Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over baan  (gelezen 4534 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Vraag over baan
« Gepost op: oktober 25, 2018, 08:14:22 pm »

Een paar weken geleden had ik een nieuwe baan gevonden als winkelmedewerker, maar ik heb een paar dagen geleden een gesprek gehad met de bedrijfsleidster en leidinggevende (ook een vrouw) en ze hebben me ontslagen. Het was een heftig gesprek, maar ik heb gezegd en gevraagd wat ik wilde weten. Ze zeiden dat ik niets goed heb gedaan, kortaf was naar de klanten, brutaal was tegen de leidinggevenden en niet in het team pas. Dit laatste klopt, hun hebben andere normen en waarden dan mij en een andere manier in de omgang met elkaar dan ik. Ook hebben ze me twee keer buiten laten staan voor werktijd en kon ik wachten tot de winkel open ging.
Ik zou graag willen weten wat de werkelijke reden is dat ze mij hebben ontslagen, heb het gevoel dat hun niet eerlijk tegen mij zijn geweest. Het leek net of ik twee personen tegenover me had zitten die vooral aan het liegen waren, want ik ben anders dan zoals hun mij omschreven...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over baan
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2018, 09:21:48 pm »

Je hoeft de werkelijke reden van dit ontslag niet te weten.

Weet dat jij daar niet op je plaats hoorde en dat dit beter voor je is.

Soms raak je in een sleur en moet je daaruit komen hoe dan ook. Deze baan was er om je uit die sleur te halen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over baan
« Reactie #2 Gepost op: oktober 26, 2018, 03:02:40 pm »

Ik voelde me daar ook niet op mijn plaats, het werk was niet zoals ik had verwacht.
Je zegt dat deze baan er was om mij uit een sleur te halen, ik vond dit werk juist een sleur, veel te weinig afwisseling en geen uitdaging :P. Ik weet nog niet goed naar wat voor werk ik weer op zoek ga, maar in ieder geval niet meer zo'n soort winkel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over baan
« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2018, 03:57:37 pm »

Daarvoor had je een ander soort sleur.

Maar omdat je nog niet goed weet wat je wil geven je gidsen nu wat mogelijkheden tot je wel weet wat je wil. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over baan
« Reactie #4 Gepost op: oktober 26, 2018, 05:48:14 pm »

Voor mij is het vooral belangrijk dat ik de juiste mensen om me heen krijg, maar het werk moet ook leuk zijn  ;). Ik zie wel wat er op mijn pad komt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over baan
« Reactie #5 Gepost op: oktober 26, 2018, 06:07:21 pm »

Je gidsen zullen je de juiste baan met de juiste mensen om je heen geven, zodra jij weet wat je wil. Tot die tijd zullen je gidsen deze mensen gebruiken om jou te helpen met keuzes te maken, danwel dat deze keuzes voor jou gemaakt worden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.074 seconden met 23 queries.