Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik weet niet wat doen  (gelezen 11433 keer)

Lina

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Ik weet niet wat doen
« Gepost op: juni 13, 2019, 09:28:26 pm »

Is er iemand die dmv kaartlegging mij raad kan geven?
Mijn kids en ikzelf hebben vorig weekeind een hele schattige leuke aandoenlijke pup gezien. We zijn er allemaal zot van.
Nee het is geen bevlieging ... we willen al langere tijd een pup, maar hebben tot nu toe nog niet echt een pup gezien dat ons aansprak.
Probleem is dat mijn man momenteel geen pup wil :-((
We zijn er allemaal heel verdrietig door en zagen hem echt de oren van zijn hoofd. De lieverd is echt onder ons velletje gekropen en we voelen er allemaal zo'n connectie/verbinding mee.
Mijn vraag is nu ... zal/moet ik de pup kopen?
Wat is de onderliggende oorzaak waarom mijn man de pup niet wilt?
Zal hij toch nog toegeven?

Alvast dank voor de hulp.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik weet niet wat doen
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2019, 11:10:01 pm »

Beste Lina,

Ik heb ervoor gekozen om geen kaartlegging te doen. De reden hiervoor is dat ik je vraag veel beter kan beantwoorden door je gidsen te laten spreken, dan dat ze een kaart geven waarbij je zelf nog moet puzzelen wat het betekend.

Jullie willen een pup, en er is een pup op jullie pad gekomen. Je man wil nog geen pup, hij is er nog niet aan toe.

De pup heeft jullie pad gekruisd om te laten zien dat er pups zijn die jullie aanspreken en het dialoog met je man te kunnen starten. Hij moet echter wennen aan het idee, en het is belangrijk dat hij zelf uit eigen overtuiging ja gaat zeggen. Dat zal er voor zorgen dat hij ook binding krijgt met de pup, en dat is belangrijk.

Ga een 1-op-1 gesprek met hem aan en vraag naar de diepere reden. Het kan zijn dat hij het niet wil om financiele redenen, of omdat het te druk is. Als je weet wat de reden is dat hij geen pup wil, kun je een compromis sluiten zodat de zorgen die hij nu heeft kan verwerken.

Zou je nu wel een pup nemen, dan zal dit jullie relatie negatief beďnvloeden.

Let wel, hoe meer je bij hem "zeurt" dat je de pup wil, des te meer hij zijn hakken in het zand zal steken en hoe minder graag hij de pup zal willen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lina

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: Ik weet niet wat doen
« Reactie #2 Gepost op: juni 14, 2019, 09:15:07 am »

Bedankt voor de verduidelijking.
Ik heb er vanmorgen met de meisjes over gehad.
We hebben samen besloten dat we het laten rusten.
Ik heb al zo'n vermoeden van wat de onderliggende reden is. Zijn antwoord op de vraag van ons jongste zei me genoeg.
"Mémé (zijn grootmoeder van 92j die in een bejaardenhuis woont) moet al de katjes verdragen en dan nog eens een hond erbij, ze moet jullie ook al verdragen"
Ja je leest het goed.
Blijkbaar denkt mijn man dat hij zijn grootmoeder bij ons kan laten komen wonen ... iets wat ik niet wil. En het zou ook niet gaan want ze heeft teveel en te grote zorgen nodig. Ze zit in een rolstoel, moet met zo'n speciaal hefding opgehoffen worden om naar het toilet te kunnen en in bed te kunnen.
Ons huis is daar niet op berekend.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik weet niet wat doen
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2019, 09:24:53 am »

Graag gedaan. :)

Nu is dus het moment nog niet. Maar in de toekomst kan het dus mogelijk wel een keer. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.123 seconden met 23 queries.