Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over fysiotherapeut  (gelezen 11331 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Vraag over fysiotherapeut
« Gepost op: juli 03, 2018, 08:58:21 pm »

Ik loop sinds een paar weken een bij een nieuwe fysiotherapeut. Hij werkt bij een andere praktijk.
Het intakegesprek ging goed, de 2 behandelingen die ik tot nu toe heb gehad ook. Ben wel erg angstig voor pijn, maar de persoon vertrouw ik en ben totaal niet bang voor hem.

Vind het een beetje lastig uitleggen, maar ga het proberen. Ik voel me echt fijn bij deze persoon, hij voelt vertrouwd, ik kan mezelf zijn bij hem, ook zeggen wat ik wil zeggen en ik weet me geen raad met mijn gevoelens en gedachtes. Heb echt even je hulp nodig LPChip.
Er is zo iets raars gebeurd, want ik heb namelijk als hij vlak bij me staat een onverklaarbare behoefte om hem aan te raken of dat hij mij aanraakt. Het lijkt net of er een magneet mij naar hem toe trekt. In gedachten vroeg ik aan hem wil je me bij m'n schouder aanraken, heel even later deed hij dat (om mij in een goede houding te laten zitten).

Ook heb ik het gevoel dat hij mij op de een of andere manier aan voelt (bv mijn energie voelt of gedachten kan lezen), dat hij meer kan dan alleen fysiotherapie geven.
Omdat ik nogal bang was voor de behandeling die hij ging geven, die volgens hem in het begin een snijdende pijn geeft, stelde hij voor om dit niet te doen. Dat is aardig van hem, maar ik vond het niet kunnen om van zijn behandelplan af te wijken en heb hem toch ondanks mijn angst de behandeling uit laten voeren. Het is achteraf ook meegevallen, hij ging op een fijne manier met mij om. Wat me erg aan hem opvalt is dat hij een hele open blik heeft en heel diep in mijn ogen kijkt en dat doe ik ook terug (niet omdat ik hem leuk vind, het is en blijft een man  ;)).

Kun je me iets meer vertellen en/of bevestigen over wat ik hier heb geschreven? Alvast heel erg bedankt!
« Laatst bewerkt op: november 26, 2018, 02:53:22 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #1 Gepost op: juli 03, 2018, 09:12:29 pm »

Hij is even spiritueel als dat jij dat bent, maar ik voel meer.

Wat ik nu ga zetten is een keuze die volledig bij jou ligt.

De keuze is er dat je je gevoelens ten opzichte van mannen verder ontwikkelt, en hij kan daarin een grote rol spelen.

Mijn gidsen vinden dat mooi genoeg verwoord. :P

Hij voelt je goed aan en is voorzichtig met je.

Gefeliciteerd met het vinden van hem. Hij gaat je goed op weg kunnen helpen. In ieder geval met je lichamelijke klachten, maar misschien met meer. Dat hangt af van jouw keuze. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #2 Gepost op: juli 03, 2018, 10:31:08 pm »

Het is fijn als je je prettig bij iemand voelt. Maar weet wel ik kijk ook al mijn patienten met een open blik aan, en voel ze aan. En de helft van mijn patienten heeft gevoelens voor me door de houding die ik aanneem en denken dat het wederzijds is.
Ik zal me er niet mee bemoeien, maar bescherm jezelf hier wel tegen. Mensen in de zorg stellen een ander vannature al vaak op hun gemak.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #3 Gepost op: juli 04, 2018, 03:14:57 pm »

Dat je zegt dat jou gidsen dat mooi genoeg verwoord vinden met een :P erachter is duidelijk. Ik kan er eerlijk gezegd ook niet meer om heen dat ik echt gevoelens voor deze persoon heb, alleen overvalt het me een beetje. Ben altijd verliefd geweest op vrouwen, dit is helemaal nieuw voor me  :).
Fijn om te weten dat hij me goed aanvoelt en voorzichtig met me is, anders kon ik deze fysio ook niet doen denk ik met mijn angsten.

Omdat dit zijn werk is vraag ik me af of hij zichzelf is of doet hij zich anders voor dan dat hij is? Het lijkt erop dat hij zichzelf is, maar ik vraag het liever nog even aan je  ;)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #4 Gepost op: juli 04, 2018, 05:29:57 pm »

Beetje van allebei. :)

Hij is zichzelf, maar beroepshalve mag hij geen relatie met je aangaan, dus hij zal geen stappen ondernemen, ook al zou hij dat misschien wel willen. Maar hij zal wel tot op bepaalde hoogte bepaalde gevoelens van je kunnen beantwoorden, zodat jij daar weer van kan leren en door je pijn heen kan groeien.

Liefs,
LPChip

Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #5 Gepost op: juli 04, 2018, 05:48:21 pm »

Dat weet ik, maar als de behandelingen afgelopen zijn? Is deze persoon dan alleen iemand die mij verder gaat helpen om gevoelens voor mannen verder te ontwikkelen en mij van de pijn af gaat helpen? Komt hij en gaat hij weer of is er een kans dat er contact blijft?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #6 Gepost op: juli 04, 2018, 06:10:36 pm »

Sorry, dat mag ik je niet zeggen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #7 Gepost op: juli 04, 2018, 06:51:11 pm »

Oké, dan zie ik vanzelf wel hoe het gaat lopen. Het belangrijkste is dat ik wat aan de fysio heb en van de pijn af kom. Soms is het ook beter om niet alles van te voren te weten, dan loop ik misschien te hard van stapel en dat is niet de bedoeling.

Dit is in ieder geval eindelijk eens een positief, vrolijk en spontaan persoon die op mijn pad is gekomen en daar ben ik al blij mee! :D Hij heeft een goede invloed op mijn humeur :D
« Laatst bewerkt op: juli 04, 2018, 07:57:51 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #8 Gepost op: juli 05, 2018, 08:45:19 am »

Kijk! Dat is belangrijk. :)

Gelukkig ben ik geen positief, vrolijk en spontaan persoon, anders zou ik mij nu aangevallen voelen... :P

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #9 Gepost op: juli 05, 2018, 12:37:32 pm »


Dit is in ieder geval eindelijk eens een positief, vrolijk en spontaan persoon die op mijn pad is gekomen en daar ben ik al blij mee! :D Hij heeft een goede invloed op mijn humeur :D
Nou maar hopen dat er op dat pad tweerichtingsverkeer geldt  ;)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #10 Gepost op: juli 05, 2018, 02:19:10 pm »

Citaat
Gelukkig ben ik geen positief, vrolijk en spontaan persoon, anders zou ik mij nu aangevallen voelen... Tong

Haha :D
Het is ook maar een korte omschrijving wat ik van hem vind, want hij is eigenlijk ook mooi om te zien (aantrekkelijk  :P), heeft hele mooie ogen, is heel erg aardig, iemand die ik wel eens vast zou willen pakken, grappig en verder weet ik het nog niet. 
Ben erg benieuwd naar wat zijn interesses zijn en wat hij leuk vind om te doen.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #11 Gepost op: juli 05, 2018, 02:19:48 pm »

Citaat
Nou maar hopen dat er op dat pad tweerichtingsverkeer geldt  Knipoog

Ja inderdaad :D
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #12 Gepost op: juli 10, 2018, 08:35:02 pm »

Deze keer zijn de gevoelens echt anders dan wat ik in het verleden voor een aantal vrouwen heb gevoelt. Ik weet niet hoe het komt, maar het lijkt net of ik meer voel en minder mijn verstand gebruik. Het is in ieder geval een erg fijn gevoel en ik heb nog nooit iemand zo diep in zijn ogen gekeken als dat ik bij hem doe. Hij doet dat bij mij en ik doe dat terug. Ik zie iets super moois in die ogen  ;D.

Ik houd jullie op de hoogte ;).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #13 Gepost op: juli 10, 2018, 08:46:06 pm »

Succes, en veel plezier. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #14 Gepost op: juli 11, 2018, 02:43:15 pm »

Dankjewel!
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.146 seconden met 23 queries.