Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Bijna uittreding tijdens zenden energie  (gelezen 8547 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Gepost op: januari 21, 2009, 10:45:48 am »

Ik heb gisteravond iets merkwaardigs meegemaakt.

Ik kan energie naar mensen sturen op afstand en heb dit gister bij een goede vriendin van me gedaan. Ze vroeg me of ik energie wilde sturen. Toen ik energie had gestuurd kreeg ik opeens het gevoel van uittreden. Ik was zeer ontspannen. Dit gebeurde terwijl ik een verbinding met haar had. Ze vertelde me vandaag dit ook te hebben gevoeld.

Nou weet ik niet of ze daadwerkelijk zelf een uittreding meemaakte, maar het zou me niet verbasen als ik haar op deze manier zou kunnen laten uittreden. Ik heb dan ook vroegtijdig mezelf weer bewustgemaakt waardoor ik de uittreding af brak. Want dit is gewoon te risicovol, zeker als ze er niet vanaf weet.

Gelukkig heeft het geen effect gehad op het energie sturen zelf, want ze voelde zich vandaag weer een stuk beter. :)

Dat wilde ik even kwijt :D
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2009, 10:49:22 am »

Hej LpChip,

Nu ik dit stuk lees, denk ik weer eens even na :P haha zoals gewoonlijk.
Ik herken dit ergens met fotolezen. Dan ben ik voor een tijdje ook niet echt mezelf, want ik voel allemaal dingen van iemand anders ook hoe iemand anders is, net of dat je even weg bent van jezelf en even in iemand anders zit en kijkt.
Het lijkt als ik dit verhaal van jou lees over energie sturen, dat je ook voor even in haar was zeg maar, beetje moeilijk om uit te leggen maar dat je even weg was van jezelf. Wat denk jij hierover?
Voelde je trouwens ook allemaal dingen van hoe zei zich voelde?

Liefs aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2009, 11:05:37 am »

Ik heb ook ooit eens zoiets gehad, toen voelde ik de pijn die Wendy (mijn zus) ook had. Daar kwam ik ook pas later achter op dat moment had ik zoiets wat gebeurt er nu.. Weet niet of jij Wendy toen ook mss onbewust aan mij doorstuurde of aan mij dacht ofzo?

Wil hier wel het hele verhaal typen als jullie willen en Wendy dat ook goed vind om het duidelijker te maken?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2009, 11:19:15 am »

Als ik een verbinding maak om energie te sturen, dan ga ik ook inderdaad in iemands lichaam. Of zo lijkt het.

Het lijkt dan alsof die persoon transparant door mij heen ligt. Ik heb zelfs een keer verbinding gemaakt met iemand uit amerika die een slaappil had genomen. Dat was een hele gave en maffe ervaring, want ik voelde echt alsof ik door haar lichaam kon zwemmen. Dus ik kon ook het effect van de slaappil voelen, zonder daar zelf door beinvloed te raken.

Maar dat is standaard voor wanneer ik mij met iemand verbind. Doordat ik kan voelen wat de ander heeft kan ik ook weten waar ik energie moet sturen. Pijn/negativiteit voel ik als tintelingen.

Deze keer was wel speciaal omdat terwijl ik dus met haar verbonden was een uittreding startte. En dat heeft ze dus ook gevoeld. Nou moet ik er wel bij zeggen dat we een spirituele verbinding hebben. Zonder dat ik een connectie start kunnen we van elkaar dingen voelen en weten. Maar dat is anders dan wanneer ik een verbinding maak, want dan heb ik meer details en controle.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #4 Gepost op: januari 22, 2009, 10:11:16 am »

Dan ben ik voor een tijdje ook niet echt mezelf, want ik voel allemaal dingen van iemand anders ook hoe iemand anders is, net of dat je even weg bent van jezelf en even in iemand anders zit en kijkt.
Het lijkt als ik dit verhaal van jou lees over energie sturen, dat je ook voor even in haar was zeg maar, beetje moeilijk om uit te leggen maar dat je even weg was van jezelf. Wat denk jij hierover?


Pas erop dat je dit gevoel niet door elkaar haalt met een uittreding.
Wat ik denk is dat jullie je energie verplaatst hebben in de ander, en dus gevoelens kan overnemen.
En het lijkt alsof je echt in dat persoon zit.

Hier zijn wat beschrijvingen over een uittreding.

Voordat een uittreding plaatsvind:
* Je lichaam niet kunnen bewegen
* Zelfs als je je ogen dicht hebt kun je zien
* Het horen van een zoemend of brommend geluid
* Het voelen alsof iemand bij je is en je uit je lichaam trekt.

Tijdens uittreding:
* Je kan je zo snel als een knip in je vingers verplaatsen waar je heen wil (kan ook andere kant van de wereld zijn)
* Het gevoel van zweven, je kan vliegen en door materialen heen.
* soms zie je je eigen lichaam vanuit een ander punt gezien
* Er is geen tijd, dus je weet niet hoe lang zich iets afspeelt.. 5 minuten kan lijken op 1 uur maar kan ook andersom.

Bij een uittreding hoef je niet alle *-tjes waar te nemen.

İk krijg het gevoel alsof jullie eerder in een trance zijn dan in een uittreding..
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #5 Gepost op: januari 22, 2009, 10:58:52 am »

Dat denk ik ook wouw,
Ik denk eerder dat het een soort trance is waardoor ik me kan verplaatsen in de andere persoon. Dit gaat vrij automatisch bij me ook met fotolezingen gaat dat zo. Dan voel ik mezelf niet maar alles van die ander. De tijd gaat heel snel en alles wat ik voel en weet ook het is soms moeilijk bij te houden van wat ik weet en voel en het dan nog te omschrijven.
Het is anders dan dat jij beschrijft over de uitredingen.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #6 Gepost op: januari 22, 2009, 11:06:40 am »

Dat denk ik ook wouw,
Ik denk eerder dat het een soort trance is waardoor ik me kan verplaatsen in de andere persoon. Dit gaat vrij automatisch bij me ook met fotolezingen gaat dat zo. Dan voel ik mezelf niet maar alles van die ander. De tijd gaat heel snel en alles wat ik voel en weet ook het is soms moeilijk bij te houden van wat ik weet en voel en het dan nog te omschrijven.
Het is anders dan dat jij beschrijft over de uitredingen.

Ja, ik ervaar die trance ook als ik doe foto-lezen. en het is iets heel anders dan uittreden.
Mocht je ooit een uittreding hebben, dan zal je ervaren dat hier een groot verschil tussen zit.

ook denk ik dat lpchip in een soort van trance situatie raakte, toen hij energie stuurde.
Lpchip zou jij misschien nog meer kunnen beschrijven wat je voelde? misschien word het dan duidelijker of dit een begintoestand was van een uittreding of iets anders zoals trance..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #7 Gepost op: januari 22, 2009, 03:31:09 pm »

Ik lag heel ontspannen op bed (want was in meditatie toestand) en was energie aan het sturen.

Het voelde alsof ik uit m'n eigen lichaam begon te lekken zeg maar. Gevoel ging eerst uit m'n tenen en handen zo naar boven naar m'n gezicht toe, en voelde me licht in m'n hoofd. Ik heb toen afgebroken. Normaal als ik dan doorga, dan begint het te schudden en zie ik lichtflitsen en gaan m'n ogen trillen. Dat is een heel overweldigend gevoel.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #8 Gepost op: januari 22, 2009, 03:41:47 pm »

Oke.. ja dan kan dat beginfase zijn geweest van uittreding.

İk dacht namelijk dat je gewoon achter de computer zat ofzo.. en dan energie stuurde.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #9 Gepost op: januari 22, 2009, 03:51:10 pm »

Oke.. ja dan kan dat beginfase zijn geweest van uittreding.

İk dacht namelijk dat je gewoon achter de computer zat ofzo.. en dan energie stuurde.

Nee, dat kan ik niet. :) Als ik energie wil sturen, moet ik eerst in meditatie, en dat doe ik altijd liggend op bed nadat ik m'n hoofd helemaal heb leeg gemaakt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

carola

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Re: Bijna uittreding tijdens zenden energie
« Reactie #10 Gepost op: januari 27, 2009, 07:34:32 pm »

Hoi

ik Heb wel is als ik in bed lig dan voel ik me heel ontspannen en dan word ik zelf ook heel licht en lijkt het alsof ik in bed vast zit  en dan eens krijg ik een soort shok wat is dit dan? weet niet beter uit te leggen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.087 seconden met 22 queries.