Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Angst voor reis  (gelezen 3844 keer)

Daisy123

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Angst voor reis
« Gepost op: juli 14, 2018, 12:17:48 am »

Daar ben ik weer :)

Ik heb een vraag over mijn angstgevoel voor mijn grote reis. Binnenkort ga ik met een paar vriendinnen reizen door Europa. Heel tof natuurlijk, maar het komt nu wel zo dicht bij ik er gewoon bang voor wordt. Dit gevoel wordt volgensmij opgeroepen doordat ik nu allerlei waarschuwingen krijg uit mijn omgeving over waar ik dan wel niet voor uit moet kijken. Heel lief natuurlijk, maar dit maakt me wel erg bang. Kan iemand mij geruststellen en/of tips geven?

Om het over iets heel anders te hebben, laatst hoorde ik dat als er af en toe een piep in een bepaald oor te merken is, dit ook een betekenis heeft, klopt dit? Het piepje heeft dan te maken met het feit dat mensen over je praten/aan je denken.  Daarnaast geldt dan de algemene term: hoe linker, hoe flinker en hoe rechter, hoe slechter.

Ik less de laatste tijd over dat aardse zielen van andere planeten kunnen konen. Hoe moet ik mij dit voorstellen? Waren ze in een vorig leven op die planeet of horen ze als ze uitgeleerd zijn bij deze planeet? Bovendien hoe kan ik mij een beeld vormen van deze 'aliens', zien ze er hetzelfde uit als mensen of njet?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Angst voor reis
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2018, 08:00:50 pm »

Het kan dat waarschuwingen uit je omgeving voor lichte angst zorgen, maar volgens mij is het angst gevoel bij jou zwaarder. Dit is dan vaak angst voor het onbekende.

Als tip kan ik je meegeven: je gaat niet alleen. Je kan steun van je vriendinnen krijgen en je staat er niet alleen voor. Realiseer je dat.



Mijn gidsen geven een negatief gevoel af over dat een piep in je oor te maken heeft met dat mensen over je praten of aan je denken. Volgens hun is dat dus niet zo. Ik krijg echter geen reactie op wat het dan wel betekend.

"Tja, het is een piepje" zeggen ze. Alsof het een functie van het lichaam is dat even niet werkt, of je iets wil laten weten.



Het grappige is dat ikzelf een buitenaardse ziel heb, dus ik kan je dit goed beantwoorden.

Ik heb in vorige levens op aarde geleefd, maar oorspronkelijk komt mijn ziel van Arcturia.

Je ziel, of anders gezegd je lichtlichaam leeft in de 5e dimensie tot je gaat incarneren. Dan verlaagt het z'n trillingen zodat deze in de 4e dimensie terecht komt. Hier kan het een band aangaan met een aards lichaam. Dit kan het lichaam van een mens zijn, maar ook van een ander dier. Het hangt er vanaf voor welk lichaam je goedkeuring gekregen hebt. Dit lichaam wordt dan geboren en zo kom je ter wereld.

Ik mag dan een buitenaardse ziel hebben, ik ben dus gewoon net als jou op aarde geboren, en heb aardse ouders.

Ik heb ook een of meerdere aardse gidsen en engelen, maar ik heb ook een Arcturiaanse gids. Ik kan dan ook met mijn Arcturiaanse gids pendelen. Het is echter wel zo dat deze gids niet op aarde is. Als ik contact met deze gids wil, dan gaat dit via mijn aardse gids. De afstand is gewoon te groot om direct contact met hem te hebben. Mijn aardse gids geeft echter alles 1 op 1 door, dus wanneer ik met mijn Arcturiaanse gids communiceer dan krijg ik een ander gevoel bij de communicatie dan dat ik dat van mijn aardse gids krijg.

Ik kan overigens ook direct met mijn hogere zelf communiceren/pendelen. Ofwel vanuit mijn aardse lichaam naar mijn Arcturiaanse ziel (hogere zelf). Dit is handig als ik mijn gevoel niet goed begrijp en even een double check wil hebben. Maar als ik aan mijn hogere zelf dingen ga vragen die het niet kan weten, die bijvoorbeeld over de buiten wereld gaan, dan heeft mijn hogere zelf het nog weleens fout. En dat is prima, hij kan dat gewoon niet weten. Mijn gidsen wel. Daarom heb ik geleerd welke vraag ik het beste waar kan stellen.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: juli 14, 2018, 08:03:05 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Daisy123

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Angst voor reis
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2018, 11:26:09 pm »

Ah Oke, ik begin het half te snappen. Maar wat gebeurd er dan met jouw ziel na de dood? De ziel komt weer in de 5de dimensie, maar gaat deze dan ook weer terug naar de sferen van Arcturia? Of keer je alleen terug naar Arcturia als je weer een "lichaam" hebt aangenomen? Daarnaast, wat is het verschil tussen Arcturia en de aarde ? Komen er op Arcturia ook mensen voor, of nemen de zielen daar een hele andere vorm aan? Daarnaast, is het 'dagelijks leven' op Arcturia vergelijkbaar met dat van de aarde?

Ik heb nog een andere vraag. Heel af en toe gebeurd mij het dat ik tijdens het uitgaan zo voor iemand kan vallen (vlinders in de buik etc.) door alleen maar hem aan te kijken/in de aanwezigheid van deze persoon te zijn. Zo ging ik laatst stappen met een internationale groep. In deze internationale groep zat ook een Amerikaanse man. Ik had deze man nog nooit gezien/gesproken, maar toen ik hem voor het eerst zag vond ik zijn aanwezigheid heel erg fijn. Ik wilde constant in zijn buurt zijn en kreeg vlinders in mijn buik. Het was gewoon een leuke avond, maar heb geen contact met deze man gezocht (alleen af en toe even kijken dan haha). Nu vroeg ik mij af, hoe kan dit verschijnsel spiritueel verklaard worden? Ik vind het namelijk best gek dat je zo voor  iemand kan vallen terwijl je degene niet kent en waarschijnlijk ook nooit meer zal zien. Bovendien is het gek dat dit maar af en toe gebeurt (je kan wel bij 1000 mannen staan maar 1 springt er dan toch tussenuit terwijl degene hetzelfde gedrag vertoont als alle anderen).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Angst voor reis
« Reactie #3 Gepost op: juli 18, 2018, 08:37:14 am »

Ah Oke, ik begin het half te snappen. Maar wat gebeurd er dan met jouw ziel na de dood? De ziel komt weer in de 5de dimensie, maar gaat deze dan ook weer terug naar de sferen van Arcturia? Of keer je alleen terug naar Arcturia als je weer een "lichaam" hebt aangenomen? Daarnaast, wat is het verschil tussen Arcturia en de aarde ? Komen er op Arcturia ook mensen voor, of nemen de zielen daar een hele andere vorm aan? Daarnaast, is het 'dagelijks leven' op Arcturia vergelijkbaar met dat van de aarde?
Inderdaad, na de dood komt mijn ziel eerst nog in de 4e dimensie terecht, waar ik mijn dood accepteer en afscheid neem van de mensen op aarde en de aarde zelf. Ik laat het verleden los, en na het loslaten van de ballast stijgt mijn vibratie naar het niveau van de 5e dimensie.

Dan ga ik mee met mijn gidsen naar de 5e dimensie. De 5e dimensie is anders dan de 3e dimensie. Daar is alles energie en is het mogelijk om te teleporteren naar andere plekken. De kans is groot dat ik dan terugga naar Arcturia.

De planeet Arcturia bestaat wel in de 3e dimensie, maar de zielen op Arcturia leven in de 5e dimensie. Je kan dus niet zoals op aarde daar in de 3e dimensie incarneren om levenslessen te leren. Dit is vroeger wel zo geweest voordat Arcturia een evolutie meemaakte die verreweg ergens lijkt op de evolutie op aarde. Alleen is de evolutie op aarde uniek omdat de Aarde multidimensionaal blijft. En 3D en 5D.

Mijn gidsen vullen aan: Arcturia is ook multidimensionaal, maar dan meer gericht op 5D en hoger.

Je kan dus snappen dat het dagelijks leven op Arcturia niet te vergelijken is met dat van de aarde. Hoewel... level is leven toch? :)

Ik heb nog een andere vraag. Heel af en toe gebeurd mij het dat ik tijdens het uitgaan zo voor iemand kan vallen (vlinders in de buik etc.) door alleen maar hem aan te kijken/in de aanwezigheid van deze persoon te zijn. Zo ging ik laatst stappen met een internationale groep. In deze internationale groep zat ook een Amerikaanse man. Ik had deze man nog nooit gezien/gesproken, maar toen ik hem voor het eerst zag vond ik zijn aanwezigheid heel erg fijn. Ik wilde constant in zijn buurt zijn en kreeg vlinders in mijn buik. Het was gewoon een leuke avond, maar heb geen contact met deze man gezocht (alleen af en toe even kijken dan haha). Nu vroeg ik mij af, hoe kan dit verschijnsel spiritueel verklaard worden? Ik vind het namelijk best gek dat je zo voor  iemand kan vallen terwijl je degene niet kent en waarschijnlijk ook nooit meer zal zien. Bovendien is het gek dat dit maar af en toe gebeurt (je kan wel bij 1000 mannen staan maar 1 springt er dan toch tussenuit terwijl degene hetzelfde gedrag vertoont als alle anderen).

Wanneer wij op zoek gaan naar een relatie, dan ben je jezelf continue aan het afvragen: wie is hij? Hoe zal hij zijn? Vind ik hem leuk? enzovoorts. Omdat je jezelf open moet zetten hiervoor zorgen onze gidsen ervoor dat je af en toe een prikkel krijgt van mensen die in het gebied van "potential mates" komen. Dit helpt je gidsen ook om een geschikte partner te vinden. Ze brengen meerdere mensen op je pad, en sommigen heb jij niet eens door maar dan weten je gidsen, okee, dit is em niet, en bij anderen weten ze van okee, dit is een kandidaad.

Verder is het zo dat je een lichte angst voelt, wat de vlinders in je buik zijn. Deze angst moet je overwinnen en daarom zijn er meerdere ontmoetingen.

Als laatste is het ook zo dat een relatie geen vereiste is, maar een keuze. Als je de kans krijgt voor een relatie, maar je neemt deze niet (je kiest dus niet om actie te ondernemen), dan kan dat, maar dan gebeurd er dus niks.

En het is dan ook nog zo, dat als jij denkt: hij is wel leuk, dat je gidsen denken: wel leuk? Dus niet de juiste. Ok, next...

En als je denkt, oh, deze is echt heel leuk, als je dan nog steeds alleen maar dat denkt, dan maak je nog geen beslissing, maar ben je nog steeds in de oriëntatie fase. Pas als jij de beslissing maakt: Ik wil een relatie, en de juiste stappen zet, dan zullen je gidsen ook daadwerkelijk mensen op je pad brengen die dat mogelijk kunnen zijn. Maar je moet er uiteraard wel klaar voor zijn, en als je dat nog niet bent, dan moet je gewoon nog even rijpen. Net als met fruit, als het nog niet rijp is, dan is het niet lekker.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.059 seconden met 23 queries.