Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Zintuigen  (gelezen 3755 keer)

Karmen911

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Zintuigen
« Gepost op: juni 15, 2018, 09:44:18 pm »

Goedenavond,
Ik ben nieuw hier op dit forum in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Sinds een jaar ben ik na een stevige verkoudheid en longontsteking mijn geur en smaak kwijt. Ik heb al verschillende antibiotcakuren gehad maar dit lijkt niets te helpen. Ik weet dat ik met deze beperking 100 kan worden maar ik mis het zo ontzettend. Als kind was ik al dol op geuren en smaken. Dit was bij mij erg sterk ontwikkeld. Koken, eten en bakken was mijn passie. Geuren en smaken hebben veel associaties met herinneringen en gebeurtenissen. Ik mis dat enorm. Heel af en toe lijk ik in een vlaag ineens weer geuren te ruiken maar vervolgens is dit weer weg. Sind kort lijkt er ook meer druk op mijn oren te staan. Wie weet waardoor ik dit kwijt ben geraakt en hoe ik dit terug kan krijgen?
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2018, 09:57:29 pm door Karmen911 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #1 Gepost op: juni 15, 2018, 10:27:46 pm »

Hoi Karmen,

Welkom op Armina.

Je hebt een blokkade. Zoveel kan ik voelen, waar precies kom ik niet achter.

Een longontsteking staat voor het volgende:
Wanhoop. Het leven moe zijn. Emotionele wonden die we niet toestaan te helen.

De mantra: Ik neem vrijelijk Goddelijke ideeën in me op die vol zijn van de adem en intelligentie van het leven. Dit is een nieuw moment.

Hoe vrij kun je op dit moment ademen? Merk je dat er nog slijm in je longen zit of is je adem zo licht als een veertje?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Karmen911

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #2 Gepost op: juni 16, 2018, 11:37:49 am »

Hoi LpChip,

Bedankt voor je reactie. Waardooor kun je niet zien waar die blokkade zit? Is de mantra een manier om de blokkade op te heffen?
Ik heb zelf niet het gevoel dat er nog slijm zit. Ik kan vrij ademen.

Is er iemand anders die misschien voelt waar de blokkade zit en wat ik kan doen om mijn smaak en geur weer terug te krijgen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #3 Gepost op: juni 16, 2018, 12:56:58 pm »

Hoi Karmen,

Ik krijg heel veel informatie binnen, en daardoor is het als een speld in een hooiberg, of het luisteren naar 1 stem in een menigde.

Ik kan die stem horen, maar kan niet horen waar dat het zit.

Mag ik anders jouw toestemming om op afstand een energetische verbinding met je op te zetten om te kijken waar dat het precies zit? Je hoeft daar verder niets voor te doen, behalve te zeggen dat het mag of niet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #4 Gepost op: juni 16, 2018, 02:10:30 pm »

Zijn je oren verder oke? Heel veel reuk en smaakproblemen komen voor als je oorproblemen hebt, of er iets,in je oor niet goed zir.
Waarschijnlijk is het te linken aan je verkoudheid, longontsteking. Geur en smaakproblemen komen ook veel voor bij een klap op het hoofd na een val of storing in de hersenen. Heb je hele hoge koorts gehad? Er kan een zenuw een klein scheurtje hebben. Dan herstelt het zich na 2 a 3 jaar vaak.
Gelogd

Karmen911

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #5 Gepost op: juni 17, 2018, 08:25:25 am »

Hoi,

@Pilar Ik heb veel druk op mijn oren. Soms ook met wat suizen erbij. Ik heb hele hoge koorts gehad. Dus misschien moet ik geduld hebben. Ik mis het gewoon heel erg.

@LPChip, op dit moment wil ik je daar geen toestemming voor geven. Ik heb daar zo een rede voor maar ben wel heel erg blij met je aanbod.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zintuigen
« Reactie #6 Gepost op: juni 17, 2018, 09:48:17 am »

Hoi Karmen,

Dat is prima. :)

Mocht het veranderen, dan hoor ik het wel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.043 seconden met 23 queries.