Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+  (gelezen 35488 keer)

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel

Hallo iedereen

Zoals ik in een eerdere topic reeds heb verteld krijg ik vaak bezoek van een entiteit dewelke ik fysiek kan aanvoelen. Dit gebeurt steeds in mijn bed. Deze week werd ik er elke dag door gewekt rond 6u, vanmorgen was dat om 5u.

Ik word dan wakker door de bewegingen in mijn bed, iemand die rondkruipt bovenop mijn lakens en steunt op mijn hoofdkussen. Soms wordt het laken van mijn gezicht opgetild. Iemand vlijt zich tegen me aan of streelt mijn benen of mijn rug.
Als ik het licht aansteek stopt dit en lijkt er niets aan de hand.

Dit is niet gerelateerd aan mijn woning want waar ik vroeger woonde gebeurde dat ook..

Ik ben niet bang maar schrik er wel steeds van (en kan natuurlijk niet meer slapen).

Zijn er nog mensen die soortgelijke dingen meemaken en hoe ga je er mee om?
Als dit dan zo zelden voorkomt, waarom dan precies bij mij?

Ik zou graag jullie verhaal hierover lezen!
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2018, 12:23:51 pm door Tony »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2018, 11:22:50 am »

Hoi Tony,

Gezien wij hier al over gesproken hebben, wacht ik even met mijn reactie om de andere forumleden te bewegen een reactie te plaatsen. :)

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2018, 09:34:28 am door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2018, 01:41:39 pm »

Ik heb het niet veel, slechts een paar keer fat ik merk dat er iemand op mijnbed gaat zitten.
Dat voelt niet beangstigend aan en vaak slaap ik dan weer verder. Wel voel ik vaak een bekende aanraking, een warm gebaar waarvan ik zeker denk te weten dat mijn Gids zich kenbaar maakt, ik voel me altijd blij en dankbaar als ik onverwachts die verbinding voel.
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #3 Gepost op: juni 09, 2018, 08:02:58 pm »

Begrijp ik LPChip 😉
Dankjewel!
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2018, 08:07:42 pm »

Ik heb het niet veel, slechts een paar keer fat ik merk dat er iemand op mijnbed gaat zitten.
Dat voelt niet beangstigend aan en vaak slaap ik dan weer verder. Wel voel ik vaak een bekende aanraking, een warm gebaar waarvan ik zeker denk te weten dat mijn Gids zich kenbaar maakt, ik voel me altijd blij en dankbaar als ik onverwachts die verbinding voel.

Dankjewel Pilar voor je bijdrage 😊

Dat warm gevoel van dankbaarheid heb ik niet. Zoals ik al zei schrik ik er steeds van maar daardoor stopt het niet. Het stopt als ik echt ga kijken wat er gebeurt en als ik het licht aansteek. Nadien gaat het gewoon weer verder tot ik in slaap val of opsta.

Het is ook niet dat ik een gevoel heb dat ik er vanaf wil, dat ik wil dat het stopt. Ik zou het intussen eerder vreemd vinden mochten deze activiteiten plots stoppen.
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2018, 12:02:03 pm »

Ik heb wel eens meegemaakt dat er entiteiten op mijn slaapkamer aanwezig zijn. Soms voel ik 1 of 2 entiteiten (familieleden) boven mijn bed zweven en heb ook wel eens een hand op mijn schouder gevoelt.
Zodra ik de lamp aan doe, even opsta en gebaren maak of vraag of ze weg willen gaan dan voel ik hierna niemand meer.

Toen ik nog een kind was had ik vaak een droom die zich vaak herhaalde en iedere keer op het zelfde moment in die droom stopte het ineens en werd ik gewekt door iemand die met een vinger op mijn schouder aan het tikken was.

Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #6 Gepost op: juni 10, 2018, 12:41:37 pm »

Ik heb wel eens meegemaakt dat er entiteiten op mijn slaapkamer aanwezig zijn. Soms voel ik 1 of 2 entiteiten (familieleden) boven mijn bed zweven en heb ook wel eens een hand op mijn schouder gevoelt.
Zodra ik de lamp aan doe, even opsta en gebaren maak of vraag of ze weg willen gaan dan voel ik hierna niemand meer.

Toen ik nog een kind was had ik vaak een droom die zich vaak herhaalde en iedere keer op het zelfde moment in die droom stopte het ineens en werd ik gewekt door iemand die met een vinger op mijn schouder aan het tikken was.


Dankjewel B1986 voor je verhaal.

Bij mij is dit al 7 jaar bezig en de laatste maanden echt dagelijks. Soms begin ik aan mezelf te twijfelen en ga ik denken dat ik me alles inbeeld, tot het sanderendaags terug gebeurt...
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #7 Gepost op: juni 10, 2018, 12:42:39 pm »

Weet er soms iemand een goed, betrouwbaar medium in België?
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen van ENTITEITEN
« Reactie #8 Gepost op: juni 13, 2018, 09:43:32 am »

Hoi Geert,

Gezien wij hier al over gesproken hebben, wacht ik even met mijn reactie om de andere forumleden te bewegen een reactie te plaatsen. :)

Liefs,
LPChip

Hey LPChip

Daar ik haast niet meer kan slapen omdat de activiteiten, zoals ik eerder beschreef, tot in de nacht doorgaan en smorgens rond 5u terug herbeginnen heb ik me geďnformeerd bij een paragnost/medium.

Deze gaat volgende week bij me langskomen en trachten te communiceren met de entiteit.

Zoals jij ook eerder aangaf, is het volgens zijn eerste indruk de entiteit van mijn ex vriendin die aan me blijft kleven. Zeer benieuwd of we haar kunnen verder helpen..

Keep you posted! 😉
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #9 Gepost op: juni 13, 2018, 01:19:03 pm »

Succes. :) Ben benieuwd.

Weet wel, dat als je wil dat het stopt, jij dit ook moet willen. Zolang jij denkt: ik vind het niet erg, dan blijft ze dus aan je plakken en blijf je last houden hiervan. Het zal er tevens ook voor zorgen dat jij je niet kan binden aan een ander, dus dan blijf je single.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #10 Gepost op: juni 13, 2018, 10:06:02 pm »



Weet wel, dat als je wil dat het stopt, jij dit ook moet willen. Zolang jij denkt: ik vind het niet erg, dan blijft ze dus aan je plakken en blijf je last houden hiervan. Het zal er tevens ook voor zorgen dat jij je niet kan binden aan een ander, dus dan blijf je single.


Dankjewel LPChip!

Ja ik wil het intussen ook wel! Leuk is anders...

Vandáár dat ik al 7 jaar (!), zolang dat dit gaande is dus, single ben 🙈🔫💨💦

Groetjes
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #11 Gepost op: juni 14, 2018, 08:38:59 am »

Yup. :)

Succes. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #12 Gepost op: juni 19, 2018, 03:31:12 pm »

UPDATE: Gisteravond werden er bij me thuis opmetingen gedaan met EMF meters.
Deze sloegen enkele keren door in het rood.
Eveneens werd er gefilmd en werden er opnames gemaakt met EVP recorders.
Nu is het afwachten wat er te horen of te zien was na analyse van die opnames.

Keep you posted 😉
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #13 Gepost op: juni 19, 2018, 04:17:33 pm »

Tnx. :) Succes.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Oproep getuigenissen over ENTITEITEN
« Reactie #14 Gepost op: juni 22, 2018, 08:06:23 pm »

UPDATE

Op de video opname in mijn slaapkamer werd er een "vreemde vlek" waargenomen op de plaats waar ik op dat ogenblik activiteit voelde, werd aangeraakt.

Op de EVP opnames zijn er twee stemmen te horen, een mannenstem en een vrouwenstem. Er is echter onenigheid over wat er precies gezegd wordt. Ik hoor namelijk andere dingen gezegd worden dan de man die de opnames deed. De opnames worden nu aan andere personen voorgelegd voor analyse.
Waar geen discussie over bestaat is het feit dat de naam A*** heel duidelijk verstaanbaar is op de opnames, wat ook de naam is van mijn overleden ex vriendin.

Er werd een poging ondernomen om de entiteit weg te sturen, de weg te wijzen. Dit zonder resultaat.
De aanrakingen gebeuren nog even frequent waarbij ik nu ook heel duidelijk een hand voel dat mijn schouder vastneemt wanneer ik in bed lig.

Het enige wat ik nu zeker weet is dat ik niet gek aan het worden ben en dat er wel degelijk een entiteit aan me "kleeft". Verder is het afwachten of dit kan en zal opgelost worden..

Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 4 5   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.094 seconden met 22 queries.