Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag over persoonlijk bericht forum  (gelezen 4484 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Vraag over persoonlijk bericht forum
« Gepost op: juni 16, 2018, 08:47:15 pm »

Ik zit zo nu en dan anoniem op een forum waar ze verstand hebben van psychologie om mijn verhaal/problemen kwijt te kunnen. Er is daar sinds 2 weken een nieuw lid en hij heeft mij al snel een persoonlijk bericht gestuurd naar aanleiding van mijn berichten daar. Ik heb hier geen goed gevoel bij en vertrouw dit niet, is dit die vriendin van mij die zich als een ander persoon voor doet? Als ze dit niet is, heeft deze persoon goede of slechte bedoelingen?
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2018, 08:57:56 pm door B1986 »
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2018, 09:17:29 pm »

Dat is lastig te zeggen omdat ik niet weet hoe dat persoonlijke bericht dan was. Als iets je geen prettig gevoel geeft, klopt het vaak wel. Wat maakt dan dat je denkt dat het die vriendin is? Iets persoonlijks wat alleen zij weet? En wat was de reden can dat persoonlijke bericht? Je een tip geven? Of een hart onder de riem? Of iets soortgelijks delen? Als iets niet goed voelt zou ik ermee kappen.
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2018, 09:19:35 pm »

En buiten dat is dat dan een forum met erkende therapeuten of psychologen? Iedereen heeft wel iets verstand van psychologie en het is ook overal op te zoeken tegenwoordig. Dus daar zou ik al mee uitkijken.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #3 Gepost op: juni 16, 2018, 09:32:59 pm »

Dit is niet die vriendin. Dit is iemand anders. Deze persoon heeft geen negatieve bedoelingen, althans zo denkt deze persoon er zelf over.

Het kan wel zijn dat dit in strijd is met jouw normen en waarden, maar dat hangt af van hoe jij tegen bepaalde dingen aankijkt, en jouw gidsen zijn daar niet open over omdat ze zich daar in principe niet mee bezig houden. Dat doen ze wel als ze nodig zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #4 Gepost op: juni 17, 2018, 02:48:39 pm »

Het bericht kwam van iemand die vertelde over zijn ex-vriendin, dat was een vrouw die veel overeenkomsten heeft met de manier waarop mijn vriendin met mij omgaat. Als ik het bericht lees dan krijg ik het gevoel dat deze persoon mij kent en iemand is die dit eerder tegen mij heeft gezegd (of dat dit door iemand anders ooit al eerder is gezegd). En ook alsof dit, klinkt heel gek, voor het grootste deel door mezelf is geschreven. De manier van schrijven, denken en woorden die hij gebruikt. Maar ook weer alsof iemand me letterlijk een spiegel voorhoud en een overzicht geeft over deze situatie.
Dit vind ik erg opmerkelijk aan het einde van het bericht wat hij stuurde: Hou van jezelf lieverd, als er wat gebeurd, je weet me te vinden. Je kunt het en ik geloof in je. Veel succes en sterkte gewenst!

Iedereen is daar op het forum anoniem, het is een plek waar mensen komen voor advies of gewoon om dingen van zich af te schrijven. Een aantal leden hebben verstand van psychologie, het zijn geen psychologen.
Ik kan op momenten dat het even nodig is mijn dingen daar kwijt ;)

Het is voor mij een hele opluchting dat ik nu weet dat dit niet mijn vriendin is!
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2018, 02:56:56 pm door B1986 »
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #5 Gepost op: juni 17, 2018, 03:22:44 pm »

Ga altijd op je eigen gevoel af, als jij denk dat het wel je vriendin is, waarom zou je daar dan vanaf stappen omdat een ander het zegt? Je bent zelf ook gevoelig, en alle Mediums maken weleens een fout. Leg niet alles in een ander zijn handen maar vertrouw op je eigen gevoel. Missch is het je vriendin inderdaad niet.
Mijn Gids zegt, vertrouw op jouw gevoel daarin. En kijk wT jij fijn vindt. Missch heeft diegene goede bedoelingen maar ik zou ook mijn twijfels hebben als iemand me zo benadert.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Vraag over persoonlijk bericht forum
« Reactie #6 Gepost op: juni 17, 2018, 06:03:03 pm »

Een medium kan inderdaad wel eens een fout maken en ik weet dat ik ook (vaker) op mijn eigen gevoel moet vertrouwen en moet volgen.

Gisteren voelde deze persoon niet goed, hij heeft inmiddels al wat meer over zichzelf verteld op het forum en mijn gevoel is iets beter. En ik ben er inmiddels van overtuigd dat dit niet mijn vriendin is. De rust is weer wedergekeerd en ik kan daar gelukkig nog steeds van me afschrijven als ik daar behoefte aan heb :)

Citaat
Mijn Gids zegt, vertrouw op jouw gevoel daarin.

Heel erg bedankt hiervoor!

En LPChip, jij ook heel erg bedankt!
« Laatst bewerkt op: juni 18, 2018, 03:23:49 pm door B1986 »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.058 seconden met 23 queries.