Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartleggen  (gelezen 5556 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Kaartleggen
« Gepost op: november 14, 2018, 08:03:43 pm »

Hoi LPChip, Zou je voor mij ook een kaart willen leggen? Ik zit niet zo lekker in mijn vel.
Alvast bedankt!

« Laatst bewerkt op: november 14, 2018, 08:05:31 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #1 Gepost op: november 14, 2018, 09:33:01 pm »

Tuurlijk.

Welke vraag mag ik meegeven aan je gidsen?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #2 Gepost op: november 14, 2018, 10:26:30 pm »

Kom ik weer beter in mijn vel te zitten (minder onrust en onzekerheid, weer wat meer zelfvertrouwen krijgen) en heb ik daar hulp bij nodig of lukt dit alleen?
« Laatst bewerkt op: november 14, 2018, 10:31:48 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2018, 08:35:38 am »

Daar hoef ik geen kaart voor te trekken.

Citaat
Kom ik weer beter in mijn vel te zitten (minder onrust en onzekerheid, weer wat meer zelfvertrouwen krijgen)
Ja. Dit antwoord is simpel, want dat is namelijk altijd zo. Je kent vast wel het spreekwoord: "Na regen komt zonneschijn." Het zal altijd vanzelf beter worden en je zal automatisch vanzelf minder onrust en onzekerheid krijgen. Dit is iets wat je altijd zelf moet doen dus dat gaat je ook alleen lukken. Je kan altijd met anderen overleggen en ze kunnen je dan helpen, maar uiteindelijk doe je het zelf.

Hiervoor is zelfreflectie nodig en dan acceptatie. Accepteer de situatie. Je weet hoe de situatie is en je weet dat deze sowieso beter wordt. Verander eventueel dingen als je denkt dat het daardoor beter/sneller gaat, maar weet dat de weg net zo belangrijk is als de bestemming.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #4 Gepost op: november 15, 2018, 03:19:43 pm »

Dankjewel voor je bericht!

Maar ik heb eigenlijk nog een vraag, maar ik denk dat je hier ook geen kaart voor hoeft te trekken.
Er is iemand die ik leuk vind  :P en die zegt vaak (iedere afspraak zo ongeveer) tegen mij dat ik leuke dingen moet doen en kijkt me dan aan met een paar stralende ogen! Als hij geen therapie meer geeft en ik geen patiënt meer van hem ben, zou ik hem dan kunnen benaderen en een voorstel kunnen doen om een keer af te spreken en iets leuks te gaan doen samen? Ik twijfel of hier geen problemen van/door komen, dat wil ik namelijk absoluut niet!! Vandaar deze vraag  :).

« Laatst bewerkt op: november 15, 2018, 03:24:02 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #5 Gepost op: november 15, 2018, 04:00:38 pm »

Tjsa, je kan het altijd vragen. Baad het niet, dan schaadt het niet.

Als het aan het einde is en je hem daarna niet meer ziet, dan is het ook niet erg als hij nee zegt.

Nee heb je nu toch al, ja kun je krijgen. ;) En wie weet zegt hij wel ja.

Ik zou wel kijken hoe je het tactvol kan zeggen, maar vergeet niet, het kan zijn dat hij gewoon zo is, en dat je iets ziet wat er niet is. Je weet het antwoord niet, dus niet van te voren hopen dat hij ja zegt, maar gewoon de vraag stellen als dat moment daar is en dan zie je wel.

En stel hij zegt nee, dan zie je hem voorlopig toch ook niet meer, dus een volgende keer zal dan ook geen probleem zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #6 Gepost op: november 15, 2018, 08:34:11 pm »

Ben weer een beetje gerustgesteld door wat je hebt gezegd, het is fijn als iemand anders even meedenkt (hier weet verder niemand iets vanaf) en je hebt gelijk. Ik moet alleen zorgen dat ik het vraag als ik een beetje ontspannen ben en er een goed moment is. En ook zeker de manier hoe ik het zeg, maar ik ga het voorbereiden  ;).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #7 Gepost op: november 16, 2018, 09:40:17 am »

Asjeblieft. :) Succes.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartleggen
« Reactie #8 Gepost op: november 16, 2018, 01:41:57 pm »

Dankjewel  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.068 seconden met 22 queries.