Nederlands > Paranormaal Algemeen

Ik voel me niet meer alleen in mijn lichaam.

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Allereerst, zeg asjeblieft jij. Anders voel ik me zo oud... :P

Er zijn vele manieren om te aarden. Je kan daar genoeg informatie voor vinden op internet. Aarden helpt jou on je lichaam te claimen en dat zal ervoor zorgen dat deze entiteit niet veel meer met je lichaam kan en uiteindelijk eruit weg gaat.

Liefs,
LPChip

VDG:
Hé LPChip,

Graag hou ik je op de hoogte hoe het momenteel met me is.
De oefening doe ik iedere avond voor ik ga slapen. Zo’n 20 tal squats lukt wel om me te aarden.
Ook  probeer ik zoveel mogelijk op mijn blote voeten te lopen zodat ik meer contact heb met de grond om me te aarden. 
Zou het helpen om een aardingsdeken aan te schaffen om de nacht beter door te brengen?

Ik moet zeggen dat ik laatste 4 dagen geen seksuele prikkels meer heb gehad en mijn nachten iets beter zijn. 
Toch voel ik dat “Het” nog sterk aanwezig is en de gewaarwordingen steeds anders worden en sterker aanvoelen.
Deze morgen, toen ik wakker werd, draaide ik me vanop mijn rechterzij op mijn rug en had ik het gevoel dat er iets tussen mijn rug en de matras was. Het voelde aan als een luchtlaag van 5 cm dik en na ongeveer één minuut voelde ik terug mijn matras. Je kunt het vergelijken dat ik op een luchtmatras lag die geleidelijk leeg liep.
De prikkels die ik voel in mijn benen tot aan mijn heup kan ik nu ook beter beschrijven. Het voelt aan of het een sterk magnetisch veld is dat continu stilletjes beweegt en na een tijd terug stilletjes verdwijnt.
Andere momenten heb ik gehad dat er precies een spin vanuit mijn schoen via mijn been naar boven kroop. Niet een kleine spin hoor. Het gevoel is alsof ze 5 cm groot is. Wanneer ik kijk is er natuurlijk niets te zien. Voelt wel grillig aan.
Soms heb ik het gevoel dat ik een druk voel alsof er iemand met een vinger drukt op mijn lichaam, maar dat is zeer vaag en kan verwaarloosd worden en denken dat het verbeelding is.
Nu moet ik nog iets zeer gênant vertellen en dat is al lang aanwezig. Ik moet het zeggen, want misschien is dit iets wat meerwaarde biedt in mijn raar gebeuren. Eerst dacht ik dat ik aarswormen had en heb al meermaals medicatie gebruikt tegen wormen. Dus het is zeker dat ik geen wormen heb. Mijn darmen kunnen de laatste tijd zich flink laten voelen en ook laten horen. Maar het zeer eigenaardige is het gevoel alsof er continu een koordje uit mijn aars hangt. Het kan zelfs soms bewegen (vandaar dat ik dacht dat ik wormen had). Als ik dan zie met een spiegel is er niets te zien. Maar het gevoel is er wel.

Dat is mijn toestand voor het moment.
Ik geloof dat er iets vreemd in mijn lichaam zit, maar mijn vrouw wilt het graag ook via de wetenschappelijke kant bekijken. Mijn bloed is pas gecontroleerd en is perfect in orde. Ook wordt er een MRI scan uitgevoerd, maar daar kan ik pas op 19/11 terecht. Dit om uit te sluiten dat ik een tumor of iets dergelijks in mijn hoofd heb waardoor ik waanideeën heb. Dus de wetenschap laat nog even op zich wachten.

Ik wil me ondertussen voluit verzetten tegen die ‘ongewenste ziel’ die mijn lichaam wilt gebruiken.

Ik voel wat ik voel en zie wat ik zie.

Vele groeten VDG
 

VDG:
Beste LPChip,

Eerst wil ik me excuseren dat ik alweer je lastig val.
Je bent momenteel mijn enige raadsman waaraan ik mijn gevoel en belevenissen kwijt kan.
Mocht je ooit denken dat het is om aandacht te krijgen of je te stalken moet je me dat eerlijk vertellen.

Het is voor mij zeer moeilijk geweest om het tegen mijn vrouw te vertellen.
Ik heb het ook in de groep gegooid bij Aura-Oasu, “moet ik het vertellen of niet”
Wetende dat zowel mijn zoon als vrouw vrij bang zijn van nature.
De meningen liepen uiteen dus daar kreeg ik dus ook geen duidelijk antwoord.
Eerst dacht ik van , ik ga ze niet onnodig bang maken het zal wel voorbij gaan.
Het bleef aanhouden en het werd sterker en het gebeurde dat ik sterk seksueel werd geprikkeld.
Dan heb ik op een bepaald ogenblik beslist om het te zeggen. Het was plots duidelijk dat ik alles moest opbiechten.
Ik heb alles verteld en ook dat deze prikkels zeer fijn en speciaal waren, maar zowel ik als mijn vrouw  kunnen die prikkels niet nadoen wanneer we betrekking hebben.
De prikkels kwamen ergens van binnenuit mijn lichaam een gevoel dat ik nog niet heb gekend.
Het is erg voor mijn vrouw dat zij mij dit gevoel niet kan geven en voor alle duidelijkheid ook geen ander mens.
Deze prikkels zijn nu al lang voorbij, maar nu heb ik het gevoel dat ik totaal gevoelloos ben geworden.
Totaal geen prikkels meer voel.
Het is alsof mijn lichaam deels is overgenomen.
Ik ben bang wat er nog zal volgen.

LPChip Is er een mogelijkheid om iets te doen om een zekere bevestiging te krijgen dat er werkelijk een entiteit aanwezig is?
Want de gedachtegang dat ik zot wordt is niet ver meer weg.

Alvast bedankt voor de moeite.

Vele groeten VDG

LPChip:
Een aardelaken om op te slaan is zeker een aanrader voor jou.

Ikzelf heb er ook een aangeschafd, en dat heeft mij enorm geholpen om veel alerter te zijn overdag. Ik had niet veel magnetisme in me, maar als ik jouw verhaal lees, jij wel, dus het gaat zeker veel voor je doen. Let wel, het heeft een geaard stopcontact nodig anders werkt het niet, of je moet via een aarde pin in de grond aarden. Je kan een electricien een geaard stopcontact aan laten leggen, dat is niet zo duur en maakt het veel praktischer om dit te gebruiken.

Wat betreft het gevoel dat er iets uit je anus komt, dat gevoel ken ik. Dat is een stukje energie dat als het ware nog in je anus zit, maar dan van je lichtwezen. Het geeft jou de mogelijkheid om te voelen dat je bezig bent met het verwerken van iets dat je los mag laten, maar nog niet los hebt gelaten.

Als je dit voelt, dan ben je al wel bezig met het verwerken en is het nu nog een kwestie van het afsluiten, zodat je het "energetisch" uit kan poepen.

Verder hoef je niet bang te zijn dat je me "alweer" lastig valt. Ik heb een publiek forum dus ik snap dat er dan ook vragen komen. Ik weet dat ik daarbij veel kennis en kunde heb en ben er dan ook mede om anderen te helpen. Ik heb echter wel ook een leven dus kan niet altijd even snel reageren. Ik wil dan ook goed de tijd nemen als ik reageer zodat je ook daadwerkelijk wat aan mijn antwoord hebt. En daarnaast kunnen anderen ook een antwoord geven wat je misschien verder kan helpen. Dus ik zie het niet als aandacht vragen. Ik zie het als hulp zoeken voor een probleem dat jezelf niet op kan lossen. Mocht je de intentie hebben om daadwerkelijk voor een wissewasje vragen te stellen, en je eigenlijk zelf misschien het antwoord zou weten, dan laten mijn gidsen dat weten en zal mijn antwoord ook heel anders zijn. Dus wees niet bang, ik ga je helpen zover als ik kan.

Het aarden heeft in ieder geval al geholpen, dus we hebben het keerpunt bereikt. Het is geen wondermiddel dat na 1x gebruiken je probleem op lost. Daar is je situatie te lang voor door gegaan voordat er actie ondernomen is. Maar je bent nu met de juiste tools aan het terugvechten, dus het is logisch dat je dit ervaart.

Je lichaam is even gestopt met het voelen omdat het eerst moet ophouden en je lichaam dan opnieuw een basis meting kan doen. Je bent niet gevoelloos geworden, maar de prikkels zijn zo stimulerend geweest dat je grenzen opgerekt zijn. Als de prikkels stoppen, zullen je grenzen langzaam weer terug gaan.

Ik verwacht dat een aardelaken veel voor je gaat doen en het zal na verwachting een 2 weken duren na het gebruiken ervan dat je je gevoel weer terug gaat krijgen.

Ik raad wel aan om zo veel mogelijk naakt erop te gaan slapen zodat veel van je lichaam het aardelaken raakt. Hoe meer het raakt, des te beter je de negatieve energieen in je lichaam afvoert en je weer terug je lichaam in komt.

Je mag natuurlijk je onderbroek aanhouden als je dat wil, maar bovenlichaam en benen blood zal zeker helpen. Er zijn veel hulpmiddelen, bijvoorbeeld ook een geaard kussen, of een deken. Ik heb voor een hoeslaken gekozen omdat deze gewoon strak om je matras gaat en je dan in je slaap niet de laken onder je verliest. Ik heb geen kussen of iets gedaan en dat hoeft ook niet. Maar als je in een pyjama slaapt dan kan het misschien wel een idee zijn om een geaard kussensloop te nemen, omdat dan je gezicht in ieder geval nog geaard is, maar dan zal het effect lang zo sterk niet zijn, en geloof me, als je eenmaal naakt op een geaard hoeslaken hebt gelegen, wil je niet meer terug.

Tegen de kou kun je altijd een extra deken gebruiken waar je onder ligt, of een dikker dekbed.

Liefs,
LPChip

VDG:
Bedankt LPChip voor uw deskundige uitleg.
Ik zal verder de oefeningen doen en wat meer geduld hebben.

Vele groeten,

VDG

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie