Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: ongewenst bezoek 's nachts  (gelezen 3502 keer)

Zoso

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
ongewenst bezoek 's nachts
« Gepost op: maart 11, 2019, 10:54:11 am »

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier en ik val meteen maar met de deur in huis.

Kent iemand de gave van sommige mensen in te breken in de droom van een ander? Dit wordt meestal gedaan door lichtwerkers, om mensen bij te staan in hun dromen. Ik heb echter last (en dat is een understatement) van iemand die dit voor haar eigen gewin doet. Ze bezoekt me iedere nacht meerdere keren en valt me voortdurend lastig met dingen die ze me wil opdringen. Het is een lang verhaal, ook omdat het al 4 jaar bezig is. Ik heb haar al een aantal keer gemaild dat ze moet stoppen, vanalles geprobeerd, maar ze luistert nooit en gaat gewoon haar gang. Ze denkt dat ze van me houdt maar het lijkt me meer een verslaving. In het echte leven wil ze me niet meer kennen.

Weet iemand hoe ik haar buiten kan sluiten?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: ongewenst bezoek 's nachts
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2019, 11:35:59 am »

Ik ben bekend met de gave, maar mensen zijn vaak niet sterk genoeg om dit zonder toestemming te doen.

Ik denk daarom dat je mogelijk last hebt van een incubus of succubus. Dit zijn demonen die normaal gesproken via dromen sex hebben met mensen waarbij ze om hun eigen gewin en doorgaan tot het slachtoffer het niet meer aankan en sterft.

Herken jij je hierin? Zo ja dan kan ik je verder helpen gezien ik het eerder heb opgenomen tegen een succubus.

Mocht je heel zeker zijn dat dit haar is, dan is het een ander verhaal natuurlijk. Ik zal je dan nog steeds proberen te helpen, maar eerst is het even zaak om zeker te weten wat hier speelt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Zoso

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: ongewenst bezoek 's nachts
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2019, 01:10:35 pm »

LPChip, hartelijk bedankt voor je reactie. Ze dwingt me inderdaad tot seks, in de beginjaren iedere nacht meerdere keren, de laatste tijd enkele keren per week. Verschrikkelijk. Maar ik weet eigenlijk zeker dat zij het is. Ze heeft vroeger toegegeven dat ze die gave heeft (en deed er toen heel heilig over). Toen we nog contact hadden reageerde ze 's nachts op wat overdag was gebeurd. Ze reageert haar gekwetstheid dat ik haar heb afgewezen, en dat haar ex dat heeft gedaan, voortdurend af 's nachts, mij steeds dingen van haar ex toeschrijvend. Als ik haar weer mail dat ze me met rust moet laten reageert ze daar de nachten erna ook op (vaak door wraak te nemen).

Ze is heel sterk, maar ik heb ook van haar gehouden, lang, tenminste van de persoon die ik dacht dat ze was. Dus zou het kunnen dat ik haar onbewust toelaat, vergetend wat er is gebeurd? Is het mogelijk bezeten te zijn van zo'n demon? Ze lijkt geobsedeerd door seks.
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2019, 01:13:16 pm door Zoso »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: ongewenst bezoek 's nachts
« Reactie #3 Gepost op: maart 11, 2019, 01:47:11 pm »

Kun je mij haar naam geven? Mag eventueel in een prive bericht als je dit niet openbaar wil zetten.

Ik krijg trouwens sterk het gevoel van een "zombie" ofwel negatieve kracht. Ik denk dat dit een demoon is waar je last van hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Zoso

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: ongewenst bezoek 's nachts
« Reactie #4 Gepost op: maart 11, 2019, 03:13:19 pm »

ja ik mail je, bedankt!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.