Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik voel me niet thuis  (gelezen 3918 keer)

Karmen911

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Ik voel me niet thuis
« Gepost op: maart 04, 2019, 01:43:23 pm »

Vorig jaar zijn wij verhuist naar een nieuwbouwhuis. We hadden er zin in. Deze woning kwam op ons pad en voelde als een lot uit de loterij. En toch voel ik me hier niet thuis. Ik heb continue onrust. Ik probeer het huis steeds meer in te richten met leuke spullen en hoekjes. Maar het maakt niet dat ik mij thuis voel. Ook ben ik sinds ik in dit huis woon heel vaak ziek en moe. Het liefst ga ik hier weg.
Hoe kan het komen dat ik mij hier niet thuis voel.
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2019, 02:02:43 pm door Karmen911 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik voel me niet thuis
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2019, 10:51:56 pm »

Je hebt last van iets dat van jouw energie slurpt. Waarschijnlijk entiteiten, maar ik sluit niet uit dat dit iets is wat mogelijk aan jezelf ligt. Als jouw aura te groot is en er iemand in je omgeving woont die nu via jouw zijn/haar negatieve energie loost omdat jouw aura te groot is, dan heb je daar natuurlijk ook enorm veel last van.

Om te beginnen, plaats eens een brandende kaars in alle hoeken van een kamer, zo'n 1meter van de muur en laat dit voor tenminste 15 minuten branden. Hiermee reinig je de ruimte. Als er entiteiten zijn zullen ze jouw ruimte minder prettig vinden. Als het werkt zul je direct rust voelen.

Sowieso is het branden van een kaars een goede manier om een ruimte je eigen te maken. Je zal merken dat alleen dat al zal helpen om de ruimte jouw ruimte te maken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Karmen911

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Ik voel me niet thuis
« Reactie #2 Gepost op: maart 06, 2019, 09:12:11 pm »

Hoe kom ik er achter of het daadwerkelijk entiteiten zijn of dat het aan mijzelf ligt?
Ik heb met name in de woonkamer veel onrust. Daar ben ik liever niet. Boven of in de keuken of hal heb ik er geen last van. Het voelt soms of ik word tegen gehouden in het huis. Alsof alles stagneerd. Zoals ik al schreef ben ik ook regelmatig ziek.
Mijn partner heeft het soms ook dat er veel onrust is en we hebben juist zo een behoefte aan rust. Ook zij is regelmatig ziek.

Ik zal deze week in ieder geval tijd maken om de kaarsen aan te steken.

« Laatst bewerkt op: maart 06, 2019, 09:18:08 pm door Karmen911 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik voel me niet thuis
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2019, 09:47:17 am »

Ja, als het niet alleen bij jou speelt, dan weet je eigenlijk al dat het niet aan jou ligt maar aan de ruimte.

Brand eens wat kaarsen, je zal zien dat het helpt. Je geeft ook aan dat het met name in de woonkamer zit. Deze dus extra aandacht geven. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Ik voel me niet thuis
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2019, 04:00:14 pm »

In plaats van kaarsen kan je ook voor palo santo gaan. Dit is onder andere als wierrook verkrijgbaar.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.131 seconden met 22 queries.