Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: altijd ''uit mijn lichaam zijn''  (gelezen 4199 keer)

zewqpo

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
altijd ''uit mijn lichaam zijn''
« Gepost op: augustus 14, 2018, 11:34:14 pm »

Hallo, ik heb een probleem dat ik mijn hele leven al heb

en sinds het mediteren erger is geworden.

Het is zo dat ik altijd boven mijn lichaam zweef en voor mijn gevoel niet echt in mijn lichaam zit.

ook als ik in de spiegel kijk zie ik wel een persoon maar heb het gevoel dat ik het niet ben.


weet iemand wat het is?



met vriendelijke groeten,

zewqpo
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:altijd ''uit mijn lichaam zijn''
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2018, 06:36:11 am »

Ik heb het idee dat jij niet goed bent geaard. Dat aarden is best belangrijk om in de juiste balans te blijven.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:altijd ''uit mijn lichaam zijn''
« Reactie #2 Gepost op: augustus 15, 2018, 01:32:50 pm »

Inderdaad, je bent niet goed geaard. Enorm goed voor je spirituele ontwikkeling, maar het is zo erg bij jou dat het je aardse ontwikkeling tegen houdt.

Deze balans is enorm belangrijk.

Nu is natuurlijk je vraag: maar hoe aard je dan?

Er zijn diverse oefeningen en visualisaties voor. Zo is de kleur rood de kleur van je 1e chakra (basis chakra) en deze kleur helpt je al om te aarden. Je kan daarbij rode kleding dragen, op een rood kleed gaan zitten en ga zo maar door.

Er is ook een oefening die je kan doen om je direct terug op aarde te brengen mocht je het gevoel hebben dat je even een meter moet zakken.

Ga hiervoor rechtop staan met genoeg ruimte om je heen om vrij te bewegen.

Plaats je voeten ongeveer 20 cm uit elkaar, en laat ze wat opzij staan, niet recht vooruit.

Adem door je neus in naar je buik en terwijl je dit doet zak je door je knieen zodat je ongeveer 30 cm naar beneden zakt. Dus niet in een zittende houding maar halverwege. Genoeg om weerstand te hebben dat je gezakt bent, maar niet zo ver dat het je zo veel kracht kost dat je niet meer of nauwelijks terug kan komen.

Houd deze positie een paar seconden vast en ga weer terug staan. Terwijl je terug omhoog komt adem je door je mond uit.

Herhaal dit tenminste 15 keer. Meer mag als je voelt dat je meer keren nodig hebt. Als deze oefening zwaar voor je is, en je hebt moeite, dan mag minder ook. Werk in dat geval naar de 15 toe door elke keer dat je de oefening doet er 1tje meer te doen, als dat lukt.

Vergeet niet: dit is een hulp oefening, geen training. Forceer niets. Doe wat je kan en dat is dan genoeg. Het zal vanzelf beter gaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

zewqpo

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:altijd ''uit mijn lichaam zijn''
« Reactie #3 Gepost op: augustus 16, 2018, 01:25:53 am »

oke bedankt
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.075 seconden met 23 queries.