Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Angstige tijden  (gelezen 4111 keer)

Blauw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Angstige tijden
« Gepost op: januari 13, 2019, 12:07:42 pm »

Hallo, wie zou iets kunnen zeggen over deze delicate vraag? Een kaart of betrouwbaar antwoord?

Ik ben verleden jaar geopereerd aan een goedaardige tumor in mijn onderrug. Deze operatie is goed verlopen. Maar nu voel optrekkende kramp en pijnscheuten in beide voeten benen tot de lies.

Maakt me gelijk veel zorgen ook was alles nog goed gescand verleden jaar. Ik heb een afspraak staan bij een neuroloog, maar de wachttijden zijn lang en ben erg nerveus.

Is er iets te melden door iemand met ervaring met kaartlegging of helderwetendheid?

Bedankt!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angstige tijden
« Reactie #1 Gepost op: januari 13, 2019, 02:48:00 pm »

Hallo Blauw,

Ik heb een Boodschappen van de Engelen kaart getrokken voor je.

De kaart die ik getrokken heb is deze:

Astara
Jij verdient het beste. Reik naar de sterren met je verlangens en je dromen en sluit geen compromissen.
Jij verdient veel beter dan je nu ontvangt. Er wordt je echt te kort gedaan maar dat komt ook omdat je altijd genoegen nam met wat je kreeg. Toch kan je veel meer krijgen indien je een keer leert om geen compromissen te sluiten.

Kijk naar wat je echt wilt en je echt verlangt en probeer je dromen waar te maken. Geef altijd aan dat je met minder geen genoegen neemt. Je bent het waard. Je verdient het.


Deze kaart kan misschien wat verwarrend overkomen gezien het geen antwoord lijkt te zijn op je vraag, maar het beantwoord de onderliggende vraag, de reden waarom je in eerste instantie de tumor gekregen hebt. De tumor is weg, maar de achterliggende oorzaak nog niet. Als je dat niet oplost kan de tumor weer terug komen, en ervaar je andere dingen.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2019, 02:49:39 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Blauw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: Angstige tijden
« Reactie #2 Gepost op: januari 13, 2019, 08:12:37 pm »

Bedankt voor je hulp.

Ik ken het probleem, ik werk al vele jaren hard aan mezelf.

Dat gaat niet altijd makkelijk, maar probeer vorderingen te maken.

Ik hoop niet dat ik dan steeds ziek wordt of erger.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angstige tijden
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2019, 11:10:08 pm »

Erkenning is de eerste stap.

Je lichaam werkt als volgt.

Als iets niet goed gaat, gaat jouw lichaam je waarschuwen. Dit begint met lichte pijntjes en stijve spieren. Het doel is om jou te attenderen dat iets niet goed zit.

Als je de klachten negeert, dan gaat je lichaam harder waarschuwen, en krijg je fysieke pijn.

Als je deze negeert, dan ziet jouw lichaam dit als dat je afstand doet van datgeen wat je aan het negeren bent, en dat wordt dan uiteindelijk kanker. Let wel, dit is een proces van vele jaren.

Het gaat pas mis als iemand zegt: kan me niks schelen, zolang ik leef dan zie ik wel... Maar jij bent al een stap verder en hebt door dat je moet veranderen. Het lichaam weet dat je ermee bezig bent. Je hebt nog wel fysiek last van je problemen, maar ze zullen niet erger worden, tenzij je lichaam je waarschuwd dat je elders op moet focussen.

Weet dat elk lichaamsdeel ook een psychische koppeling heeft. Zo staan je voeten voor hoe je in het leven staat, je schouders voor het verzetten van werk, je nek voor hoe jij omgaat met anderen, en zo kan ik enorm doorgaan. Het leuke is dat wij heel veel spreekwoorden in onze taal hebben die deze allemaal benoemen.: Je schouders eronder zetten, Je nek uit steken, Gal spugen, handen in het haar.

Je kan zelfs gebaren maken die dit bevestigen. Als iemand bijvoorbeeld zegt wat er met je aan de hand is en in een reflex doe je je handen voor je ogen of doe je je ogen dicht, dan zeg je eigenlijk: ik wil het niet zien.

Je linker kant van je lichaam staat voor je gevoel, en je rechter kant voor je denken (ratio). Als je probeert om je gevoelens te ontwikkelen, maar je probeert vanalles te bedenken om dat te doen, zul je zien dat je met je rechter hand je linker arm vast pakt. Je ratio probeert letterlijk je gevoel te bevatten.

En zo kan ik enorm lang doorgaan. Er zijn gelukkig ook boeken die al deze dingen beschrijven, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Blauw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: Angstige tijden
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2019, 09:10:46 pm »

Ik waardeer je hulp,

Ik was assertief gezien 10 jaar geleden geen schim van wat ik nu ben. Ben me ook energetisch aan het ontwikkelen en verdiepen. Creeer soms nog wel makkelijk angsten en doomdenken, ook daar probeer ik wat aan te doen komend jaar. Maar lukt niet alles in 1 dag te veranderen. De uitslag zal reeds vast staan, ik weet niet of dat al geweten mag worden?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Angstige tijden
« Reactie #5 Gepost op: januari 14, 2019, 10:18:05 pm »

Je gidsen geven aan dat dat voor dit moment niet belangrijk is.

Focus je op belangrijkere dingen. Focus je op de dingen die er nu toe doen.

Die uitslag verandert de huidige situatie niet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.066 seconden met 23 queries.