Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kan iemand voor mij kaarten leggen?  (gelezen 4883 keer)

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Kan iemand voor mij kaarten leggen?
« Gepost op: januari 28, 2009, 03:10:25 pm »

Ik ben heel erg benieuwd wat de kaarten over mij zeggen eigenlijk en wat voor nieuwsn ze brengen. Is er iemand die kaarten kan leggen voor mij en is het zo dat je diegeen dan goed moet kennen? Of hoe leggen jullie kaarten voor iemand die je nog nooit hebt gezien? Even wat vraagjes tussendoor hoor.
Liefs Maris
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand voor mij kaarten leggen?
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2009, 03:23:24 pm »

Hej Maris,

Ik wil wel voor je kaarten leggen aankomende dagen.
Je hoeft de persoon voor wie je kaarten legt niet heel goed te kennen. Als ik tarot kaarten legt denk ik en focus ik me op die persoon.
Liefs aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand voor mij kaarten leggen?
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2009, 02:08:28 pm »

Hoi Maris, ik heb 3 kaarten voor je getrokken eentje voor verleden eentje voor heden en een voor de toekomst :)


1ste kaart De Dwaas- Verleden

Je leefde veel in je bewuste geest, het onbewuste liet je niet zo naar boven komen. Terwijl dat wel belangrijk was.
Ik denk dat de bedoeling was in het verleden, wat meer naar je intuitie, je innerlijk te luisteren.


2de kaart De Gehangene- Heden

De Gehangene hangt tussen de Boom van Kennis en de Boom des Levens, wat erop duidt dat je oude levensvisie op zijn kop is gezet.
Stel jezelf de vraag bij deze kaart; Hoe kan ik mezelf losmaken van de overtuiging dat deze wereld de enige ware is?
De gehangene zet je aan tot het ontdekken van het geschenk van het leven en het ervaren van je wedergeboorte.


3de kaart Kracht- Toekomst

Deze kaart verteld dat je objectieve geest niet je spirituele wijsheid mag laten overheersen.
Vertrouw op je innerlijke wijsheid en het spirituele rijk.
Vooruitgang naar zelfontdekking komt met milde kracht.


Ik hoor je reactie wel :) Liefss aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Honesty

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand voor mij kaarten leggen?
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2009, 09:18:10 pm »

1ste kaart De Dwaas- VerledenJe leefde veel in je bewuste geest, het onbewuste liet je niet zo naar boven komen. Terwijl dat wel belangrijk was.
Ik denk dat de bedoeling was in het verleden, wat meer naar je intuitie, je innerlijk te luisteren.

In het verleden luisterde ik niet naar mijn intuitie en op het moment dat iets uitkwam dacht ik altijd waarom ik niet naar dat stemmetje luisterde die mij dingen influisterde. Ik was ook onzeker en voelde mezelf de moeite niet waard, dus ik luisterde niet naar mezelf.

2de kaart De Gehangene- Heden
De Gehangene hangt tussen de Boom van Kennis en de Boom des Levens, wat erop duidt dat je oude levensvisie op zijn kop is gezet.
Stel jezelf de vraag bij deze kaart; Hoe kan ik mezelf losmaken van de overtuiging dat deze wereld de enige ware is?
De gehangene zet je aan tot het ontdekken van het geschenk van het leven en het ervaren van je wedergeboorte.

Ik ben op dit moment heel erg bezig meer rust te nemen en grenzen te stellen naar mezelf toe. Ik luister naar mijn lichaam en geest en merk dat ik meer mezelf aan het worden ben, ik ben op de goede weg, maar ik ben er nog lang niet.

3de kaart Kracht- Toekomst
Deze kaart verteld dat je objectieve geest niet je spirituele wijsheid mag laten overheersen.
Vertrouw op je innerlijke wijsheid en het spirituele rijk.
Vooruitgang naar zelfontdekking komt met milde kracht.

Ik denk dat de kaart van de toekomst mooi aansluit op de kaart van het heden en ik hoop dat ik nog veel mag leren van anderen en mezelf.

Anne superbedankt voor het lezen van de kaarten, ik heb weer stof tot nadenken :)

Liefs Maris

Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Kan iemand voor mij kaarten leggen?
« Reactie #4 Gepost op: januari 29, 2009, 10:05:15 pm »

graag gedaan Maris :) Hoop dat je er wat aan hebt.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.139 seconden met 23 queries.