Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik wilde niet naar de Aarde  (gelezen 8828 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Ik wilde niet naar de Aarde
« Gepost op: januari 24, 2009, 08:11:49 pm »

Ik heb eens mogen zien waar ik was voordat ik geboren werd.
Ik was in een kamer en ik keek neer op de Aarde. Mij werd verteld dat ik daar naar toe moest. Ik riep dat ik niet wilde, dat ik geen zin had en dat ik er genoeg van had. Voor mijn gevoel hebben ze me echt naar beneden moeten "trappen".
Een bizar detail: mijn oma vroeg mij op mijn derde wat ik later wilde worden. Ik antwoordde dat ik oma wilde worden,want dan ging ik tenminste gauw weer dood.
Mijn oma antwoordde dat dat niet kon, dat ik dan eerst moet trouwen en kinderen moest krijgen en dat die dan ook kinderen moesten krijgen en dat ik dan pas oma kon worden.

Maar goed, ik ben er nu eenmaal en pas de laatste tijd begin ik te begrijpen wat ik hier doen moet.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2009, 08:31:58 pm »

Wat apart zeg :)
De aarde is ook een aparte plaats, ik heb ook moeite om hier te ''wennen'' haha
Het voelt niet als mijn thuis.
Waarschijnlijk ben je terug gekomen op de aarde om nog meer levenslessen te mogen leren.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #2 Gepost op: januari 25, 2009, 12:13:44 am »

Je bent niet de enige Akasha. En zoals de aarde nu is, kan ik me goed voorstellen dat je gauw weer weg wilt. Gelukkig hoeven we nog maar een paar jaar voordat alles zo anders wordt dat niet meer het verlangen zal hebben om dood te gaan, omdat je dan veel makkelijker terug kan. Dankzij de ascentie zul je dat kunnen, hoewel je eigenlijk nu al een bezoekje zou kunnen nemen. Je hoeft alleen nog maar te leren hoe. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #3 Gepost op: januari 25, 2009, 08:45:18 am »

Bedankt voor jullie reacties.  :D

Ik heb via meditaties, astrale reizen en dromen al zeer waarschijnlijk het een en ander mogen zien.
Voor mijn gevoel heb ik zelfs een bepaalde opdracht die voor 2012 voltooid moet zijn. Het is me niet letterlijk gezegd,maar ik heb dat gevoel, kan het niet goed verklaren.
Ondanks dat de Aarde niet mijn favoriete plek in het universum is, heeft het wel een speciale plek in mijn hart. Egypte is voor mijn man en voor mij een waar thuis komen. Hoeveel toeristen daar ook ook ontvoerd worden of hoeveel bommen er ook afgaan, wij voelen ons veiliger in Egypte dan in Nederland. Voor ons gevoel horen wij in Egypte, maar zijn we in Nederland omdat je hier meer 'kansen' heb. Zo hebben we allebei ook iets met Italië, hij heel sterk met Rome en Romeinen, terwijl ik een sterke afkeer voel tegenover Romeinen. Wie weet hoe wij elkaar in Italië zijn tegengekomen.  ;D

Hebben jullie dat ook, een bepaalde connectie met een bepaald land.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2009, 08:55:16 am »

akasha.. leuk dat je je verhaal verteld! :)

ik heb ook gezien voordat ik geboren werd..
İk kan me nog herrineren dat ik vanuit boven naar mijn huis keek, en zag toen mijn moeder en vader..
toen in een snelle flits zag ik mijn hele leven voor me.. (misschien komt daar ook het deja'vu vandaan?)
ik zei nog: 'ja, dat wil ik worden'. En toen kwam ik daar terrecht.
Gelogd

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #5 Gepost op: januari 25, 2009, 09:00:32 am »

Wat fijn voor jou, Wouw,dat jij hier echt wil zijn.  :D
Ik begin mijn draai nu ook wel te vinden,hoor, maar ik weet dat er fijnere plaatsen zijn.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #6 Gepost op: januari 25, 2009, 10:43:03 am »

Ik kan me niet het moment voor mijn geboorte herinneren, maar ik heb een bijna dood ervaring gehad toen ik 3 maanden was, waarin het voor mij duidelijk is geworden. Ik kan me dan ook nog goed herinneren dat ik in mijzelf zei: Nee, ik mag niet doodgaan. Ik moet terug.

Ik heb dan ook, net als jou, een taak hier op aarde voor 2012. :)

Ik heb zelf veel gevoelens bij Schotland, Nederland en Nieuw Zeeland. Maar ik heb ook gelezen dat dit te maken heeft met je sterrenbeeld. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #7 Gepost op: januari 25, 2009, 10:58:12 am »

Akasha,

Ik dacht al dat je wat met egypte hebt, door die droom die je hier hebt geplaatst daar kwamen ook egyptische dingen in voor :)
Egypte lijkt me ook een mooi land qwa cultuur en de pyramides enzo. Ik wil er altijd nog een keer heen. Ben je er al vaak geweest?
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #8 Gepost op: januari 25, 2009, 11:15:39 am »

@: LPChip:  Ha, een medestander, allebei een opdracht voor 2012. ;)
Mijn sterrenbeeld is Steenbok, kun je voor mij opzoeken welke landen daar bij horen (als je wil?)

@WhiteAngel: Egypte is thuiskomen. De mensen zijn heel vriendelijk, de tempels zijn prachtig en ik ben in de Koningskamer van de Grote Piramide geweest.. We zijn nu drie keer in Egypte geweest en we sparen nu voor een vierde reis. Mijn man wil nog een nijlcruise (die we al drie keer gedaan hebben) en ik wil persé Karnak uitpluizen (tja mijn Egyptisch sterrenbeeld is niet voor niks Amon-Ra) dus hebben we een offerte laten maken voor 3 dagen nijlcruise, drie dagen Luxor. Schrik niet, dat kost 2700 euro... (Het vliegen kost al 500 per persoon comfortclass)
En wij willen persé in het Old Winter Palace willen overnachten met Nijlzicht.
Ja we gaan graag luxe op vakantie.
Daarna gaan we sparen voor Rome en Napels.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #9 Gepost op: januari 25, 2009, 12:50:13 pm »

@: LPChip:  Ha, een medestander, allebei een opdracht voor 2012. ;)
Mijn sterrenbeeld is Steenbok, kun je voor mij opzoeken welke landen daar bij horen (als je wil?)
Natuurlijk wil ik dat. :)

http://www.amazingunigrace.nl/index.php?p=sterrenbeeld&id=10
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #10 Gepost op: januari 25, 2009, 01:21:15 pm »

Dank je wel!!  :D

lotuslove

  • Gast
Re: Ik wilde niet naar de Aarde
« Reactie #11 Gepost op: januari 25, 2009, 02:49:38 pm »

Ik heb eens mogen zien waar ik was voordat ik geboren werd.
Ik was in een kamer en ik keek neer op de Aarde. Mij werd verteld dat ik daar naar toe moest. Ik riep dat ik niet wilde, dat ik geen zin had en dat ik er genoeg van had. Voor mijn gevoel hebben ze me echt naar beneden moeten "trappen".
Een bizar detail: mijn oma vroeg mij op mijn derde wat ik later wilde worden. Ik antwoordde dat ik oma wilde worden,want dan ging ik tenminste gauw weer dood.
Mijn oma antwoordde dat dat niet kon, dat ik dan eerst moet trouwen en kinderen moest krijgen en dat die dan ook kinderen moesten krijgen en dat ik dan pas oma kon worden.

Maar goed, ik ben er nu eenmaal en pas de laatste tijd begin ik te begrijpen wat ik hier doen moet.

Interessant, ik heb altijd het idee gehad dat je nooit gedwongen word om hier op aarde geboren te worden maar dat je er echt voor kiest, dat er iets is in jezelf waarom je hier moest zijn...een drang ofzo. Ik heb zelf ook 't gevoel dat ik een verlangen heb naar 'thuis' ;) maar dat ik hier toch met een reden ben.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 23 queries.