Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Donkere schaduw.  (gelezen 13284 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Donkere schaduw.
« Reactie #15 Gepost op: januari 29, 2009, 11:07:54 am »

Ja dat denk ik ook ro, geen fijne energie. Bah
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Donkere schaduw.
« Reactie #16 Gepost op: januari 29, 2009, 12:11:15 pm »

Ik merk dat je echt behoorlijk bent aangeslagen door deze negatieve energie. Zo erg zelfs dat het je leven lijkt te beheersen op dit moment.

Wees verstandig meid, laat het achter je. Het kost je nu energie dat je ook voor mooie dingen kan gebruiken.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Donkere schaduw.
« Reactie #17 Gepost op: januari 29, 2009, 02:08:56 pm »

Maar hoe kun je iemand op afstand negatieve energie sturen, kan dat met behulp van foto's van die persoon of heel erg aan die persoon denken?
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Donkere schaduw.
« Reactie #18 Gepost op: januari 29, 2009, 02:44:20 pm »

Ik merk dat je echt behoorlijk bent aangeslagen door deze negatieve energie. Zo erg zelfs dat het je leven lijkt te beheersen op dit moment.

Het beheerst me niet, ik heb het allang losgelaten en hou me alleen bezig met positieve dingen :) Voor mij is alles meer dan genoeg duidelijk.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Akasha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 120
  • La Leonessa
    • Bekijk profiel
    • Oude Egypte Handwerk Forum
Re: Donkere schaduw.
« Reactie #19 Gepost op: januari 30, 2009, 09:58:47 am »

Maar hoe kun je iemand op afstand negatieve energie sturen, kan dat met behulp van foto's van die persoon of heel erg aan die persoon denken?

Dit kan heel gemakkelijk via een foto, één van de redenen dat mijn man geen foto's van hemzelf op het net wil.
Maar als je bekent ben met iemands energie dan kan het ook met gedachtekracht.
Tis een zeer verwerpelijke manier om iemand te laten merken dat je hem/haar niet mag.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.125 seconden met 23 queries.