Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Blood red moon  (gelezen 3552 keer)

Lifeoffairytales

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Blood red moon
« Gepost op: juli 28, 2018, 01:28:57 pm »

Beste iedereen hebben jullie ook zo'n last gehad van de blood red moon?

Ik zelf zie voel en hoor geesten. Niet altijd even heftig en ook niet elke dag ofzo xD gelukkig. Maar met blood red moon bescherm ik mijn huis wel.
Toen ik dit gister deed , hoorde ik grommen uit de gangen naast mijn tuin. Schreeuwen uit de lucht en een soort trommeltgeroffel alsof de hel geopend werd.
Ik had meer energy en licht nodig als normaal en dit vond ik wel heel erg opmerkelijk.
Een hond van de buren bleef maar grommen na me , ik hoorde stemmen in mijn tuin en besloot om te vragen voor bescherming van deze dode mars.

Heeft iemand dit ook zo erg ervaren of was ik de enige?

Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Blood red moon
« Reactie #1 Gepost op: juli 28, 2018, 01:35:11 pm »


Ik zelf zie voel en hoor geesten. Niet altijd even heftig en ook niet elke dag ofzo xD gelukkig. Maar met blood red moon bescherm ik mijn huis wel.
Toen ik dit gister deed , hoorde ik grommen uit de gangen naast mijn tuin. Schreeuwen uit de lucht en een soort trommeltgeroffel alsof de hel geopend werd.
Ik had meer energy en licht nodig als normaal en dit vond ik wel heel erg opmerkelijk.
Een hond van de buren bleef maar grommen na me , ik hoorde stemmen in mijn tuin en besloot om te vragen voor bescherming van deze dode mars.




Beste Lifeoffairytales,

Lees even de update van vandaag van mijn topic "Oproep getuigenissen met entiteiten".

Vorige nacht was bij mij dus ook heel erg, je bent zeker niet alleen! 🤗
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Blood red moon
« Reactie #2 Gepost op: juli 28, 2018, 10:47:07 pm »

Ik heb hierzelf geen last van gehad, maar heb wel meer energie gehad gister en vandaag.

Ook heb ik gister en eergisteren slechter geslapen waardoor ik op mijn werk veel minder geconcentreerd was. Best raar, je slaapt slecht, weinig concentratie, maar toch voel je je energiek in sommige opzichten. Het slechte slapen kwam ook door de hitte btw.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lifeoffairytales

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Blood red moon
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2018, 11:31:49 pm »

Ik heb hierzelf geen last van gehad, maar heb wel meer energie gehad gister en vandaag.

Ook heb ik gister en eergisteren slechter geslapen waardoor ik op mijn werk veel minder geconcentreerd was. Best raar, je slaapt slecht, weinig concentratie, maar toch voel je je energiek in sommige opzichten. Het slechte slapen kwam ook door de hitte btw.

Liefs,
LPChip

Ja ik vond het zelf ook allemaal heel vreemd. Ongemakkelijk , moeilijk te plaatsen. Ik zie of hoor of voel al dingen sinds dat ik een kind was. Heb er genoeg mee meegemaakt. Maar ik was echt verward van gisteren. Zelfs iemand naast me die geen geesten voelde/hoorde van te voren (na eigen zeggen) hoorde de schreeuwen. Maar goed gelukkig is het nou heel rustig en heb ik weer op adem kunnen komen :). Heb wel het zelfde gevoel als jij kwa mijn energy.

Groetjes
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.094 seconden met 22 queries.