Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Verdrietige droom  (gelezen 4693 keer)

lotuslove

  • Gast
Verdrietige droom
« Gepost op: januari 23, 2009, 12:36:32 pm »

Ik droomde dat m'n nicht, m'n vader & moeder naar de gevangenis moesten voor een jaar.
We namen afscheid bij een poort, er waren meer familieleden bij. Ik was zo verdrietig, m'n nicht & ik omhelsden elkaar en we hebben elkaar wel een half uur (leek 't) vastgehouden en gehuild. Tijdens 't huilen zag ik op de achtergrond 3 vriendinnen van me staan. Ze zagen me huilen op een afstand maar ze reageerden niet, was heel raar. Het interesseerde ze simpelweg niet...ze liepen ook gewoon weg alsof er niks aan de hand was.

Ik denk zelf dat ik wel weet wat 't betekent, dat verhaal met die vriendinnen speelt weer terug naar m'n leven.
Ik werd echt wakker met een rotgevoel, ik dacht in eerste instantie; "m'n dierbaren worden me afgenomen" omdat m'n nicht & m'n ouders naar de gevangenis moesten maar als ik 't verhaal opnieuw afspeel in m'n hoofd denk ik dat 't meer over m'n vriendinnen gaat...
Moest 't ff kwijt ;)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Verdrietige droom
« Reactie #1 Gepost op: januari 23, 2009, 12:40:47 pm »

Ik krijg ook het gevoel dat je afscheid neemt van oude gevoelens, gewoontens en emoties. Dat zijn in dit geval je ouders en je nicht die naar de gevangenis gaan.

Het is net of er een nieuw begin ontstaat in jezelf. Je nieuwe gevoelens, gewoontes en emoties terug krijgt in jezelf en dat je oude moest verlaten. Dit kan ook te maken hebben met je vriendinnen

Liefss
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Verdrietige droom
« Reactie #2 Gepost op: januari 23, 2009, 01:24:58 pm »

Wanneer je droomt dat iemand anders in de gevangenis zit, dan betekend dit dat die andere persoon zich opgesloten voelt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Verdrietige droom
« Reactie #3 Gepost op: januari 23, 2009, 01:56:17 pm »

Ik krijg ook het gevoel dat je afscheid neemt van oude gevoelens, gewoontens en emoties. Dat zijn in dit geval je ouders en je nicht die naar de gevangenis gaan.

Het is net of er een nieuw begin ontstaat in jezelf. Je nieuwe gevoelens, gewoontes en emoties terug krijgt in jezelf en dat je oude moest verlaten. Dit kan ook te maken hebben met je vriendinnen

Liefss

Ja dat denk ik ook, het valt namelijk samen met een aantal gebeurtenissen die nu spelen binnen m'n vriendengroep.



Wanneer je droomt dat iemand anders in de gevangenis zit, dan betekend dit dat die andere persoon zich opgesloten voelt.

Is dat altijd zo als je dat droomt denk je? Ik denk zelf dat ik die link leg omdat de vader van een vriendin van mij momenteel in een gevangenis zit, ik had 't van de week nog erover met haar.

Bedankt voor jullie inzichten, ik denk dat ik wel een idee heb waarom ik dit droom ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Verdrietige droom
« Reactie #4 Gepost op: januari 23, 2009, 02:33:31 pm »

Ah okee, dat wist ik niet. Wat ik schreef is algemeen bij dromen die je inzichten geven. Dit kan natuurlijk ook deel uitmaken van verwerking van het oude leven, en dat is een ander soort dromen. :)

Ik dacht, ik kan het je altijd melden, wie weet heb je er wat aan. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

lotuslove

  • Gast
Re: Verdrietige droom
« Reactie #5 Gepost op: januari 23, 2009, 10:54:56 pm »

Dromen zijn altijd zo moeilijk vind ik, het gaat met symbolen en je eigen ervaringen, gevoelens en indrukken die je in je dromen verwerkt.
Ik weet alleen dat de dood symbolisch is voor transformatie...en nu dat gevangenis symbolisch is voor een 'opgesloten gevoel' :D Dan weet ik 't misschien voor een volgende droom, wie weet? Grappig hoe creatief we eigenlijk zijn ;)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.09 seconden met 22 queries.