Nederlands > Paranormaal Algemeen

Ik voel me niet meer alleen in mijn lichaam.

<< < (3/3)

VDG:
Dag LPChip,

Ik wil graag laten weten hoe het momenteel met me is.
Twee maanden lang gewacht voor een plaats bij de MRI.
Zoals te verwachten hebben ze niets gezien en lijkt alles oké.
Mijn vraag aan de dokter was, "wat is nu de volgende stap?"
Voor de dokter is een volgend medisch onderzoek niet nodig, ze raadt me wel sterk aan om naar een psychiater te gaan.
Op mijn aandringen zal nog een EMG-test worden gedaan. Afwachten of de EMG de hevige stroming in mijn benen zal registreren.

Het is nog lang niet oké met me.
Alle dagen aardingsoefeningen, aardingshoes gekocht voor in bed en zoveel mogelijk op blote voeten lopen. Het lijkt allemaal niet veel te beteren.
Ongecontroleerde bewegingen blijven wel weg, maar ik laat het ook niet meer toe.
De prikken die ik krijg zijn heviger geworden en voelen aan of iemand met een naald me prikt. Met momenten kan het pijnlijk aanvoelen. Gelukkig blijft het telkens bij één prik tegelijk, die ik met regelmaat ontvang. Het kan variëren tussen de 10 à 20 prikken per dag.
Het gevoel van kruipende spinnen is minder, maar de spinnenwebben in mijn gezicht blijven sterk aanwezig.
Soms is er ook een licht gevoel juist onder mijn neus alsof er iemand met een donsje onder mijn neus wrijft. Kort nadien gaat mijn neus volledig dicht. 
De stroming die ik voel binnenkomen via mijn hielen en langs mijn kuiten omhoog loopt, voel ik nu lichtjes verder lopen langs mijn ruggengraat tot aan mijn kruin. Soms voel ik lichte tintelingen aan mijn kruin.

In mijn buurt is een nieuw spiritueel winkeltje gekomen.
Ik zag daar wat speciale stenen liggen en ik kon het niet laten om daar binnen te stappen en naar een steentje te vragen dat bescherming biedt tegen ongewenste entiteiten.
Ik dacht," baat het niet, dan schaadt het niet." De meneer vroeg aan me waarom ik juist naar zo'n steen vroeg. Zonder twijfel begon ik volledig mijn verhaal te doen. Na enige tijd gepraat te hebben feliciteerde de man me en zei " welkom in de familie".
Ik keek nogal verwonderd en hij vertelde me dat ik aan het "ontwaken" was. Ik wist niet goed wat hij bedoelde, maar hij stelde me gerust dat er op dit moment geen entiteit aanwezig was en dat ik in al die gewaarwordingen geen kwaad mag zien en zeker niet bang moet zijn. Hij zei dat deze gevoelens na een tijdje zullen stoppen.

Thuis ben ik op het internet op zoek gegaan om te weten wat het juist betekent "ontwaken".
Ik heb gelezen over ontwaken van Kundaline. Sommige yoga types proberen juist om Kundaline op te wekken. Sommige mensen hebben hun negatieve gewaarwordingen beschreven en die komen grotendeels overeen met die van mij: tintelende, prikkende, spiersamentrekkingen, energiestromingen, kriebelende sensaties, plots het gevoel van een orgasme, ongecontroleerde bewegingen.  Als het bij mij Kundaline is, zou ik niet weten hoe het is kunnen ontstaan. Ik heb het niet bewust gestimuleerd en ik ben ook niet op mijn stuit gevallen of pijn gedaan. Ik heb wel al een half jaar pijn aan mijn rechter hiel door hielspoor.
Wie Kundaline voelt stromen ervaart het vanaf de stuit tot aan de kruin.
Dat is het enige wat bij mij verschilt. Ik ervaar het vanaf mijn beide hielen tot lichtjes aan de kruin.

Ik deel graag deze gegevens met jou LPChip. Kan het mogelijk zijn dat het Kundaline is of slaan we hier de bal mis? Hopelijk vraag ik niet te veel.

Alvast bedankt voor uw raad.

Groeten Dirk

LPChip:
Hoi Dirk,

Halverwege de 2e paragraaf te lezen dacht ik al, wacht, dit is kundalini, dit zijn geen entiteiten. Het aarden heeft dit bevestigd al heb je in het verleden mogelijk wel met een entiteit te maken gehad.

Ja dit zijn de gevolgen van je lichaam die zich volledig open stelt om met energie te kunnen werken. Dit is een Kundalini ontwaking.

Elk mens is anders, daarom ervaart iedereen Kundalini anders, maar de grote lijnen zijn hetzelfde en dan de bevestiging van mijn gids erbij... Dit is Kundalini.

Liefs,
LPChip

VDG:
Hallo LPChip,

Straf hé dat dit nu al 4 maand bezig is?
Ik heb ook al gelezen dat het gevaarlijk kan zijn wanneer je daar niet correct met omgaat.
Ik heb zelf niet de trigger gegeven, maar is wel vanzelf begonnen.

1) Wat moet ik daar mee aanvangen?

2) Moet ik alles zijn gang laten gaan en afwachten of moet ik dat proberen tegen te werken?

3) Wat mag ik nog verwachten?

4) Zijn er bepaalde gewaarwordingen die kunnen gebeuren en gevaarlijkheid zijn voor de gezondheid?

5) Ontwaken, is dat nu positief of negatief?

6) Moet ik aandachtig zijn voor bepaalde dingen die kunnen gebeuren door het "ontwaken"?

7) Is Kundaline gekend in de medische wereld?

Alvast bedankt voor de vele antwoorden.
Groetjes VDG

LPChip:

--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---1) Wat moet ik daar mee aanvangen?

--- Einde van citaat ---
Daar kan ik je geen antwoord op geven.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---2) Moet ik alles zijn gang laten gaan en afwachten of moet ik dat proberen tegen te werken?

--- Einde van citaat ---
Dit mag je laten gebeuren. Tegenwerken zal je eerder opbreken. Je mag het wel iets afremmen als het te veel wordt.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---3) Wat mag ik nog verwachten?

--- Einde van citaat ---
De toekomst zal dat uitwijzen.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---4) Zijn er bepaalde gewaarwordingen die kunnen gebeuren en gevaarlijkheid zijn voor de gezondheid?

--- Einde van citaat ---
Je gidsen geven aan dat het beter is als je dit ervaart zoals het komt.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---
5) Ontwaken, is dat nu positief of negatief?

--- Einde van citaat ---
Positief.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---6) Moet ik aandachtig zijn voor bepaalde dingen die kunnen gebeuren door het "ontwaken"?

--- Einde van citaat ---
Laat het komen zoals het komt.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---7) Is Kundaline gekend in de medische wereld?

--- Einde van citaat ---
Nee.


--- Citaat van: VDG op december 01, 2018, 02:56:20 pm ---
Alvast bedankt voor de vele antwoorden.
Groetjes VDG

--- Einde van citaat ---

Asjeblieft.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie