Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+  (gelezen 35545 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #30 Gepost op: juli 29, 2018, 01:07:51 pm »

Je kan het sowieso eens doen, puur als test.

Vergeet niet, de kaarsen kun je weer uitblazen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #31 Gepost op: augustus 01, 2018, 05:55:40 pm »

UPDATE 18+

Gelukkig geen overrompeling meer in mijn bed en slechts 1 aanwezigheid, however...

Maandagavond kreeg ik weer (zoals elke dag) bezoek van 'mijn' vrouwelijke entiteit, gemakkelijkheidshalve zal ik haar Margot noemen.
Margot begon me liefdevol te verwennen tot ze ineens stopte en blijkbaar verdween. Het was niet de eerste keer dat dit gebeurde en ik verwachtte dat ze elk ogenblik met een aai over mijn been of arm haar aanwezigheid wel weer zou kenbaar maken.

Het meest ondenkbare gebeurde toen ik plots voelde dat ík gepenetreerd werd! Geen pijn, het was ook geen fysiek lichaamsdeel, echter wel een bepaalde druk of energie die in me drong en die ik langs mijn prostaat voelde passeren. Me een ongeluk geschrokken drukte ik mijn benen tegen elkaar en perste mijn billen samen.
Op dat ogenblik voelde ik iemand in mijn matras, door de lakens, tegen mijn rug aan zich een weg naar beneden zoeken en klopte tegen mijn bips aan, hij bleef tegen me aankloppen en leek agressief te worden. (horror!)
Dit hield ik niet meer en stond op, ik dronk een glas water en zette me, overdenkend van wat me net overkwam, in de zetel in mijn leefruimte.

Enkele minuten later begon mijn zetel onder mijn zitvlak te bewegen en voelde ik handen aan me zitten. Opnieuw werd ik plots weer gepenetreerd, dóór het kussen van mijn zetel! Ik kon niet gaan liggen, zitten of staan zonder dit te moeten ondergaan, tenzij ik mijn billen samenperste (houd je natuurlijk niet vol).
Ik nam een slaappil en ging even later terug naar bed waar 'hij' verderging. Gelukkig was dit niet pijnlijk en viel ik kort nadien in slaap.

Gisterenochtend was ik bij de dokter en nam plaats in de wachtzaal op een houten stoel. Na enkele minuten werd ik dáár ook weer gepenetreerd!  Ik stond op en ging ergens anders zitten maar zonder soelaas.

Met regelmaat herhaalt dit zich waar of wanneer ik ook ga zitten, of ik nu alleen ben of niet. Voor ik ga slapen neem ik nu een slaappil en moet ik noodgedwongen zijn lusten ondergaan tot ik in slaap val. Als ik smorgens wakker word is hij al (nog?) druk in de weer.

Sinds vorige vrijdag heb ik herhaaldelijk de entiteiten gevraagd om mij met rust te laten en te vertrekken. Ik heb kaarsen aangestoken en rond mijn bed gezet. Alles zonder resultaat, behalve dan dat er van Margot geen teken meer is!

Ik had wel al gemerkt dat als ik savonds alcohol had gedronken, Margot wegbleef. Hoewel ik eigenlijk geen alcoholische dranken meer gebruik heb ik me vandaag toch weer een voorraadje Duvel ingelegd 🙄
« Laatst bewerkt op: augustus 01, 2018, 06:12:24 pm door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #32 Gepost op: augustus 01, 2018, 06:16:59 pm »

Doe de oefening van het schild van het licht. Daar zouden ze niet doorheen moeten kunnen komen.

Je visualiseert een zuil van wit licht voor je op ong. een halve meter afstand. Deze laat je om je heen draaien. Eerst langzaam, daarna sneller. Het maakt niet uit of je linksom of rechtsom gaat. Je laat hem steeds sneller draaien tot hij zo snel draait dat het net lijkt of het een soort van doorzichtige witte muur is die je om je heen hebt.

Deze muur beschermd je tegen negatieve energie, maar ook tegen entiteiten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Vraag ook je gidsen of ze je willen helpen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #33 Gepost op: augustus 01, 2018, 10:30:12 pm »

Wat ook kan helpen is een afbakening met behulp van seleniet en bergkristal. Leg een staaf seleniet in een hoek, wijzend naar de volgende hoek. In die volgende hoek weer een staafje seleniet die weer naar de daarop volgende hoek wijst. en zo door gaan totdat de laatste staaf naar de eerste wijst. In een rechthoekige kamer heb je dan dus 4 staafjes nodig. Leg bij elk staafje ook een brok bergkristal. Beide kristallen versterken elkaar.

Zorg hiernaast ook voor dat je goed geaard bent en vraag bescherming en afscherming aan jouw hogere zelf, gidsen en/of andere begeleiders. Verder kan je boven ramen en deuren brokjes tijgeroog plakken. Dit zorgt ervoor dan mensen (en waarschijnlijk ook entiteiten) met minder goede bedoelingen zich minder lekker voelen.

Je kan ook jouw huis reinigen. Wat vaak word vergeten is dat verwijderde energie opgevuld moet worden. Doe je dat niet dan kan er weer opnieuw negatieve energie terug stromen. Reinigen kan met bijvoorbeeld salie. De verwijderde energie kan dan worden opgevuld door kruidnagel of palo santo hout te branden. Met een veer kan je die rook in de "lege" hoeken wapperen.

Jezelf reinigen kan ook nog, bijvoorbeeld door met jouw voeten een uur in een voetenbad met oer-zeezout te zitten, of door jouwzelf te spoelen met een scheutje natuurazijn in een 1½ liter water (kan tijdens het douchen).

Met natuurazijn kan je jezelf ook afschermen tegen negatieve invloeden 's nachts:
Vul 3 borrelglaasjes of schaaltjes met natuurazijn en zet er 1 links, 1 rechts en 1 aan het voeteneind.
Een klein belletje kan ook handig zijn. Alles (zowel materie als entiteiten als energie) bestaat uit trillingen. De trilling van een belletje is dominant aan de trilling van een aanwezigheid.

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #34 Gepost op: augustus 19, 2018, 07:58:54 pm »

UPDATE

Niets van bovenstaande helpt...

De mannelijke entiteit heeft de bovenhand en gunt me nergens rust. Op elk moment van de dag, waar ik ook ben, valt hij me seksueel aan. Wanneer hij me met zijn vinger(s) penetreert voel ik lange, scherpe nagels. Ik schreeuw het uit van de pijn telkens hij dit doet en hij doet dit vaak! Ik voel dat ik binnenin verwond ben door de constante pijn die ik heb, ik verlies bloed telkens ik naar het toilet ga.
Ik slaap nog amper 3 a 4u per nacht en ben uitgeput. Ook emotioneel weegt dit heel zwaar.

De vrouwelijke entiteit is er nog maar zelden maar als zij er is wordt zij door hem weggetrokken en neemt hij het over. Meestal heeft hij dan eerst seks met haar naast me op mijn bed. Ik geloof niet meer dat zij iemand is die ik heb gekend, hoewel ze me dit lang heeft doen geloven.
Hij komt ook niet langer alleen maar wordt heel vaak vergezeld door 2 kompanen. Hel!

Ik heb me bij verschillende mensen, die onderlegd zijn in deze materie, bevraagd en wat ik van hen vernam heeft mij diep geschokt! Waar ik mee te maken heb is een succubus en verschillende incubi!
Ik heb hier intussen veel informatie over opgezocht en het meeste strookt met wat ik ervaar. Wat niemand echter begrijpt is 1. wat een incubus bij mij komt doen en 2. dat dit niet in mijn slaap maar bij mijn volle bewustzijn gebeurt, op elk ogenblik van de dag.

De mogelijke oplossingen die ik totnogtoe heb gekregen zijn:
1. Interventie van een priester-exorsist (!)
2. Interventie van een demon hunter (?!)

Ik wacht nu nog op antwoord van 2 personen. Lang kan ik niet meer wachten want dit hou ik niet lang meer vol. De onophoudende pijn is onmenselijk en de vermoeidheid eist ook zijn tol.

Ik weet niet wat te doen!
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2018, 08:01:16 pm door Tony »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #35 Gepost op: augustus 19, 2018, 08:19:39 pm »

Ik kwam net deze site tegen: https://reincarnatietherapie.com/omgaan-met-entiteiten/
Hoop dat je hier misschien iets aan hebt!
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #36 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:10:38 pm »

Ik kwam net deze site tegen: https://reincarnatietherapie.com/omgaan-met-entiteiten/
Hoop dat je hier misschien iets aan hebt!

Dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #37 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:26:58 pm »

Jeetje, heftig.

Ik ben zelf chakrameester en ben heel krachtig in mijn energie.

Ik heb mijn gidsen gevraagd of ik sterk genoeg ben om deze demonen te verslaan, en ze geven aan dat ik dat ben.

Met jouw permissie wil ik graag een energetische verbinding met je opzetten, zodat ik deze demonen weg kan sturen.

Vindt je dat goed?

Pas als jij akkoord geeft kan ik aan de slag.

Ik hoor het wel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #38 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:40:25 pm »


Met jouw permissie wil ik graag een energetische verbinding met je opzetten, zodat ik deze demonen weg kan sturen.

Vindt je dat goed?

Pas als jij akkoord geeft kan ik aan de slag.

Natuurlijk ga ik akkoord! Heel graag zelfs. Dankjewel!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #39 Gepost op: augustus 19, 2018, 09:57:32 pm »

Ik verwachtte dit al, maar nu weten jouw gidsen dit ook zeker. Ik zal straks voor ik ga slapen vanuit meditatie de 4e dimensie betreden en korte metten met deze demonen maken.

Als het me lukt zal ik ook kijken of ik die portal bij jou kan sluiten.

Er zijn op youtube meditaties te vinden waarmee je energetische koorden kan verbreken.

Ik raad je aan om dit te doen, zodat deze demonen je straks niet meer terug kunnen vinden.


Zie hier: https://www.youtube.com/results?search_query=meditation+cut+energy+cords

Het is wel belangrijk dat je wacht tot ik verbinding met je heb gemaakt voordat je deze meditatie doet, maar als het goed is ga je dat merken.

Het kan zijn dat je ineens angst voelt. Dit is dan een projectie van de demonen die jou willen bewegen de connectie met mij te verbreken.

Het kan ook zijn dat het ineens rustig om je heen wordt. Als dat gebeurd mag je de meditatie opzetten.


Ik ga zo richting bed, nog even op bed wat ontspannen en daarna ga ik met je aan de slag. Dat zal mogelijk ergens tussen half 11 en 11 zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #40 Gepost op: augustus 20, 2018, 01:19:20 am »

Dag LPChip

Er is niets veranderd, hoor 😞
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #41 Gepost op: augustus 20, 2018, 08:58:48 am »

Jammer.

Ik heb gisteren verbinding gemaakt en het leek dat de demonen er op dat moment ook niet waren. Mogelijk hadden ze zich verstopt op dat moment.

Ik merkte wel redelijk wat activiteit maar kreeg totaal geen tegenstand. Wat er was ging ook zo weg.

Ik zag de portal, en deze heb ik met behulp van veel energie kunnen sluiten.

Het kan echter zijn dat de portal weer opnieuw open is of dat ze op een andere manier bij je komen.

Verder had ik een beschermende bubbel om je bed geplaatst welke de entiteiten die ik had weggestuurd niet doorheen zou mogen kunnen komen. Maar wellicht deze demonen wel, hetzij via een energetisch koord.

Heb je de meditatie nog gedaan die ik had gegeven?

Nadat ik klaar was ben ik nog een keer teruggekomen bij je, toen kon ik ook met energie bij jou komen en heb je wat extra energie gestuurd ter heling. Dat ging in eerste instantie niet.

Ik zal ergens in de komende dagen opnieuw een kijkje nemen. Hopelijk heeft deze entiteit dan geen weet van mijn komst en kan ik het probleem bij de wortel aanpakken.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2018, 09:01:09 am door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #42 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:24:02 pm »

hetzij via een energetisch koord.
Zolang deze verbinding intact is zal afschermen verder weinig effect hebben vrees ik.
Wel mooi dat je dit allemaal doet LPChip.

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #43 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:41:02 pm »

Citaat van: gouwepeer
Zolang deze verbinding intact is zal afschermen verder weinig effect hebben vrees ik.
Wel mooi dat je dit allemaal doet LPChip.
[/quote

Dankjewel voor de info Gouwepeer. Hoe kan ik dit energetische koord verbreken?
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee...
« Reactie #44 Gepost op: augustus 20, 2018, 09:47:59 pm »

Hey LPChip, ik apprecieer het enorm dat je zoveel energie in me steekt en dit voor me wilt doen!

De entiteit (Incubus) was er gisteren de hele avond, van 21u tot 1u toen ik in slaap viel.

Ik heb die meditatie niet meer gedaan omdat ik veronderstelde dat ik moest wachten tot die entiteit weg was, nadat ik een angst of rust voelde na jouw tussenkomst.

Vandaag was en is hij ook steeds pertinent aanwezig.

Heb jij ervaring met een exorcist? Daar misschien toch maar eens bij ten rade gaan?

Groetjes
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 23 queries.