hulp wordt heel erg gewaardeerd  :D.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #22 Gepost op: oktober 22, 2019, 09:27:58 pm »

Veel succes. :)

En graag gedaan. Met Liefde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Heftige gezichtspijn
« Reactie #23 Gepost op: oktober 23, 2019, 05:47:51 pm »

Dankjewel  :).
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.065 seconden met 23 queries.