Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Waardoor komt het dat al mijn 3 zussen toevallig deze jongen ook knap vinden?  (gelezen 2753 keer)

nlboy053

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel

Hoi kan iemand deze foto lezen? Ik was namelijk benieuwd Waardoor komt het dat al mijn 3 zussen toevallig deze jongen ook knap vinden?
Ik kwam er tijdje terug namelijk achter dat we toevallig dezelfde mening hebben over deze jongen. Dat we hem er dus zeer goed uitvinden zien! & geen van ons met een matige beoordeling & we hebben elkaar er namelijk ook niet in beïnvloed zoals achteraf bleek. nu vind ik het best intressant waardoor dit misschien kan komen. Heeft iemand een verklaring ervoor?
We hebben voor de rest zeker niet dezelfde smaak in het algemeen namelijk!

Dit is een muziek clipje van hem!

https://youtu.be/BA1_ukoe5JE

Groeten van Danny
« Laatst bewerkt op: maart 06, 2019, 02:28:56 pm door nlboy053 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Waardoor komt het dat al mijn 3 zussen toevallig deze jongen ook knap vinden?
« Reactie #1 Gepost op: maart 06, 2019, 01:30:09 pm »

Beste Danny,

Ik heb de foto verwijderd, omdat dit niet je eigen foto is. De wet van de privacy verbiedt ons om een foto te plaatsen van iemand anders zonder zijn/haar toestemming. Fotolezingen mogen dan ook alleen over jezelf of jouw (huis)dieren gaan.

Dat gezegd te hebben. Sommige mensen zijn aantrekkelijk. Die stralen iets uit waardoor anderen in de meeste gevallen positief reageren op deze persoon. In de muziek wereld heet dit de x-factor. Sommigen noemen het ook charisma.

Deze persoon heeft dat ook.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.164 seconden met 22 queries.