Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voorspellende dromen, wat nu?  (gelezen 9929 keer)

Laniakea

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Voorspellende dromen, wat nu?
« Gepost op: juli 18, 2019, 11:04:28 pm »

Hallo mensen, vanaf kinds af aan heb ik -op de meest onverklaarbare momenten- voorspellende dromen.
(En sinds ik volwassen ben heb ik ook dromen, waarin ik kan vliegen na een vreselijk gekraak in mijn hoofd.)

Bijvoorbeeld toen ik een jaar of 10 was, zag ik in mijn droom mijn oma huilen.
"Opa is dood!", dacht ik onmiddellijk. Maar direct daarop kwam mijn opa vanuit de gang de woonkamer binnenlopen.
Ik was natuurlijk opgelucht, dat hij niet dood was, maar toen zag ik dat hij ook huilde!

Toen ik deze droom aan mijn moeder vertelde was ik net klaar.. (mijn moeder zei nog dat ze het een rare droom vond) ..of de telefoon ging.
Mijn moeder neemt op en ik hoorde dat er iets erg aan de hand was.
Toen ze op had gehangen zei ze "Oma belde, haar oudste broer is overleden."
Dat had ik dus in die droom gezien, daarom huilde mijn oma en ook mijn opa.

Zo zijn er diverse dromen geweest, zelfs één waarin ik een bericht uit het hiernamaals ontving, voor mijn man.
Van iemand die op dat moment net 24 uur overleden was, maar wij wisten het niet! Omdat we in Denemarken op vakantie waren.
Ik krijg terwijl ik dit typ nog steeds kippenvel. De man waarvan het bericht kwam was zelf een geestelijke met een hele sterke geest.
(Die droom schrijf ik later nog wel op hier, want het is te veel voor nu)

Mijn vraag luidt aan jullie: ondanks dat het best creepy is, zou ik deze kwaliteiten graag trainen. Ik sta dus wel open voor deze dromen.
Het probleem is alleen dat ze vreselijk onverwacht komen. En vaak vlak voordat hetgeen gebeurd waar ik over droomde.
Het is dus vaak een kwestie van een paar uur.
Hoe kan ik dit beter beheersen/trainen?

Alvast bedankt en liefs, Laniakea
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Voorspellende dromen, wat nu?
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2019, 12:19:03 pm »

Hoi Laniakea,

Allereerst welkom op Armina.

Dit is iets wat met ervaring steeds beter en beter gaat. Door te accepteren dat je dit kan wordt het makkelijker.

Als je nog spiritueler wordt zul je meer controle krijgen over de tijd en zal het je minder raken. Echter is het voor dit leven niet belangrijk om deze controle te krijgen, maar puur de ervaringen te hebben. (dat zeggen je gidsen)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.084 seconden met 22 queries.