Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over wat ik zag als kind  (gelezen 3819 keer)

San

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Vraag over wat ik zag als kind
« Gepost op: juni 30, 2018, 07:31:22 pm »

Hoi iedereen

Toen ik heel klein was ik vermoed ongeveer 4 jaar was ik aan spelen bij mijn grootmoeder. Het was reeds donker buiten. Ik keek naar buiten en zag een man met wit lang haar en witte baard zweven voorbij het raam. Hij wuifde naar me en keek naar me. Hij leek wel de kerstman. Ik ben dat beeld nooit vergeten.dus dat wil ook al veel zeggen waarschijnlijk. Ik ben zeker dat het echt was nadien in mijn latere leven heb ik nooit meer iets gezien zoals dit voorval. Weet iemand wat het was? Ik vraag het me al zoveel jaren af. Dank alvast!

 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over wat ik zag als kind
« Reactie #1 Gepost op: juni 30, 2018, 08:11:53 pm »

Hoi San,

Welkom op armina.

Ik heb een soort gelijke ervaring gehad, alleen was ik een heel stuk ouder en intuïtiever. Mijn gidsen bevestigen echter dat wat jij zag hetzelfde is als wat ik zag.

Je gids.

In mijn geval ging dat als volgt.

Ik was die bewuste dag enorm moe. Ik ging naar de keuken toe om wat drinken te pakken, maar als het aan mij lag kon ik mijn ogen sluiten en ter plekke gaan slapen. Dat was echter geen optie want er was visite dat voor mij gekomen was.

Ik was zo moe dat ik tegen slapen aanzag. Toen ik mij omdraaide zag ik het hoofd van een oudere man, geheel in het wit, en hij stond in de keuken, vlak voor me. Ik was zo geschrokken dat ik ook gelijk wakker werd, en hij was ook direct weg.

Dit was mijn gids die me wilde laten weten dat hij er voor me is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

San

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over wat ik zag als kind
« Reactie #2 Gepost op: juni 30, 2018, 10:27:54 pm »

Oh was dat mijn gids?
Heb hem wel nooit meer gezien nadien?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over wat ik zag als kind
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2018, 10:36:25 pm »

Dat maakt niet uit.

Als we opgroeien zorgt onze opleiding en opvoeding ervoor dat we ons afsluiten van het spirituele. Dit is een programmering door de elite, omdat ze ons anders niet onder controle kunnen houden en geld aan ons kunnen verdienen.

Als we gesloten zijn, vibreert onze energie op een lager niveau, en dat zorgt ervoor dat we onze gidsen niet kunnen zien. Als we echter jong zijn, dan zijn we nog onschuldig en niet geprogrammeerd, en daarom kunnen kinderen vaak dingen zien en horen die anderen niet kunnen zien. Als ze echter met deze vraag bij hun ouders en anderen komen die dat niet zien, dan zeggen die vaak: dat verzin je maar, en dat soort dingen. Dat zorgt ervoor dat we vergeten wat we zagen, of het niet meer geloven, en we sluiten ons af.

Wanneer we terug op ons spirituele pad komen, en we gaan dieper naar binnen, komen we op gegeven moment weer bij dat niveau. Dan pas zul je je gids weer kunnen zien.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.255 seconden met 22 queries.