Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Lampen gaan aan en uit  (gelezen 3939 keer)

Kiba2101

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Lampen gaan aan en uit
« Gepost op: augustus 21, 2018, 11:03:27 pm »

Hoihoi, Ik heb een vraag over een situatie in mijn huis met onze lampen. Wij hebben thuis twee grote lampen in de huiskamer hangen, die dimbaar zijn en met een drukknop aan en uit kunnen. Je moet er wel echt goed op drukken om ze aan en uit te krijgen.

Mijn moeder overleed in april, en toen wij thuiskwamen van het ziekenhuis waar zij overleed, gingen de lampen ineens aan en uit. Dit is nog niet eerder gebeurd.
Mijn tante keek toen op en vertelde ons dat mama ooit had gezed dat ze de lichten aan zou laten gaan als ze dood zou zijn.
Ik vond dit toen heel toevallig, maar was nog niet vast overtuigd.

Dit gebeurde niet meer totdat mijn broertje te horen kreeg dat hij geslaagd was. Diezelfde dag gingen de lichten ook aan en uit. Ik begon nu wel te geloven dat mama dit zou kunnen doen.

Na de diploma uitrijking van mijn broer (een aantal dagen later), kwamen wij s'avonds thuis en stonden de lichten weer vol aan. En we wisten zeker dat we ze van tevoren hadden uitgedaan.

Nu gebeurde het vandaag weer. Ik ben vandaag enorm verdrietig geweest omdat ik mama heel erg mis, en ik me alleen voel. Nu voel ik me wel wat beter. Ik zit op de bank met mijn broer, in het donker, en opeens gaat een lamp vol aan, dan weer uit. Dan nog een keer. En nog een keer aan. En vervolgens gaat ook de andere lamp vol aan.

Ik moet zeggen dat ik dit toch wel heel bijzonder vind, maar ik weet niet zo goed wat ik moet geloven. Mijn oma overleed 4 jaar geleden, en ze had ons beloofd dat ze wat zou laten weten als ze er niet meer was. Dit is echter nooit echt gebeurd, mijn moeder was hier ook erg verdrietig over. Mijn geloof in dit soort zaken heeft dus een flinke deuk opgelopen. Vandaar dat ik me afvraag of iemand hier ervaring mee heeft, en mij kan vertellen of het echt mama kan zijn, of iemand anders, of misschien toch enorm toeval.

Ook heb ik in de periode dat mama net was overleden een persoon naast mijn bed zien zitten. Normaal was ik me kapot geschrokken, maar ik sliep nog half. Ik schrok pas toen ik weer wakker werd in de ochtend en me realiseerde wat ik gezien had.
Eerst dacht ik dat het een man was, vanwege de houding van de persoon, maar nu twijfel ik. Het was een soort schim, dus ik kon geen duidelijke gezichtsvormen zien. Maar er viel wel licht op de schim, alsof het 3D was (en niet alleen een schaduw).
Ik heb nog nooit een schim gezien, dus ook hierover heb ik vragen.
Is dit iets waar ik bang voor moet zijn, of denken jullie dat het geen kwaad kan.

Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Groetjes!

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Lampen gaan aan en uit
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2018, 11:13:44 pm »

Je moeder is inderdaad degene die de lichten aan en uit doet.

Het is erg makkelijk om te zeggen dat je zoiets doet als je leeft, maar het vereist kunde om het ook daadwerkelijk te kunnen doen. Je oma wilde wel maar kon het niet. Het beetje wat ze kon was niet genoeg om jullie te laten weten dat ze er was.

Je moeder is echter een stuk beter met haar gaven en het lukt daarom een stuk beter om het jullie te laten weten.

De schim die je op je bed zag was niet je moeder maar jouw gids die extra wilde helpen met deze fase van je leven.

Dit kan dus geen kwaad.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Kiba2101

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:Lampen gaan aan en uit
« Reactie #2 Gepost op: augustus 22, 2018, 12:00:40 am »

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Ik heb altijd gedacht dat oma zo gelukkig was om bij haar moeder te zijn, dat ze (bijna altijd) ook bij haar moeder was.

Is het aandoen van de lichten iets positiefs? Mijn moeder is op een hele nare manier gestorven, met heel veel pijn en in coma. Dus ik maak me zorgen dat ze nu nog steeds veel pijn heeft of ergens vast zit ofzo. Het idee dat ze ons wil laten weten dat ze er is geeft dan wel veel rust.

En die gids, is dat iemand die ik ken? of hoeft dat eigenlijk niet? Ik was me er eigenlijk niet echt bewust van dat iemand mij kan helpen en begeleiden (buiten oma en mama dan natuurlijk).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Lampen gaan aan en uit
« Reactie #3 Gepost op: augustus 22, 2018, 12:29:27 pm »

Het aandoen van de lichten kan positief of negatief zijn. Dat hangt ervan af hoe je er naar kijkt.

Het beinvloeden van lichten is niet iets wat kwaad kan.

Als je puur kijkt naar het contact tussen jou en je moeder, dan is dit positief.

Echter staat daartegenover dat je moeder nog vast zit in de 4e dimensie en haar dood niet heeft verwerkt, en dat is de negatieve kijk.

Het kan zijn dat jouw zorgen ervoor zorgen dat je moeder bij je wil zijn en voor je wil zorgen, en dat ze daardoor wacht met overgaan naar de hemel (5e dimensie) tot ze het idee heeft dat je haar dood verwerkt hebt.

Je moeder weet echter wel dat ze dood is en kan deze keuze maken als ze dat wil. Dit kun je weten door het feit dat ze bewust bij jullie de lichten aan en uit doet.

Ze heeft nu geen pijn meer, want ze heeft geen fysiek lichaam meer. Pijn is iets wat in de 3e dimensie bestaat, niet in de 4e waar ze nu is.

Je kent jouw gids, maar dan van voor je incarnatie. Het is geen bekende als in: deze heb je in dit aardse leven ontmoet, of is familie van je. Een gids begeleid je op spiritueel niveau en brengt ervaringen op je pad en troost je als je dat nodig hebt, ook al heb je dat misschien niet altijd in de gaten.

Op dit moment kun je stellen dat je moeder vast zit, maar dit is haar keuze. Ze zal jou moeten los laten in dezelfde zin dat je jouw moeder zal moeten los laten.

Maar dit is iets wat je moet doen na de verwerking, niet ervoor.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.12 seconden met 22 queries.