Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+  (gelezen 35549 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #60 Gepost op: september 07, 2018, 10:14:49 pm »

Dank je voor deze update Tony.

En ja, ik blijf je steunen. Komt goed. We gaan voor de overwinning, minder is niet goed genoeg. Jij bent een mens en jij hebt ook je recht op een vrij leven.

Vanavond zal ik je op energetisch niveau ondersteunen om je levels weer wat op te krikken.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: september 07, 2018, 10:20:46 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #61 Gepost op: september 07, 2018, 11:54:19 pm »

KNUFFEL!
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #62 Gepost op: september 16, 2018, 02:14:10 pm »

We zijn intussen anderhalve week verder en ik word niet meer bestookt. Ik word niet meer seksueel lastig gevallen, zeg maar.

Ik ben sinds een week opgenomen in het ziekenhuis en slaap dus niet in mijn eigen bed.
Elke avond, als ik slapen ga, nemen twee handen mijn voeten vast. Ik voel dat maar zie het niet. Die handen knijpen, masseren mijn voeten. Nogal hardhandig! Ik voel hoe nagels over mijn voetzool krassen en er een nagel op mijn voet wordt geplaatst, zich steeds harder in mijn voetzool drukt, ik voel de fysieke pijn. Ik zie niets aan mijn voet gebeuren.
In een andere dimensie voel ik het echter wel. Ik vóel dat er aan het voeteinde van mijn bed wordt geschud. Hard geschud.. Heel hard geschud!
Zelfs met mijn ogen open voel hoe mijn bed overhelt naar links en dan naar rechts. Zo gaat dat een tijdje door.

Ik vóel hele andere dingen dan ik zie. Net alsof dat wat ik voel zich in een andere dimensie afspeelt. Hoe dan ook vang ik er een glimp van op door dingen uit die dimensie werkelijk aan te voelen.

Ik voel dan hoe mijn bed langs weerszijden wordt vastgepakt en hoe ze in volle vaart, eerst dóór het deurgat en dan door het ziekenhuis met me rondrijden, heel snel! Tot ik in slaap val.

Ik ben er immers van overtuigd dat hetgeen ik aanvoel, een fractie is van wat er zich in die andere dimensie afspeelt. Die dimensie gebeurt hier, in wat ook ónze leefwereld is, in een wereld die wij normaliter niet kunnen waarnemen. Gewoon, onder ons.
« Laatst bewerkt op: september 16, 2018, 08:31:59 pm door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #63 Gepost op: september 16, 2018, 08:36:55 pm »

Goed om van je te horen.

Ik begin haast te denken dat jij ervaringen hebt van een lagere dimensie dan de 3e. Dat je trilling zo dus danig laag is dat je daarom deze dimensie kan waarnemen.

Ik zou daarom adviseren om je trilling zo veel mogelijk te verhogen. Dit kun je doen door de Schumann Resonantie meditatie die ik je eerder gestuurd heb per mail. Als je wil kan ik deze ook bij je doen. Je moet hem echter wel veel doen, dat is belangrijk. Een paar keer zal geen effect hebben.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #64 Gepost op: november 12, 2020, 05:22:59 pm »

Hallo iedereen

Sinds mijn laatste post, toen ik nog opgenomen was in het ziekenhuis, heb ik verscheidene handelingen ondernomen om verlost te raken van die Incubus.
Even bij vermelden dat ik 10 maanden opgenomen ben geweest en ik sinds juli 2019 thuis ben. De Incubus is nooit echt weg geweest.

Ik heb alles gedaan wat LPChip me heeft aangeraden, doch bleek dit niet effectief genoeg. Ik vertel nog welke handelingen ik verder heb ondernomen..

Een heel opmerkelijk voorval gebeurde vorig jaar in de zomerperiode. Mijn (toen nog) nieuwe vriendin was bij me thuis en ik had haar reeds verteld over mijn ongewenste bezoeker(s).  Ze had me gezegd dat als hij me nog eens lastigviel als zij aanwezig was ik het haar moest zeggen.
Op die bewuste dag lag ik op de zetel, mijn vriendin in een andere zetel. Toen ik weer aangeraakt werd en ik haar dit vertelde, maakte ze zich kwaad tegen die entiteit en ze kwam bovenop me liggen hem gebiedend op te krassen. Toen ik zei niets meer te voelen kwam ze naast me zitten op de grond.
Op dat ogenblik voelde ze hoe haar beha naar boven werd getrokken en hoe ze naar achteren werd getrokken. Toen werd ze pas echt bang!

Toen we naar bed gingen later die avond viel zij al snel in slaap terwijl ik voelde hoe een entiteit mijn bed opstapte. Ik voelde hem rondstappen op bed, ging voor mijn vriendin zitten en ik voelde aan de bewegingen in bed hoe hij zich aan haar vergreep. Ik vertelde mezelf dat ik me dit inbeeldde tot ik hoorde dat mijn vriendin zachtjes begon te kreunen en het leek of ze droomde dat ze seks had. Ik heb haar gewekt maar niet gezegd wat er aan de hand was... De volgende dag wel.

We hebben beiden onze aura’s laten cleanen, we zijn allebei bij verschillende healers geweest, mediteerden vaak samen. Tijgeroog blijkt dus een steen te zijn die mij verlossing heeft gebracht.
Elke avond ging ik slapen met de steen in mijn hand. Eerst werkte dit maar na enkele dagen begonnen de betastingen bij mezelf weer. Ik heb toen beslist de tijgeroog in mijn slip te steken voor het slapen gaan en hoewel hij me nog bezocht, raakte hij me niet meer intiem aan.
Tot op vandaag ligt tijgeroog, bergkristallen en andere stenen op mijn nachttafel en neem ik ze mee als ik elders ga slapen.

Een paar keer per week voel ik zijn aanwezigheid nog op bed of als ik op de zetel zit, niets meer maar ook niets minder...

LPChip krijgt mijn eeuwige dankbaarheid omdat ik dankzij hem terug wat kon slapen en hij me uit de hel heeft verlost! Zonder zijn interactie weet ik niet of ik dit überhaupt nog kon navertellen... RESPECT!
« Laatst bewerkt op: november 12, 2020, 05:36:11 pm door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #65 Gepost op: november 12, 2020, 06:17:44 pm »

Wow Tony!

Als eerste, goed om weer van je te horen. Ik heb nog redelijk vaak aan je gedacht en me afgevraagd hoe het met je ging.

Heb je inmiddels je energieniveau kunnen ophogen? En is er nog iets waar ik jou mee kan helpen?

En je vriendin, heeft zij ook nog last, of is het alleen bij jou?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #66 Gepost op: november 14, 2020, 12:26:19 pm »

Hey LPChip! 😉

Mijn energieniveau heeft een boost gekregen dankzij mijn vriendin waar ik nu anderhalf jaar mee ben.
Mediteren en een positieve instelling helpen ook al wat. Verder misschien nog even vermelden dat ik al meer dan een jaar slaap op een aardings hoeslaken. Een wereld van verschil qua slaap en algemeen welvoelen.

Mijn vriendin heeft er geen last meer van en ik... zoals ik al zei voel ik zijn aanwezigheid nog heel frequent.

Ik denk ook dat het een groot verschil maakt dat ik mijn bed een andere plaats heb gegeven in mijn slaapkamer. Zoals ik in vorige posts reeds vertelde voelde ik door de muur, waar het hoofdeinde van mijn bed tegen stond, entiteiten mijn bed in stappen. Dit hoort gelukkig sindsdien tot het verleden!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #67 Gepost op: november 14, 2020, 07:45:51 pm »

Goed om te horen. :)

Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, let me know. ;)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #68 Gepost op: april 05, 2021, 01:35:18 pm »

Intussen zijn we weer enkele maanden verder en ben ik samen met mijn verloofde verhuisd naar een andere gemeente, in een nieuwbouw woning.

Ook hier laat hij nog steeds zijn aanwezigheid voelen als ik op de bank zit of als ik bed lig. Ik voel weer zijn voetstappen als hij op bed stapt en begint me weer te strelen. Ik zeg bewust “hij” omdat ik het helemaal niet weet, wat ik wel weet is hoe snel zulke aanrakingen kunnen veranderen in regelrechte horror. De aanrakingen die ik nu voel zijn precies hetzelfde als toen Margot pas begon.

Ik hul me dan in de violette vlam en visualiseer me een buis vol wit licht om me heen. Ik negeer volkomen de aanrakingen alsof ik ze niet voel. Hoewel de betastingen blijven duren val ik toch steeds (snel) met een veilig gevoel in slaap.

Ik mediteer sedert een zestal weken dagelijks minstens 1 keer waar ik veel bescherming bij voel.

Ik schrijf nu een boek over wat me de laatste drie jaren is overkomen en waarschijnlijk zal dat de reden zijn waarom hij zich weer laat voelen, omdat ik er bewust ook veel mee bezig ben.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #69 Gepost op: april 05, 2021, 02:28:24 pm »

Het is een hij, dat sowieso.

Toen ik met hem gevochten had, liet hij zich aan mij zien als een demoon. Veel groter en breder dan mij en heb hem toen weggestuurd toen ik liet zien dat ik niet bang voor hem was en dat ik veel sterker dan hem ben.

Toen hij echter daarna weer terugkwam bij je terwijl ik hem had gezegd dat dit verboden was, heb ik hem opgezocht op de plek waar hij toen was.

Ik kwam toen op een kruispunt uit wat heel makkelijk in America zou kunnen zijn, zo zag het er in ieder geval uit. Hij was dit keer niet in vermomming en zag een man met zwart net pak, witte overhemd, zwarte broek, zwart haar, ring baard en snor. Toen ik zijn naam riep wilde hij wegrennen maar toen ik hem gebood te stoppen stopte hij, omdat hij besefte dat ik hem overal zou kunnen vinden. Ik heb hem toen zwaar gestraft en sinds dat moment was hij ook echt naar jou veranderd.

Nogmaals kan ik nog steeds hem aanpakken voor wat hij doet, dus laat maar weten als je dat wil.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #70 Gepost op: april 05, 2021, 09:59:18 pm »

Doe maar LP. Graag!! Dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #71 Gepost op: april 06, 2021, 11:23:30 am »

Ik zal vandaag of morgen weer eens langsgaan. Ik had gisteravond geen fut meer. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #72 Gepost op: april 13, 2021, 06:35:22 pm »

Intussen is hij me weer goed aan het lastig vallen en krijg ik dagelijks een strop rond mijn nek die hij dan naar believen aantrekt. Ik voel dit strop fysiek zitten.

Ik heb intussen een rechtstreekse lijn met LPChip (sorry Chip) en hij helpt me nu haast dagelijks om de gruwel die ik weer voel aankomen een halt toe te roepen. Sterke ziel die Chip!

Het hele verhaal, uitgebreid en gedetailleerd, giet ik nu in een boek waarvan ik nu al kan zeggen dat het een bestseller wordt met nooit eerder geplubiceerde, waar gebeurde belevingen met een entiteit.

I keep you all posted!

Bestellingen via mijn pb aub  ;)
« Laatst bewerkt op: april 13, 2021, 06:36:58 pm door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+
« Reactie #73 Gepost op: april 14, 2021, 03:16:51 pm »

Ik heb er geen problemen mee hoor, dat je dit deelt. Het is nu nodig. Ik heb zelf niet gereageerd voor jouw privacy. :)

En dank je voor het compliment.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.083 seconden met 23 queries.