Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Graag vreedzaam advies  (gelezen 3332 keer)

Taking a Break

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Graag vreedzaam advies
« Gepost op: januari 31, 2019, 05:12:50 pm »

Geachte leden,

Mijn buurman is al 15jaren professioneel bezig met het helpen van mensen met allerlei
problemen, waarbij hij entiteiten raadpleegt die beweren africaan, indiaan, chinees en indonesier
van oorsprog te zijn.

ik heb de gelegenheid dus om zaken van dichtbij te observeren, bestuderen en analyseren en het houd me al 15 jaren bezig waarom mijn lichaam heet word en ik me niet prettig voel als hij bepaalde entiteiten uitnodigt en raadpleegt, wanneer ze dus in de omgeving zijn.

Graag vreedzaam advies wat ik kan proberen om mezelf te beschermen tegen hun stralingsenergie.

Ik heb ook gemerkt dat ik dezelde stralingsenergie voel als mensen met een bepaalde mate van stress
in mijn directe omgeving zijn.

Bijvoorbaat dank.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Graag vreedzaam advies
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2019, 06:53:15 pm »

Dit is een dubbele post.

Ik heb je een antwoord gegeven in het andere topic. Zie hier: https://www.armina.nl/index.php/topic,1222.0.html

Om verwarring te voorkomen zal ik op dit topic een slotje zetten. Dan blijft alles op 1 plek.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.066 seconden met 23 queries.