Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.  (gelezen 8566 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Gepost op: juli 05, 2008, 08:55:04 pm »

Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.

Sommige mensen hebben speciale voorkeuren voor iets. Ze hebben hobby’s die heel speciaal zijn. Ze worden bijv aangetrokken tot bepaalde landen waarom weten ze niet. Ze verdiepen zich in dingen waar ze duidelijk een voorkeur voor hebben.
Ze gaan helemaal op in de bepaalde intresses die ze voor iets hebben.
Ze praten over een onderwerp en gaan hier helemaal in op en ze hebben het gevoel of je ze hier duidelijk veel meer over weten, het gevoel of dat het je zo bekent voor komt..het gevoel of dat ze het eerder hebben meegemaakt..of dat het je eigen is.
 
Maar waarom vraag ik me af?
Je word geboren, je leeft een leven je hebt intresses of voelt je aangetrokken tot bepaalde dingen  de intresses worden gevormd door je leven. Maar als je nou zo sterk een intresse voor iets hebt en je niet duidelijk een reden kan bedenken waarom je nou precies dat interessant vind? En er helemaal in op gaat?

Zou dit te maken hebben met een vorig leven?
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2008, 09:02:07 pm »

Ik heb dit zelf heel erg met het spirituele..al vanaf toen ik nog jong was voelde ik me er toe aangetrokken waarom wist ik toen niet..nu vallen dingen best wel op zijn plaats. Ik denk ook niet dat ik al uitgeleerd ben..nog lang niet.

Ik heb ook erge voorkeur voor psychologie dit vind ik heel erg interessant en verdiep me daar ook heel erg in...dit is ook niet zo raar omdat ik al vanaf kleins af aan precies wist hoe iemand was enzo.

Dit is allemaal nog wel te verklaren gedeeltelijk.


Ik voel me heel erg aangetrokken tot mexico..waarom weet ik niet precies maar het was begonnen met een droom.

Ik droomde dat ik in mexico was het was er heel erg mooi en voelde me heel erg op me gemak..''ik voelde me thuis'' zo gevoel. De huizen de mensen de planten de woestijn het weer de kleding alels voelde als ''thuis'' het voelde zo geweldig zo mooi .
In nederland heb ik nooit echt het gevoel gehad of dat ik hier ''thuis'' hoor of dat dit mijn ''thuis'' is maar die droom dat voelde als thuis.
Na die droom heb ik besloten om zowiezo een keer naar mexico te gaan om te kijken of het echt''thuis'' is.
Ik vind de muziek mooi de spaanstallige muziek..ik vind films die in mexico afspelen heel mooi het heeft zo een gevoel ..een bekend gevoel.

Verder voel ik me heel erg aangetrokken tot indianen..als ik ze bijv zie in de stad ergens muziek maken voel ik me zo blij worden. Het voelt zo bekend.
Het zijn ook erg spirituele mensen.

Hebben jullie ook zulke dingen?
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2009, 11:52:26 am »

Mexico, wat leuk, ik krijg er een warm gevoel bij Anne.

Zelf gaan mijn interesses uit naar Muziek, lezen en mijn obsessie en ik weet niet waarom is Amerika. Alles vind ik leuk eraan, alles!!!! Ik ben er nog nooit geweest, want ik durf niet in een vliegtuig, maar ik weet zeker dat ik er ooit heenga, het voelt als een magneet en ik weet niet waarom.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #3 Gepost op: januari 22, 2009, 12:01:14 pm »

Hahah leuk :D amerika, Ik zou er wel eens heen willen met kerst en dan met sneeuw en al de grote warenhuizen :P
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #4 Gepost op: januari 22, 2009, 12:32:04 pm »


Ik heb ook erge voorkeur voor psychologie dit vind ik heel erg interessant en verdiep me daar ook heel erg in...dit is ook niet zo raar omdat ik al vanaf kleins af aan precies wist hoe iemand was enzo.

Dit is allemaal nog wel te verklaren gedeeltelijk.


Ik voel me heel erg aangetrokken tot mexico..waarom weet ik niet precies maar het was begonnen met een droom.

In nederland heb ik nooit echt het gevoel gehad of dat ik hier ''thuis'' hoor of dat dit mijn ''thuis'' is maar die droom dat voelde als thuis.

Hebben jullie ook zulke dingen?

Wat 'toevallig'! ;)

İk heb ben ook geinteresseerd in psychologie, alleen ben niet van plan om hier een studie voor te gaan volgen. Want bij psychologie bestaat er niet meer tussen hemel en aarde. En ook ben ik dyslexties dus zowieso hou ik niet zo van veel lezen, en als ik lange teksten lees, en je vraagt mij daarna waar de tekst over gaat.. dan weet ik er helemaal niks van!

Ook heb ik terug kerende dromen gehad over mexico.. (volgensmij heb ik dat jou wel eens verteld?).
Die dromen voelden anders.. ik wist precies de weg daar, alsof ik er al eerder geweest was. En had heel veel goed contact met de wilde dieren daar.
Ook kwamen er indianen invoor, en mijn familie (ik kon alleen de hoofden niet zien). ik denk dat dit gaat over 1 van mijn vorige levens.
Het was in ieder geval aan de kust. Het speelde niet voor in deze tijd.. maar langer geleden.
Ook heb ik op de muziek: 'once upon a time in mexico' geschaatst.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #5 Gepost op: januari 22, 2009, 12:47:44 pm »

Hej wouw :)

Ik doe nu een curcus klinische psychologie het is heel erg interessant maar ik vind dat de mensen die behandelmethode hebben ontwikkeld zoals freud bijvoorbeeld heel kortzichtig. Ik mis echt de spiritualiteit erbij. Ze kijken niet met een wijde blik, en wilde graag zelf gelijk hebben.
Ik vind dat ze psychologie en spiritualiteit moeten mengen dan hebben ze een beter effect.

En ja mexico is helemaal geweldig alhoewel ik er nooit ben geweest :P de muziek ook unce upon a time ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #6 Gepost op: januari 22, 2009, 12:50:13 pm »

Haha 'the mall'... :P
Ik denk echt dat 't iets te maken kan hebben met vorige levens.
Hopelijk kan je een keer naar Mexico whiteangel ;)
Ik ben ook van mening dat interesse voor 't spirituele er niet voor niks is.
Alsof er van tevoren een zaadje (= interesse) is geplant, die uit moet groeien tot iets moois :)

Ik heb veel met de tempels in Zuid-Oost Azie. Ook heb ik om een of andere reden veel met Tibet.
Verder hou ik veel van schilderen, tekenen...het creatieve.

Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #7 Gepost op: januari 22, 2009, 12:58:16 pm »

Hej wouw :)

Ik doe nu een curcus klinische psychologie het is heel erg interessant maar ik vind dat de mensen die behandelmethode hebben ontwikkeld zoals freud bijvoorbeeld heel kortzichtig. Ik mis echt de spiritualiteit erbij. Ze kijken niet met een wijde blik, en wilde graag zelf gelijk hebben.
Ik vind dat ze psychologie en spiritualiteit moeten mengen dan hebben ze een beter effect.

En ja mexico is helemaal geweldig alhoewel ik er nooit ben geweest :P de muziek ook unce upon a time ;)

wie weet hebben wij elkaar ooit wel eens ontmoet in Mexico ;)

wat jij zegt over psychologie en spiritualiteit.. er bestaat parapsychologie.
Hier zijn ook cursussen van.. en zelfs een HBO opleiding in Utrecht.
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #8 Gepost op: januari 22, 2009, 12:59:58 pm »

Parapsychologie...lijkt me echt iets voor Anne inderdaad ;)
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #9 Gepost op: januari 22, 2009, 01:01:19 pm »

Parapsychologie...lijkt me echt iets voor Anne inderdaad ;)

Ook voor mij :D ;)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Voorkeuren voor bepaalde dingen, intresses.
« Reactie #10 Gepost op: januari 22, 2009, 02:06:35 pm »

Haha inderdaad wendy wie weet kennen we elkaar uit mexico :P
Wanneer ga jij er heen?:P of wil je ooit wel.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.088 seconden met 23 queries.