Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Het "Hoe gaat het" topic  (gelezen 4241 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Het "Hoe gaat het" topic
« Gepost op: februari 15, 2019, 08:45:17 am »

Het is een tijdje rustig, en ik was benieuwd hoe het met mensen gaat.

In dit topic kun je aangeven hoe het gaat en wat je op dit moment bezig houdt. Je mag reageren op een vorige reactie en als er meerdere topics door elkaar gaan, druk dan op de quote knop in plaats van reply, zodat de oorspronkelijke post in je bericht staat. Dat is makkelijker teruglezen. :)

Met mij gaat het goed. Het feit dat alle planeten op 1 lijn staan en niks retrograde staat zorgt voor veel beweging op dit moment, dus veel verandering. Maar wel positieve veranderingen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Ninkenike

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 84
  • ik weet nu wat ik niet meer wist
    • Bekijk profiel
Re: Het "Hoe gaat het" topic
« Reactie #1 Gepost op: februari 15, 2019, 10:22:04 pm »

Fijn te horen LP Chip. Met mij gaat het ook goed. Afgelopen jaar was een jaar van groei en daarvoor ben ik dankbaar.
Ben bezig met reďncarnatie en verder zoeken wat in dit leven “dwars zit” wat kan worden opgelost en wellicht te maken heeft met vorige levens. Als je je tegen niets in het leven verzet en meegaat met wat het leven brengt, is het leven zoveel fijner en makkelijker. Ik voel me gelukkig omdat ik van mezelf hou en blij ben hier te zijn...
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.142 seconden met 22 queries.