Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+  (gelezen 35555 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #15 Gepost op: juni 22, 2018, 11:00:04 pm »

Hey Tony,

Tnx voor de update. Heb je al bevestiging of de man je zoon is?

En wat betreft het wegsturen, je moet dit echt zelf 100% willen. En jij moet waarschijnlijk ook degene zijn die dit uitspreekt.

Heb jij trouwens voorwerpen van je ex in je kamer? Een schilderij, etc? Het kan zijn dat ze aan dit voorwerp vast zit en je zo blijft terugvinden.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2018, 09:36:20 am door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #16 Gepost op: juni 22, 2018, 11:30:06 pm »


Tnx voor de update. Heb je al bevestiging of de man je zoon is?

En wat betreft het wegsturen, je moet dit echt zelf 100% willen. En jij moet waarschijnlijk ook degene zijn die dit uitspreekt.

Heb jij trouwens voorwerpen van je ex in je kamer? Een schilderij, etc? Het kan zijn dat ze aan dit voorwerp vast zit en je zo blijft terugvinden.

Hey LPChip

Klinkt wel als mijn zoon..

Behalve enkele cd's in mijn kamer heb ik niets meer van haar.

Wat dat wegsturen betreft zal ik er zelf eens werk van maken, proberen althans..

Bedankt LPChip!
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2018, 09:36:48 am door LPChip »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #17 Gepost op: juni 22, 2018, 11:34:08 pm »

Succes. :)

En blijven herhalen. Ze zit al 7 jaar aan je vast. Ze gaat 1x zeggen niet zien als dat je het meent. Het moet herhaaldelijk zijn zodat ze doorkrijgt dat je echt wil dat ze weggaat. Je zal op gegeven moment een raar gevoel van binnen krijgen, dan weet je dat ze het doorheeft. Dan kun je haar naar het licht sturen.

Laat dit rare gevoel je niet een schuldgevoel geven en haar toch laten blijven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #18 Gepost op: juni 22, 2018, 11:36:40 pm »

Dankjewel LPChip! Echt!

Ik houd je op de hoogte!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #19 Gepost op: juni 22, 2018, 11:39:38 pm »

Graag gedaan. :) Met liefde.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #20 Gepost op: juni 29, 2018, 10:23:15 am »

UPDATE

Over de inhoud van de EVP's blijft er veel onduidelijkheid bestaan en weet ik niet meer wat te geloven.

Zondag werd ik, out of the blue, via messenger gecontacteerd door een medium. Zij had een reactie van mij gelezen in een besloten groep op fb betreffende de opgenomen EVP's bij me thuis. Toen ze dit las kreeg ze contact met mijn overleden zoon, hoewel ik nergens in die groep over hem had verteld. Volgens haar is hij het die zich sterk aan me laat voelen om me te steunen in de moeilijke periode waar ik nu inzit. Zij wist zijn naam en vertelde dingen over hem die nergens op fb te vinden zijn.

Er zou helemaal geen entiteit aan me vastkleven en al zeker geen ex vriendin



« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2018, 05:56:25 am door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #21 Gepost op: juni 29, 2018, 03:17:06 pm »

Ik snap je verwarring.

Het kan zijn dat je ex inmiddels weg is, of zich verborgen houdt, want op dit moment neem ik haar niet waar. Je zoon wel.

Maar ik weet zeker dat ik een vrouwelijke energie gevoeld heb.

Het kan zijn dat je zoon nu aandacht vraagt alleen lijkt het me niet dat je zoon op de lakens gaat zitten. Nee, dat was een vrouwelijke energie.

Hmm, lastig.

Houd me op de hoogte.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #22 Gepost op: juni 30, 2018, 01:02:57 pm »

Maar hoe voel je jezelf? Als er een entiteit echt aan he vast zit heb je naar mijn idee stemmingswisselingen, wordt je ziek en heel erg moe. En kun je op slot bijna niet functioneren, ervaar je druk en constant onrust. Als een geedt je af en toe bezoekt enbij je is ervaar je het niet op die manier. Dat een kind bang is,kan, mijnkindeten zijn ook wel eens,bang terwijl ik niets verkeerds bij een geest ervaar.
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #23 Gepost op: juni 30, 2018, 01:05:00 pm »

Als er echt iets belangrijks doorgegeven moet worden zal ern medium altijd komen met een specifiek kenmerk en detail, waardoor je weet dat het klopt.
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #24 Gepost op: juni 30, 2018, 02:11:18 pm »

Maar hoe voel je jezelf? Als er een entiteit echt aan he vast zit heb je naar mijn idee stemmingswisselingen, wordt je ziek en heel erg moe. En kun je op slot bijna niet functioneren, ervaar je druk en constant onrust. Als een geedt je af en toe bezoekt enbij je is ervaar je het niet op die manier. Dat een kind bang is,kan, mijnkindeten zijn ook wel eens,bang terwijl ik niets verkeerds bij een geest ervaar.


Hey Pilar, dat is niet echt het geval. Ik voel me helemaal niet onrustig en al helemaal niet bang. Wel is het nog steeds schrikken als ik smorgens word gewekt door een onzichtbare hand, zoals vanmorgen als mijn laken zachtjes van mijn gezicht wordt getild.

Mijn 22 jarige dochter was even bij me op bed komen liggen in de hoop dat zij dit ook eens kon ervaren. En jawel hoor, telkens ik op mijn bed ga liggen beginnen binnen de 2 minuten die aanrakingen, wat zij dan ook eens kon voelen. Ze was idd bang, vooral voor het onbekende dan..
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #25 Gepost op: juni 30, 2018, 02:14:52 pm »

Als er echt iets belangrijks doorgegeven moet worden zal ern medium altijd komen met een specifiek kenmerk en detail, waardoor je weet dat het klopt.

Die mevrouw (medium) die contact met me opnam wist me idd te zeggen waarom mijn zoon me juist in deze periode wou laten aanvoelen dat hij steeds bij me is.

Meerdere mensen hebben me echter verteld dat het ook mijn ex vriendin zou zijn, wat zij dan ten stelligste ontkent..
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #26 Gepost op: juni 30, 2018, 06:00:38 pm »

Maar hoe voel je jezelf? Als er een entiteit echt aan he vast zit heb je naar mijn idee stemmingswisselingen, wordt je ziek en heel erg moe. En kun je op slot bijna niet functioneren, ervaar je druk en constant onrust. Als een geedt je af en toe bezoekt enbij je is ervaar je het niet op die manier. Dat een kind bang is,kan, mijnkindeten zijn ook wel eens,bang terwijl ik niets verkeerds bij een geest ervaar.


Hey Pilar, dat is niet echt het geval. Ik voel me helemaal niet onrustig en al helemaal niet bang. Wel is het nog steeds schrikken als ik smorgens word gewekt door een onzichtbare hand, zoals vanmorgen als mijn laken zachtjes van mijn gezicht wordt getild.

Mijn 22 jarige dochter was even bij me op bed komen liggen in de hoop dat zij dit ook eens kon ervaren. En jawel hoor, telkens ik op mijn bed ga liggen beginnen binnen de 2 minuten die aanrakingen, wat zij dan ook eens kon voelen. Ze was idd bang, vooral voor het onbekende dan..

Dan heb je denk ik geen last van een entiteit die aan je kleeft.
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #27 Gepost op: juli 28, 2018, 12:37:25 pm »

UPDATE

Ik ben nu wel heel zeker dat het niet mijn zoon is. Ik kan echter niet bevestigen dat hij er nooit zou zijn..
 
Hetgeen ik nu ga vertellen gaat heel ongeloofwaardig en krankzinnig klinken, ik kan me trouwens goed voorstellen wat ík er zou van denken mocht iemand me zo'n verhaal vertellen, maar dit gebeurt ECHT!
Ik kan u wel zeggen dat ik nochtans mentaal gezond ben 😳

De laatste paar weken zijn de aanrakingen in mijn bed veel intenser geworden, intiemer.
Een vrouwelijke entiteit (mijn overleden ex vriendin?) heeft nu dagelijks seks met mij. Heel liefdevol en intens, zonder dwang of enig gevoel van negativiteit.
Hoewel ik haar niet kan zien of aanraken, voel ik wel elk deel van haar lichaam telkens ze me aanraakt, ik voel haar hele lichaam als ze tegen me aanligt, ik voel haar handen, vingers, lippen, borsten, alles (om niet verder in detail te treden)!
Dit gebeurt niet enkel snachts maar telkens ik op mijn bed ga liggen. Als ik het niet toesta gebeurt er ook niets.
Dan komt ze gewoon naast me liggen (lepeltje lepeltje) met haar arm om me heen en val ik zo in slaap.

Vorige nacht echter, rond 3u (was bij vrienden geweest), leek het alsof er aan het hoofdeinde van mijn bed een poort naar een andere dimensie was opengegaan. Ik voelde aan de bewegingen van mijn matras hoe meerdere entiteiten op mijn bed sprongen en erin rondliepen en kropen. Naar mijn gevoel waren het er minstens 5.
Ik heb hen verzocht om mijn slaapkamer te verlaten, dat ik dit niet wou en wou gaan slapen.
Alsof er nog steeds meer bijkwamen werd het tumult steeds heviger en was slapen uitgesloten. Noodgedwongen ben ik op mijn zetel gaan pitten.
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2018, 10:16:14 am door LPChip »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #28 Gepost op: juli 28, 2018, 10:52:22 pm »

Dit zou inderdaad goed kunnen vanwege de maansverduistering en bloedmaan. De maan heeft enorm veel invloed op aarde.

Toen ik de Schumann Resonantie Cursus deed, vertelden ze me dat ze deze altijd doen als het volle maan is omdat de energie dan het sterkst is, en het veel gemakkelijker is om zo'n meditatie te doen, omdat je dichter bij je hogere zelf staat, en je hogere zelf is in de 4e dimensie.

Wat jij beschrijft klinkt als een poort in de 4e dimensie die open ging, en ik verwacht dat dit met elkaar te maken heeft.

Volgende keer als dit gebeurd, steek eens een kaars aan en plaats deze op de grond op een veilige plaats als mogelijk rondom je bed, en kijk of dit effect heeft.

Het zou in ieder geval negatieve entiteiten moeten weghalen, maar mogelijk ook je ex. De kaarsen mogen waxine lichtjes zijn, als het maar een normale rustige vlam is die warmte geeft en licht uitstraalt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #29 Gepost op: juli 29, 2018, 05:31:31 am »


Wat jij beschrijft klinkt als een poort in de 4e dimensie die open ging, en ik verwacht dat dit met elkaar te maken heeft.


Jaa, ook als mijn ex "verschijnt" is het steeds vanop dezelfde plaats aan het hoofdeinde van mijn bed dat ze via mijn tweede kussen mijn matras opstapt.
Volgende keer als het weer te bont wordt ga ik zeker kaarsen branden!

Bedankt voor de verduidelijking, LPChip!
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4 5   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.093 seconden met 23 queries.