Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over fysiotherapeut  (gelezen 11332 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #15 Gepost op: oktober 26, 2018, 03:32:48 pm »

Hier even een update. Deze persoon helpt mij met veel dingen en voel me fijn bij hem. Hij voelt nog steeds vertrouwd en kan heel goed met hem praten. Mijn gevoelens voor hem zijn er nog steeds en ik zie op sommige momenten ook iets in zijn ogen, hij kijkt me soms best lang in mijn ogen met volgens mij een beetje verliefde blik. Het blijft moeilijk, want ik zou hem best wel eens willen knuffelen :). Hij weet inmiddels dat ik verliefd op een man ben, maar ik heb niet gezegd dat hij dat is. Maar volgens mij hoef ik dat ook niet te zeggen.
Ik zie hem jammer genoeg niet vaak meer (alleen als ik een afspraak heb), omdat ik niet meer in de winkel werk waar hij wel eens komt.
Had vanmorgen een afspraak met hem en hij liep zijn kamer uit (waren geen afspraken na mij) en stond mij daar na te kijken. Ik draaide me om en bleef ook even staan om hem nog even na te kijken... Op dat moment voelde dat ik eigenlijk naar hem toe wilde lopen en hem even wilde vastpakken :). Blijf het bijzonder vinden dat ik me zo aangetrokken tot iemand kan voelen, het heeft wel iets moois!

Heb nog even een vraag, kan deze persoon met mijn gidsen communiceren of iets in die richting? Ik krijg namelijk van hem soms antwoorden, vragen of advies dat ik daarna als ik er nog eens over na denk, denk 'hoe weet jij dat'?
« Laatst bewerkt op: oktober 26, 2018, 03:35:44 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #16 Gepost op: oktober 26, 2018, 03:56:26 pm »

Dankje voor je update. :)

Het is voor jou niet belangrijk om te weten hoe hij aan z'n informatie komt. Hij helpt je, dat is het belangrijkste.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #17 Gepost op: oktober 26, 2018, 05:56:12 pm »

Dat is ook zo en mijn gevoel zegt dat hij het goed bedoelt. Ik vind het best apart dat hij op mijn pad is gekomen, want hij is namelijk de enige goede persoon die er de laatste jaren op mijn pad is gekomen. Waar ik een goed/fijn gevoel bij heb en me (voorzichtig) naar open durf te stellen. Want ik houd namelijk iedereen ver bij me weg, hem durf ik wel voorzichtig toe te laten :).


Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #18 Gepost op: oktober 26, 2018, 06:09:04 pm »

Note to self: veranderen in goed persoon... :P

Nee, alle gekheid op een stokje. Ik snap wat je bedoeld.

Je gidsen hebben dit geregeld met een reden. De reden kom je later nog achter.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #19 Gepost op: oktober 27, 2018, 05:48:41 pm »

Het is eigenlijk heel lief en aardig van hem dat hij mij zo helpt :). En nog bedankt voor je antwoord!
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2018, 06:06:04 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over fysiotherapeut
« Reactie #20 Gepost op: oktober 27, 2018, 06:20:14 pm »

Graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.097 seconden met 22 queries.