Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omlaag

Auteur Topic: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+  (gelezen 35548 keer)

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #46 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:53:15 pm »

Citaat van: gouwepeer link=topic=1106.msg4815#msg4815 date=1534794498

klik op de link die LPChip gaf:

[/quote

Zal ik nu meteen gaan doen, dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #47 Gepost op: augustus 21, 2018, 01:41:22 pm »

Ik heb gisteravond opnieuw een bezoek bij je gebracht. Dit keer wat later. Ik heb daar een demoon gezien, de eerste keer was hij er niet. Ik heb hem weggestuurd. Hij vroeg me, waarom zou ik naar jou luisteren?
Ik antwoorde: omdat ik sterker ben.
Dat zag hij als een uitdaging en kwam dichter bij me.
Toen ik hem mijn krachten toonde zei hij: okee, okee..

Hij ging toen weg. De rest van de entiteiten ook weg gestuurd.

Er was opnieuw een portal, maar deze was kleiner. Heb deze opnieuw gesloten en geprobeerd te verzegelen zodat deze dicht blijft.

Kun je laten weten of het gewerkt heeft?

Als dit ook niet gewerkt heeft, dan zal er een fysieke confrontatie nodig zijn. Ofwel, de hulp van een exorsist.

Ik hoor het wel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #48 Gepost op: augustus 21, 2018, 04:43:49 pm »

Hey LPChip

Gisteravond is hij er wel geweest maar heeft me met rust gelaten
Hij stapte opnieuw vanuit de poort op mijn bed maar hij leek minder zwaar, zijn voetstappen waren veel lichter. Hij stapte naar het voeteinde, stond naar me te kijken, liep rond mijn bed en verdween.
Vanmorgen toen ik wakker werd was hij er ook niet.

Wat later in de voormiddag was hij er weer, wel wat voorzichtiger en minder agressief. De rest van de dag is hij er ook, zoals gezegd minder agressief, vandaag deed hij me nog geen pijn.

Dankjewel LPChip voor je inspanningen!! Ik zal inderdaad conclusies moeten trekken en stappen ondernemen om hem te verbannen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #49 Gepost op: augustus 21, 2018, 06:03:00 pm »

Ja. Herhaal de meditaties zo vaak als nodig.

Zolang deze koorden er nog zijn, blijf je interessant voor hem.

Goed om te horen dat ik hem flink verzwakt heb. Laat maar weten wanneer je last van hem hebt, dan kom ik weer buurten.

Zal af en toe nog eens een kijkje nemen. Ik hoop dat je sinds lange tijd weer een goede nachtrust gehad hebt, want dat zal sowieso de boel een stuk verlichten voor je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #50 Gepost op: augustus 21, 2018, 08:01:28 pm »

Hey LPChip

Je tussenkomst gisteren heeft volgens mij echt wel effect gehad hoor!
Vandaag is hij er bijna niet geweest en hij is heel voorzichtig nu, als je me begrijpt. Alsof hij me geen fysieke pijn wilt doen.
De laatste paar weken heb ik hem soms gesmeekt (zelfs huilend) om te stoppen waar hij mee bezig was omdat het zo pijnlijk was. Geen seconde heeft hij daar rekening mee gehouden.

Vandaag is de eerste dag in weken dat ik wat kon rusten en gerust kon ademhalen.

Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht je savonds, als je daar de tijd voor hebt natuurlijk, af en toe eens langskomt. Intussen doe ik die meditatie verder, dewelke me gisteren een heel goed gevoel heeft gegeven.

Dankjewel LPChip, écht!!!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #51 Gepost op: augustus 21, 2018, 08:23:01 pm »

Graag gedaan. :)

Ik ben blij dat het helpt. Dat geeft voor jou weer hoop. Nu weet je dat het echt wel anders kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #52 Gepost op: augustus 23, 2018, 09:34:11 am »

Even een update voor de overige forumleden.

De demoon is toch weer actief bij Tony langsgeweest. Ik ben daarom weer opnieuw bij de demoon langsgeweest, dit keer niet toen hij bij Tony was, maar direct bij de demoon. Hij wist niet dat ik zou komen en zag eruit als een mens. Toen hij me zag wilde hij vluchten, maar hield hem tegen.

Ik heb hem aangegeven dat dit niet oke is en dat hij moest boeten voor wat hij gedaan had. Ik heb hem daarna gestraft.

Tony, ik hoor graag wat je bevindingen zijn, en als hij je weer lastig valt, dan hoor ik het wel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #53 Gepost op: augustus 23, 2018, 10:40:32 am »

Ook naar mijn gevoel ziet hij er inderdaad uit als een mens maar wel een van minimum 2 meter groot!
Het is nu 2 nachten na elkaar dat ik kan doorslapen en ik over mijn oververmoeidheid kom.

Hij komt nog wel in mijn bed maar raakt me niet aan, hij bekijkt me even en vertrekt dan.
Gisterennamiddag was hij me inderdaad enkele uren komen pijnigen. Gisteravond, vannacht en vanmorgen was hij er niet.

Bedankt LPChip!!!
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2018, 10:42:55 am door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #54 Gepost op: augustus 23, 2018, 11:03:27 am »

Graag gedaan. :)

En je weet het, als je hem ziet, ook al doet hij niets, ik wil het weten.

En ook als er anderen zijn natuurlijk. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #55 Gepost op: augustus 24, 2018, 11:11:07 am »

Gisterennamiddag nog pijnlijk bezoek gehad.
Hij komt nog wel in mijn bed maar raakt me (bijna) niet meer aan.

Zoals het nu is is het leefbaar geworden en overheerst hij mijn leven niet meer.

Ik hoop dat deze positieve trend zich verder zet en ik er volledig van verlost geraak.

Bedankt LPChip!!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #56 Gepost op: augustus 24, 2018, 12:01:07 pm »

Hmm. Ik zal hem opnieuw een bezoekje brengen. Hij moet gewoon stoppen met jou te bezoeken, of het nou pijnlijk is of niet.

Blijf ook die meditaties herhalen, dat maakt het voor mij makkelijker. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #57 Gepost op: augustus 25, 2018, 05:39:18 am »

Gisteren een heel rustige dag gehad. Hij liet zijn aanwezigheid af en toe merken door even bij me te komen zitten, me zijn energie te laten voelen, vaak gepaard gaande met hevig koude plekken die over mijn lichaam bewogen.
Een half uurtje voor ik naar bed ging liet hij zich beter opmerken door zachte strelingen, ook op intieme plaatsen, op een verleidende manier alsof hij me er wilde van laten genieten.

Eens in bed was hij daar ook meteen en ging op mijn borst zitten. Even later doken er nog twee entiteiten op waar van er een naast me, ter hoogte van mijn hoofd, kwam zitten en de andere plaatsnam op mijn benen. Daar bleven ze alledrie zitten tot ik blijkbaar in slaap viel.

Vanmorgen bij het ontwaken heb ik even zijn aanwezigheid in mijn bed opgepikt, zonder meer.

Het gaat beslist de goede kant op! Dankjewel LPChip!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #58 Gepost op: augustus 25, 2018, 11:55:10 am »

Het gaat de goede kant op, maar ze blijven komen, en dat wil ik ook stoppen.

Nogmaals, doe jij de meditaties nog? Dit is echt belangrijk, anders is het dweilen met de kraan open.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #59 Gepost op: september 07, 2018, 06:25:30 pm »

Aan de leden (lezers) van dit forum: Ik houd regelmatig contact met LPChip die me bijstaat waar hij kan.
Duizendmaal dank LPChip!

Het lijkt erop dat ik grotendeels verlost ben van deze Incubus. Ik zeg grotendeels omdat ik elke dag zijn aanwezigheid nog wel voel. Ik voel het wanneer hij mijn bed opstapt, weliswaar in veel mindere mate als voordien, zijn stappen op mijn bed zijn véél lichter nu en zijn aanrakingen, strelingen amper voelbaar.

Wanneer ik bijna in slaap val durft hij nog wel eens verder te gaan door me met zijn vinger te penetreren, maar zoals gezegd heel lichtjes voelbaar en gelukkig niet meer gepaard gaande met de helse pijnen die ik reeds moest doorstaan. Ik negeer zijn aanwezigheid steeds volledig.
Verkrachtingen waar en wanneer hij dit wou gebeuren helemaal niet meer. Oef!!

Ik ben er van overtuigd dat het een kwestie van tijd is dat ik, dankzij de hulp van LPChip, helemaal verlost zal zijn van deze negatieve entiteit die zich nog aan me tracht te hechten.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 [4] 5   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.053 seconden met 23 queries.