Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Het leven met vergeving....  (gelezen 3481 keer)

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Het leven met vergeving....
« Gepost op: september 29, 2019, 10:58:47 am »

Vergeving volgens mijn Gidsen
Naar een vraag van mij waren dit de uitgebreidde antwoorden die ik kreeg vanuit een gesprek tussen mij en mijn Gidsen. Het origineel is in het Engels aangezien ik internationaal werk met mijn ervaringen. Ik ben een van de jongere werkers die op verscheidene plekken de wijsheid van mijn gidsen deeld en zodoende heb ik ook al een tweetal boeken geschreven van een twintigtal of dertigtal bladzijden.

Origineel in Engels
I right now wish to write a post about the conflicting experiences, we all experience and the prospects of forgiveness. When does one forgive and why does one forgive. What allows the power of forgiveness to be such a freeing experience. Are there reasons to decide not to forgive at that moment in the experience. Some do forgive or try to, some hold the believe that forgiving is always the answer. Though in my experience it isn't that easy. Love is ALWAYS the answer, though you might have to decide how you share it. Will you share it through forgiveness or by other means...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
As I always start of with a prayer, with the intention to bring upon the greatest understanding of the Power. The Power of Creation, The Power of the Great White Spirit. I bring my wisdom and knowledge forward in order to help you align with the Truth of Spirit. And though I might have a lot of answers, I am still not all knowing. So take the knowledge and wisdom that you can benefit from and let those words that ring not true go. For they are not the words that are aligned with your truth, with your soul and with your empowerment.

That being said; I can now start to explain the reasoning of Spirit. Plenty of you, plenty of you loving, living and creating the Experience of the Physical are not aligned with the beautiful and empowering prospects of love. Though you understand the concept, you do not create with it. Which is why plenty of us keep reminding you to forgive, to let go of the experience that is no longer fitting to you.

So you try to forgive, you know we ask you to forgive. Except you try to forgive while still experiencing the experience that is harmful to your physical body and mind. Which does not work out as you wish it to be. You wish yourself to free yourself of the Experience, but when you are still experiencing it, there is no way of freeing oneself. The experience has to be done, gone before one can look back upon it as just being an experience, that was. An experience that helped you envolve to be the person you are, the soul you are. Then forgive, forgive yourself from not knowing all the answers, for the troubles you may have caused and will cause. Forgive yourself from not being perfect and try to be GREAT. For there is no such a thing as perfection, strive for Greatness. Be Greatness.

Silver Birch


Vertaald naar het Nederlands
Op dit moment wens ik een post te schrijven over conflicterende ervaringen. Ieder van ons ervaart de vooruitzichten en meningen over vergevenis. Wanneer vergeeft iemand en waarom vergeeft iemand. Wat zorgt ervoor dat de kracht van vergeving zo bevrijdend is. Zijn er redenen om te beslissen op dat moment in de ervaring niet te vergeven. Sommige van ons vergeven of proberen het, anderen houden standvastig vast aan het verleden, anderen geloven dat vergeven de enige optie is. In mijn ervaring is vergeven niet altijd makkelijk. Liefde is ALTIJD het antwoord, al heb je wellicht nog niet besloten hoe deze gedeeld gaat worden. Ga je het delen door vergeving of op een andere wijze.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ik start altijd met een gebed, met de intentie om het grootste begrip over de Kracht te brengen. De Kracht van Creatie, De Kracht van de Great White Spirit. Ik breng mijn wijsheid en kennis naar voren toe om u te helpen binden met de Waarheid van Spirit. En hoewel ik veel antwoorden heb op vele vragen, ik ben niet al wetend. Gebruik dus enkel de wijsheid en kennis waarmee u kan groeien en ontwikkelen, en laat de woorden gaan die u niet inspireren of waarvan u de waarheid betwijfeld. Want niet elk woord is verbonden met uw Waarheid, met uw Ziel en uw Ontwikkeling.
 
Dat gezegd hebbende, kan ik nu beginnen met de uitleg over de beredenering van Spirit. Vele van u, vele van u zijn liefdevol, levend met zijnde de creatie van de Ervaring van de Fysieke en niet geheel verbonden met de prachtige en versterkende ervaringen van Liefde. Hoewel u het concept begrijpt, creërd u er niet altijd mee. Dit is waarom vele van ons u proberen te helpen herinneren om te vergeven, los te laten van de ervaringen die u niet langer goed doen.

Zo probeerd u te vergeven, omdat wij dit van u vragen. Echter probeerd u het vaak op het verkeerde moment, wanneer u nog steeds de pijnlijke ervaringen ervaart, die slecht zijn voor uw fysieke en mentale lichaam. Het werkt dan niet voor u, zoals u het wenst. U wenst vrij te zijn van de ervaring, maar wanneer u het nog steeds ervaart is er geen manier, geen weg om vrij te zijn van die ervaring. De ervaring moet zijn doorleeft, gedaan voordat u terug kan kijken op een ervaring die is geweest. Een ervaring dat u hielp ontwikkelen tot hetgeen dat u vandaag de dag bent. De persoon en ziel die u bent. Vergeeft u dan vergeeft u zichzelf voor het niet weten van alle antwoorden, voor de problemen die u heeft gestart of gaat starten. Vergeef uzelf van het niet perfect zijn. Probeer om GROOTS te zijn. Want er is niets dat perfectie heet, u kunt er wel naar streven en groots worden. Wees groots.

Silver Birch



Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #1 Gepost op: september 29, 2019, 03:45:56 pm »

Mooi. :)

Een tip aan jou, je mag meer luisteren naar hoe de gidsen hun toonhoogte gebruiken zodat je de zinnen met een vraagteken ook daadwerkelijk met een vraagteken kan schrijven, en de zinnen met een uitroepteken ook. :) Vooral in het begin zijn er een paar waar je zo'n mooie vraagteken mag zetten. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #2 Gepost op: september 29, 2019, 04:13:16 pm »

Ik had die met teruglezen ook al opgemerkt maar niet veranderd hahaha. Moet ook zeggen dat ik hem soms snel schrijf en dan niet aan vraagtekens en uitroeptekens denk. Soms is het een halve vraag, een vraag naar ons maar een uitleg van hen. Waardoor ik dan een punt in plaats van vraagteken neer zet. Welke zinnen zouden een uitroepteken hebben?

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #3 Gepost op: september 29, 2019, 06:04:27 pm »

Probeer om GROOTS te zijn. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #4 Gepost op: september 29, 2019, 07:05:30 pm »

Haha, goed punt... maar dat heeft het woord GROOTS al benadrukt, iedereen weet dan toch wel dat het belangrijk is.  ;D :P
Ik heb nog wel meer van dit soort dingen.... mag ik er meer plaatsen zitten wel wat leuke tussen. Deze was al van een drietal jaar geleden geloof ik.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #5 Gepost op: september 29, 2019, 08:02:29 pm »

Natuurlijk mag je meer plaatsen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #6 Gepost op: september 29, 2019, 08:24:00 pm »

Top!!! Dan ga ik binnenkort verzamelen.
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #7 Gepost op: september 30, 2019, 07:41:10 pm »


Deep respect !!!

Lene
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re: Het leven met vergeving....
« Reactie #8 Gepost op: oktober 08, 2019, 09:22:25 pm »

Dankje Lene
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.