Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: energie opsluiten  (gelezen 3307 keer)

mr.O

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
energie opsluiten
« Gepost op: december 04, 2018, 04:32:04 pm »

Hoi allen,

Ik ben laatst langs een steen gekomen die ik al eerder heb gebruikt en mij doen al een onbehagelijk gevoel gaf maar nu toen ik hem oppakte leek hij echt gewoon duister en ik hoorde een demonisch geschreeuw
Nu mijn vraag hoe kan ik een doosje betoveren als dat het woord is zodat ik daar de steen ik kan stoppen zodat het geen effect heeft op mij en mijn naasten?

Mr.O
Gelogd
Mensen zijn niet goed of slecht,
Het zijn de daden die dat zijn.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: energie opsluiten
« Reactie #1 Gepost op: december 04, 2018, 06:34:59 pm »

Hoi Mr.O,

Hoewel ik je wel antwoord kan geven op je vraag, ga ik je een ander antwoord geven. Namelijk, hoe kun je deze steen zuiveren zodat het probleem bij de kern wordt opgelost, en niet een oplossing wordt gevonden om tegen het probleem te vechten.

Wat je wil doen is de steen zuiveren. Ik wil typen hoe je dit normaal doet, maar mijn gidsen grijpen in. Ze geven aan, plaats 4 waxinelichtjes op tafel, zo'n 10 tot 20cm van elkaar vandaan in een vierkant, en leg daar de steen in het midden. De waxinelichtjes steek je uiteraard aan.

Dit zorgt ervoor dat het positieve en warme licht rondom de steen ervoor zorgt dat de demoon die in de steen zit, de steen geen fijne plek meer vindt en de steen daardoor verlaat. Het beste is om dit te doen als niet veel mensen thuis zijn zodat de demoon weg gaat.

Je kan meer waxinelichtjes plaatsen als je het idee hebt dat de demoon niet uit het huis weg gaat.

Verder kun je de steen zuiveren door deze in water te leggen, in direct zonlicht te plaatsen of in direct maanlicht te plaatsen. Dit zuiveren heeft geen nut als de demoon nog in de steen zit. Dit doe je als hij eruit is, om ervoor te zorgen dat hij de steen niet weer opnieuw kan vinden.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 23 queries.