Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Vrienden?  (gelezen 14869 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #15 Gepost op: januari 23, 2009, 11:17:58 pm »

Jah klopt is wel vervelend als je het moet uitleggen, maar meestal zeg ik het al voordat ik er erg in heb... Als ze het niet snappen en moet het uitleggen heb ik meestal zoiets van laat maar.. Omdat ik daar ook niet zo'n zin in heb
En denken ze zelf nog ff na, en snappe het dan wel. Alleen duurt dat vaak even
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #16 Gepost op: januari 24, 2009, 11:05:04 am »

Ja inderdaad, heel herkenbaar. Ik hou ook meer van de serieuzere gesprekken, hoewel ik gewoon puur onzin praten (dus humor) ook kan waarderen :D maar praten over de allerdaagse dingen vind ik echt saai X)

Ik heb wel geleerd om er naar te kunnen luisteren, maar ik zal zelf niet gauw deelnemen aan zo'n gesprek.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #17 Gepost op: januari 26, 2009, 11:58:07 am »

hey hey,

ik herken dit heel erg goed.
maar misschien is het ook soms beter voor jezelf en voor je vrienden hen zijn dan op andere stadium en jij ook.

Het is belangrijk voor je zelf dat je omringt met mensen die liefdevol,positief en jou begrijpen en andersom, waarschijnlijk zal jij ze altijd begrijpen om zo even te zeggen en hen jou niet en als dat niet kan, is het misschien tijd even niet..

liefs
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Vrienden?
« Reactie #18 Gepost op: januari 26, 2009, 12:29:42 pm »

hey hey,

ik herken dit heel erg goed.
maar misschien is het ook soms beter voor jezelf en voor je vrienden hen zijn dan op andere stadium en jij ook.

Het is belangrijk voor je zelf dat je omringt met mensen die liefdevol,positief en jou begrijpen en andersom, waarschijnlijk zal jij ze altijd begrijpen om zo even te zeggen en hen jou niet en als dat niet kan, is het misschien tijd even niet..

liefs

Ja klopt, het is ook beter zowel voor hun als voor mij om elkaar los te laten.
Ik vind 't gewoon vervelend dat ze 't zelf niet inzien.
Gelogd

Steenbok

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #19 Gepost op: januari 29, 2009, 09:54:13 pm »

Tsja ik ga in herhaling vallen , allemaal zooooo herkenbaar.In het begin weet je niet goed wat je moet denken,ben ik abnormaal?Ik heb geen Interesses  ik ben saai want alles waarover ze het hebben vind ik niet de moeite.En nog zoveel meer.Op den duur hou je je eigen afzijdig,observeert en zegt niks meer. Dan hoor je via via oa  das toch nen stille hé, wat is er toch met die man? Ook bijvoorbeeld op een familiefeestje, de gesprekken aan de tafel. Je voelt die mensen zo goed aan(intuitie)Dat het zo overkomt dat ze zich anders voordoen dan dat ze zijn en liegen en.....Eigenlijk samengevat zijn het toch veel negatieve energien die je moet slikken.Je kan dan toch maar moeilijk je mening geven want dan zijn er de poppen aan het dansen hé
Op den duur ga je helemaal op in je eigen persoontje. En bij mij is het zo geworden dat je mensenschuw wordt en ook bang van de mensen.
Vrienden? Zo goed als geen. Maar er zijn er wel veel die denken dat ze mijn vriend zijn.
Ik besef nu maar al te goed dat ik daarin moet veranderen voor mijn eigen welzijn en geluk, ik moet meer van mijn eigen gaan houden om te starten en dan komt de positieve energie nog meer vrij en dat is goed voor iedereen.
Nog veel werk aan de winkel
Beste groetjes  Steenbok
Gelogd
Steenbok

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #20 Gepost op: januari 29, 2009, 10:33:04 pm »

Zodra je beseft dat je anders bent, kun je opzoek gaan naar vrienden die wel bij je passen. Gelukkig veranderen steeds meer mensen zodat je steeds meer kans hebt om mensen zoals jij tegen te komen. Ikzelf heb ook niet veel vrienden, en spreek eigenlijk niemand die ik vroeger sprak. Daarvoor in de plaats heb ik nu een paar heel goede vrienden in mijn leven terug gekregen. Met hun kan ik wel praten over datgeen wat mij bezig houdt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Vrienden?
« Reactie #21 Gepost op: januari 29, 2009, 11:55:13 pm »

En bij mij is het zo geworden dat je mensenschuw wordt en ook bang van de mensen.
Vrienden? Zo goed als geen. Maar er zijn er wel veel die denken dat ze mijn vriend zijn.
Ik besef nu maar al te goed dat ik daarin moet veranderen voor mijn eigen welzijn en geluk, ik moet meer van mijn eigen gaan houden om te starten en dan komt de positieve energie nog meer vrij en dat is goed voor iedereen.
Nog veel werk aan de winkel
Beste groetjes  Steenbok

Ja Steenbok, bij mij ook erg herkenbaar.
Ik heb veel kennissen om me heen, maar echt vrienden op hartniveau? Weinig.
M'n familie & m'n man zijn erg belangrijk voor me, maar gelukkig is 't mooie van dit alles dat je open mag staan voor mooie personen waar je wel een 'klik' mee hebt, ze zullen vast en zeker op je pad komen als je er maar voor open staat :)
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Vrienden?
« Reactie #22 Gepost op: januari 30, 2009, 12:11:16 am »

Citaat
ik moet meer van mijn eigen gaan houden om te starten en dan komt de positieve energie nog meer vrij en dat is goed voor iedereen.

Trouwens, zit veel waarheid in wat je hier zegt :)
Als je van jezelf leert houden, straal je dat uit en trek je de goede mensen aan in je leven.
Is erg mooi om dat te beseffen vind ik, want door te houden van jezelf leer je ook open te staan om te ontvangen.
Mooie gedachte vind ik.
Gelogd

Britt1988

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Vrienden?
« Reactie #23 Gepost op: februari 06, 2009, 07:44:25 pm »

ik heb dat zelf ook gehad, ik heb heel veel vrienden achter me gelaten en ik merk nu ook dat ik daar heel anders in sta. ik verbreek contacten makkelijk omdat ik mezelf tijdens die contacten al los zie van die mensen. mensen komen en gaan maar jij blijft. En dat lijkt hard of afstandelijk maar dat is voor mij gewoon de realiteit. En je krijgt toch automatisch mensen om je heen die je aantrekt en die je niet aantrekt, die verdwijnen vanzelf of anders kun je dat contact nog verbreken. Ik denk ook dat je daar heel duidelijk in moet zijn altijd, als je iemand niet meer nodig hebt of niks uit dat contact haalt, waarom zou je dan nog vrienden zijn? Kijk als die klik er nog is, is dat anders maar dat is meestal dan niet meer. Dan moet je gewoon voor jezelf kiezen :)
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.055 seconden met 23 queries.