Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kunnen kaarten m.b.t toekomst ook situaties aantrekken?  (gelezen 4260 keer)

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Kunnen kaarten m.b.t toekomst ook situaties aantrekken?
« Gepost op: juni 24, 2018, 10:27:35 pm »

Ik vraag me af hoe dit zit?

Ik trek zo nu en dan wel kaarten met betrekking tot huidige situaties. En krijg dan ook altijd wel kaarten met hoe iets Nu is, of een antwoord op een vraag. Ook als ik het aan anderen vraag om een kaart te trekken, over iets wat me nu bezig houdt, krijg ik altijd wel goede kaarten die ook passen.

Maar hoe zit het met kaarten die iets over je toekomst zeggen, van over een maand vind er dit plaats of dat?
Kan het dan zijn dat er iets uitkomt, dat je in eerste instantie niet kan plaatsen, maar je doordat je het in je systeem opneemt toch aan gaat trekken? Als er in een kaart staat dat je relatieproblemen krijgt, en je hebt ze verder niet, kan het dan zo zijn dat doordat je er aan denkt, van de kaart zei dit, en je er op een bepaalde manier over na denkt, je het aantrekt, en het toch zo komt. ( Dit is een voorbeeldje hoor, ik heb zelf geen relatieproblemen) Of liggen al die dingen echt al vast, en voorspellen de kaarten dat?







Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Kunnen kaarten m.b.t toekomst ook situaties aantrekken?
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2018, 07:04:05 am »

De kaarten zelf zeggen niks. Jouw gids stuurt jou aan om de juiste kaart te pakken.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kunnen kaarten m.b.t toekomst ook situaties aantrekken?
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2018, 10:46:50 am »

Kaarten geven vaak keuzes aan in het leven. Een kaartlegging met een toekomst erbij (verleden, heden, toekomst) geeft een kruispunt in het nu aan, met een mogelijke uitkomst. Deze uitkomst staat niet vast maar  de kans is groot dat deze uitkomt.

Je gidsen kunnen dit weergeven. Het is en blijft echter een keuze en het ligt niet vast. Als jij gelooft dat deze kaart altijd de waarheid spreekt, dan kan het inderdaad zo zijn dat via de wet van de aantrekkingskracht je deze uitkomst op je pad vastlegt.

Vergeet echter niet dat een kaart een algemene tekst heeft en het dus kan zijn dat je deze verkeert interpreteert.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Kunnen kaarten m.b.t toekomst ook situaties aantrekken?
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2018, 08:18:28 pm »

Bedankt voor jullie antwoorden.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.127 seconden met 23 queries.