Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voldemort kwam me redden  (gelezen 4492 keer)

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Voldemort kwam me redden
« Gepost op: januari 24, 2009, 07:23:30 pm »

Ik ben een maf figuur, als Voldemort in mijn droom verschijnt is dat negen van de tien keer positief. :wee: De enige keer was het negatief omdat ik het toen tegen hem opnam. Toen ik wakker werd voelde ik zijn hand nog om mijn onderarm zitten. Best bizar.

Deze nacht droomde ik dat ik 17 was (alweer 11 jaar geleden) en dat ik op een soort kostschool zat. De kluisjes waren superklein en buisvorming. Je zou er nog niet eens een blikje cola in kunnen doen.
Ik had een Egyptische Dodenboek bij me en moest dat verstoppen. Mijn vriendinnen raadden mij aan om het op te rollen en in dat kluisje te stoppen. Ik wilde dat eerst niet omdat het boek dan gemolt zou worden,maar de straf voor het in het bezit hebben van dat boek was erger dan het boek slopen. Ik rolde het boek dus op en stopte het in mijn kluis.
Toen gingen we naar buiten want we waren op weg naar de kerk.
We zaten daar en er gebeurde allerlei dingen, er werd gezongen en gepreekt.
Ineens werd ik woedend, ik stond op en riep:"Jullie doen het helemaal fout! Zo heeft Jezus het niet bedoelt"
Ineens kwam er een knokploeg om mij uit de kerk te meppen. Ik zette het op een lopen en ik wist dat ik van het terrein afmoest,anders kon ik niet geholpen worden.
Ik was nog maar net van het terrein af en botste frontaal op Voldemort. Die pakte me vast en we verdwijnselde (in Harry Potter kunnen tovenaars verdwijnen en ergensanders weer verschijnen). Toen kwamen we ergens en voor ik mijn ogen weer open kon doen, verdwijnselden we weer. We kwamen in een kamer waar ik ineens in bed lag en hij naast het bed stond.

PS: deze droom is ook op een ander forum uitgelegd,maar ik ben erg nieuwsgierig naar de mening van anderen.
Mijn eigen dromen uitleggen vind ik lastig, dat komt denk ik, omdat ik er te dicht bovenop zit.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voldemort kwam me redden
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2009, 07:55:26 pm »

Hoi Akasha,
Ik zal proberen me gevoelens te verwoorden wat ik voel bij deze droom.

De kluisjes waren superklein en buisvorming. Je zou er nog niet eens een blikje cola in kunnen doen.

Het voelt dat toen die tijd 11jaar geleden dus als ik het goed begrijp, je hoofd erg vol zat met allemaal dingetjes die je dwarszatten en waar je over nadacht, het voelt of dat er niks meer bij kon zelf een blikje cola niet ;)

Ik had een Egyptische Dodenboek bij me en moest dat verstoppen. Mijn vriendinnen raadden mij aan om het op te rollen en in dat kluisje te stoppen. Ik wilde dat eerst niet omdat het boek dan gemolt zou worden,maar de straf voor het in het bezit hebben van dat boek was erger dan het boek slopen.

Het voelt of dat je toen die tijd iets van jezelf bij je had, gevoelens of iets dergelijks waarvoor je je eigenlijk schaamde. Je wilde deze gevoelens ook niet afstaan.

Toen gingen we naar buiten want we waren op weg naar de kerk.
We zaten daar en er gebeurde allerlei dingen, er werd gezongen en gepreekt.
Ineens werd ik woedend, ik stond op en riep:"Jullie doen het helemaal fout! Zo heeft Jezus het niet bedoelt"


Maar eigenlijk wist je zelf heel goed wat goed was en wat fout, je intuitie :)

Ineens kwam er een knokploeg om mij uit de kerk te meppen. Ik zette het op een lopen en ik wist dat ik van het terrein afmoest,anders kon ik niet geholpen worden.

Ik denk dat je een beetje in strijd was met je eigen gevoelens, je wist wel wat goed was en wat niet maar je vertrouwde er niet op. Daardoor kwam er onenigheid.

Misschien heb je hier wat aan? Ik kan er ook nasst zitten natuurlijk.
Liefss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Voldemort kwam me redden
« Reactie #2 Gepost op: januari 24, 2009, 08:05:55 pm »

Ik heb hier zeker iets aan.
Ik mocht vroeger niet mezelf zijn. Ik moest zijn zoals anderen dat wilde.
Daardoor heb ik soms nog moeite met het mezelf zijn.
Sterker nog, het heeft een hele tijd geduurd voor ik wist wie ik was!  :o

Wat mij opvalt is dat zeer vaak over een mannelijk persoon droom.
Dit kan mijn gids zijn,maar ook mijn mannelijke kant. Hoe dan ook, dit figuur is regelmatig mijn redder. :D

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voldemort kwam me redden
« Reactie #3 Gepost op: januari 24, 2009, 08:27:38 pm »

Oke :) Gelukkig heb je jezelf nu beter gevonden.

Mannelijkheid staat ook wel voor sterk, krachtig overwinnen zulk soort dingen ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Voldemort kwam me redden
« Reactie #4 Gepost op: januari 25, 2009, 08:38:37 am »

Mannelijkheid staat ook wel voor sterk, krachtig overwinnen zulk soort dingen ;)

Weer wat geleerd!  ;D
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 22 queries.