Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Paranormale gebeurtenissen, wie helpt?  (gelezen 3649 keer)

Imoan2002

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Paranormale gebeurtenissen, wie helpt?
« Gepost op: juni 26, 2019, 05:48:20 pm »

Hoi, ik zit al een tijdje met iets. Ik weet niet bij wie ik terecht kan om mij te helpen en kwam op deze site terecht.

Toen ik klein was (ben nu 17) werd ik vaak s’nachts om 3uur wakker huilend schreeuwend overstuur. Mijn moeder vertelde mij dit later, ik zei namelijk dat er een vrouw was. (Ik ben christelijk) mijn moeder heeft dit weg gestuurd in de naam van jezus en daarna heb ik het nooit meer gezien.

Soms in een  oud gebouw kom voel ik mij alles behalve op mijn gemak, voel ik mij niet alleen en word ik onwijs angstig.

Een vriend van mij heeft een geest in mijn huis gezien, en iemand anders zag en voelde wat vreemds bij mijn ouders thuis.

Soms gaat siri opeens aan zonder dat er geluid om mijheen is. Laatst had siri blijkbaar ‘ik zie je’ gehoord.

Vannacht was ik rond 3 nog wakker. Ik hoorde allemaal geluiden. Mijn bh lag op mijn wasrek en de bandjes hingen naar beneden. Mijn raam was dicht en er was geen wind / tocht. Rond 3 zie ik uit mijn ooghoek 1 van de bandjes heen en weer gaan een paar keer. Paniek aanval gehad, vriend opgebeld en tot rust gekomen soortvan. Even later hoor ik getik op mijn deur, en er was niemand.

Ik heb zo nog wel meer dingetjes meegemaakt. Maar ik weet niet waarom dit mij overkomt, wat ik ermee moet en wat de bedoeling ervan is. Ik word er ontzettend angstig van.

Kan iemand mij hier misschien helpen?

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Paranormale gebeurtenissen, wie helpt?
« Reactie #1 Gepost op: juni 26, 2019, 07:14:55 pm »

Hoi Imoan2002,

Allereerst welkom op Armina.

Jij hebt last van entiteiten.

Ik zal als eerste uitleggen wat dit zijn.

Een entiteit is een ziel die zich in de 4e dimensie bevindt. Wij zitten met ons lichaam in de 3e dimensie, en met onze ziel in de 4e dimensie. De 4e dimensie is het schaduwrijk of de astrale wereld of droomwereld. Als je gaat slapen dan ga je bewust worden vanuit je ziel en ben je in de 4e dimensie.

De 4e dimensie is de dimensie waarin je kan creeren met je wil. Dit is hoe je droomt. Je creert de werkelijkheid letterlijk om je heen. Jij beweegt niet, maar je creert alles om je heen en verplaatst dat. (Dit is ook waarom je niet kan rennen in je droom)


Als je komt te overlijden, dan wordt de connectie tussen je aardse lichaam (3e dimensie) en je ziel (4e dimensie) verbroken.

Wanneer je je dood verwerkt en er niets meer is dat je aan dit leven bindt, kun je het afsluiten en ga je naar de 5e dimensie (hemel).

Waarom vertel ik dit, de entiteiten zijn zielen die dood zijn gegaan, maar die zijn blijven hangen in de 4e dimensie. Ze hebben hun dood niet kunnen verwerken en dwalen nu rond.

Om uit te leggen waarom deze entiteiten nu juist jou kiezen en niemand anders moet ik nog een stukje uitleggen.

De dimensies bestaan allemaal op dezelfde plek maar de trilling is anders. de 3e dimensie trilt met een lagere snelheid dan de 4e dimensie, en de 5e dimensie trilt nog sneller.

Vaste materie zoals de dingen die je fysiek om je heen ziet, zijn gemaakt van atomen, en atomen draaien als het ware om elkaar heen en trillen met een bepaalde snelheid. Je ziel is in feite ook gemaakt van atomen maar trilt veel sneller. We zeggen daarom ook dat dit energie is. (net zoals stroom). Je ziet stroom niet, maar je kan het wel voelen.

De 3e en 4e dimensie liggen weliswaar niet over elkaar heen maar liggen wel heel dicht bij elkaar.

Wanneer iemand spiritueel is zorgt hun doen en laten ervoor dat hun trilling hoger is. Er zijn namelijk minder negatieve dingen die je trilling naar beneden brengt. Omdat in jouw geval je trilling hoger ligt dan de gemiddelde mens, zit jij dichter bij de 4e dimensie.

Dit zorgt er niet alleen voor dat jij ook entiteiten kan voelen en soms zelfs zien, maar entiteiten uit de 4e dimensie zien jou ook eerder dan anderen, en dat trekt hun naar jou aan.

Dat zeggende te hebben, er zijn 2 vormen van entiteiten. De witte entiteiten zijn gidsen, die helpen jou om verder te komen, en de zwarte entiteiten, dit zijn zielen die zijn overleden.

In jouw geval gaat het om negatieve entiteiten. In de volksmond worden dit geesten genoemd.

Hoe negatiever een entiteit is hoe lager hun trilling is. Dit zorgt er voor dat ze meer invloed kunnen uitoefenen op materie in de 3e dimensie, maar dit kost hun heel veel energie. Hoe negatiever ze zijn, hoe sterker ze worden, omdat ze dan dichter bij onze realiteit terecht komen. Nu wil ik je hier niet mee bang maken, het is meer dat als je een negatieve entiteit provoceert dit verkeerd kan uitpakken.

Besef je ten eerste dat deze entiteiten niet weten wat er gebeurd is. Ze zijn dood maar omdat ze in de 4e dimensie zijn, de wereld van de creatie, is het zeer aannemelijk dat ze in hun realiteit hun oude leven aan het leven zijn. Elke dag weer dezelfde belevenis. Er is wel een communicatie tussen hun fictieve wereld en de realiteit, en dat is wat jij dus gemerkt hebt.

Er zijn meerdere dingen die je kan doen om dit te verhelpen.

De eerste is het branden van kaarsen in de hoeken van de kamer. Dit zorgt ervoor dat de energie in de kamer positiever wordt, en dat vinden deze entiteiten niet fijn, danwel het maakt hun ook positiever waardoor ze minder effect op onze realiteit hebben, want hun trilling gaat ook omhoog en daardoor verplaatsen ze zich hoger in de 4e dimensie, en dus verder van ons vandaan.

Een andere manier is om daadwerkelijk met ze te communiceren en uit te leggen dat ze dood zijn. Je mag ze vragen om naar het licht te gaan en dat hun tijd nu gekomen is.

Bij het communiceren met entiteiten en ook gidsen, is het zo dat als je in jezelf de zinnen denkt en daarbij de intentie meegeeft dat je met deze entiteit praat, het eerste wat dan in je op komt, is hun antwoord. Je kan daarbij je gevoel gebruiken om te voelen of een antwoord positief, neutraal of negatief is, waardoor je beter kan voelen wat de entiteit ervaart.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Als je verder vragen hebt, schroom je niet en stel ze gerust. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Paranormale gebeurtenissen, wie helpt?
« Reactie #2 Gepost op: september 29, 2019, 09:57:07 am »

Hoi Imoan2002,

LPChip heeft gelijk. Wees behoedzaam maar niet bang door zijn woorden. Door negeren worden ze vaak lastiger. Dat is wat ik weet uit ervaring. De kaarsen zijn dingen die vaak worden gebruikt en ook werken.
Ik weet dat het lastig is gidsen soms te onderscheiden van de entiteiten waarvan je last hebt als de entiteiten op je energie gaan zitten. De berichten die ze sturen zijn dan soms wat vager of lastiger te vinden, zeker als iemand zijn/haar gids nauwelijks heeft gesproken. Mocht je nog last hebben hiervan, schroom je niet om mijn gids Isaac White Feather te vragen er te zijn. Hij werkt als hij niet bij mij rondhangt graag met onervaren/jonge mensen die hier gevoelig voor zijn en is sterk genoeg hen op afstand te houden en/of jouw te begeleiden. Zijn kleur is witgroenig als energietint, groen staat in energetische kleuren voor heling en het hart vandaar dat die ondertint erin zit.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.103 seconden met 23 queries.