Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen  (gelezen 4510 keer)

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Gepost op: juni 30, 2018, 07:40:33 pm »

Ik geloof heel erg in de wet der aantrekking.
Laatst vertelde iemand me dat een bepaald jaar grite,transformaties gaat geven. En toen dacht ik hoe zit dit eigenlijk? Liggen dingen al vast, of zijn we altijd in staat te creeren en uets anders,te scheppen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Reactie #1 Gepost op: juni 30, 2018, 08:16:28 pm »

Je bericht bevat een aantal spelfouten en woorden die ik niet ken. Daardoor snap ik je vraag niet.

Kun je je post bewerken en de tekst er goed inzetten?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2018, 09:06:07 pm »

Dan moet ik de vraag denk ik elders stellen.en moet het niet zo zijn. De enige spelfout is grite,die grote moet zijn, en uiets dat iets moest zijn. Geen punt.
Dan is de vraag vast voor een ander bedoeld...ik ga er van uit dat als een vraag op de goede plek komt iemand automatisch over de spelfoutjes heenleest. En als woorden niet begrepen woorden is dat niet erg maar dan is de vraag niet op zijn plek.
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Reactie #3 Gepost op: juli 01, 2018, 04:09:19 pm »

Ik geloof heel erg in de wet der aantrekking.
Laatst vertelde iemand me dat een bepaald jaar grote,transformaties gaat geven. En toen dacht ik hoe zit dit eigenlijk? Liggen dingen al vast, of zijn we altijd in staat te creëren en iets anders,te scheppen?

Het verhaal dat een bepaald jaar grote transformaties (spirituele groei?) gaat geven kom ik ook regelmatig tegen in spirituele groepen op Facebook.
Ook in blogs op nieuwetijdskind magazine spreken hier nogal eens over. Zelf verwacht ik niet dat een bepaald jaartal daar iets mee van doen heeft. Wat ik wel zie is dat spiritualiteit steeds populairder wordt en daardoor ook steeds commerciëler. Ook worden steeds meer mensen zich bewust van het spirituele.

Wat de wet der aantrekking betreft: Sommige dingen liggen op ons pad. We bepalen alleen wel zelf of we van dit pad afwijken of gewoon blijven volgen. De wet der aantrekking kan werken, maar dat kan ook op een symbolische manier zijn. 

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Reactie #4 Gepost op: juli 02, 2018, 08:33:13 pm »

Bedankt voor je antwoord Gouwepeer.
Gelogd

Mikami1312

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re:Wet der aantrekking- en vastleggen van dingen
« Reactie #5 Gepost op: juli 03, 2018, 07:22:04 pm »

Beste alle,

De wet kan ook de wet van ontvouwen genoemd worden of de kunst van toelaten ...

Het is een nadenkertje... maar als dingen wel vast liggen en je jezelf ontvouwd tot wie je bent... en op alle zaken die je overkomen je les ... je liefdevoller worden in kan vinden ... dan kan je zien dat de wet van aantrekking je veel kan geven als je jezelf ook kan ervaren als een niet fysiek mens ...

Ik geloof in wonderen !

Groetjes peter
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.084 seconden met 23 queries.