Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Rare gebeurtenissen  (gelezen 8675 keer)

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Rare gebeurtenissen
« Gepost op: januari 20, 2009, 09:08:25 pm »

hey ik heb een vraagje voor jullie allemaal

Gisteren kraakte de kast bij ons in de woonkamer opeens heel erg, toen mn moeder ging kijke in en om de kast was er niks en had ze paar keer flink geschud en dan kraakte er niks!

Nu kwam ons mam net met het verhaal (wat ik zelf alweer was vergeten) toen we net in dit huis woonde (zelf gebouwt) deed ons fornuis raar we hebben een elektrische kookplaat en die ging vaak vanzelf aan en dan konden we hem niet uitkrijgen, hebben toen 1 of 2x een nieuwe gekregen maar steeds hetzelfde op een gegeven moment is het wel over gegaan

ook de lamp in de keuken (aan de andere kant van de muur waar de kast staat) begon vaak opeens te knipperen toen we er pas woonde..

Nu weet ik dat er op de plek (rondom) het huis vroeger vaak huisjes hebben gestaan, als het versleten was werd het afgebroken en op ander plek in de buurt nieuw gebouwd, ook toen we dit huis bouwde kwamen we een oude waterput en vanalles tegen en hebben het huis paar meter verplaats.

Denken jullie dat hier entiteiten zitten die hier vroeger hebben geleefd bijvoorbeeld? en wat kan je er aan doen?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2009, 09:18:18 pm »

Ik heb je bericht even naar een nieuw bericht omgezet om het zo overzichtelijker te houden. :)

Ik denk inderdaad wel dat dit tekenen zijn van entiteiten. Zeker omdat ze zich kenbaar maakten toen jullie er net kwamen wonen. Vaak is dit territoriaal gedrag om te laten zien dat hun er ook zijn. Het kraken van de kast kan veel oorzaken hebben. Als het een keer gebeurd, dan denk ik niet dat het met entiteiten te maken heeft. Misschien dat het huis iets is uitgezet/gekrompen door de grote temperatuurverschillen waardoor de kast heel ietsjes bewogen is?
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2009, 09:31:34 pm »

Goed hoor dat je het hebt verplaatst.

Met de kast was heel raar want hij kraakte paar keer echt hard, toen had mama geschudt en kraakte er niks maar daarna kraakte hij wel weer heel hard, steeds een beetje anders en toen werd het minder en hoorde ik het nog een paar keer soort van tikken. Dacht eerst ook dat er iets scheurde of brak maar er was niks te zien daarom dat ik het zo raar vond
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2009, 09:01:47 am »

Hoe voelde je jezelf op dat moment.. voelde je aanwezigheid, negatieve of positieve energie? of heb je er niet op gelet??

ik heb die kast eigenlijk nooit horen kraken (we wonen in hetzelfde huis).
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2009, 10:16:35 am »

Neej de kast heb ik ook nog niet eerder gehoord... Toen was ik best bang eigenlijk

Met het fornuis en lamp kan ik me niet echt meer herrineren  hoe ik me toen voeldedus denk niet dat dat toen negatief was ofzo, kun jij je dat nog herrineren Wendy?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2009, 11:32:50 am »

Nee dat herriner ik niet meer, wel dat de lamp in mijn kamer steeds aan en uit ging.. niet knipperen maar steeds minuutje ertussen. jij had toch ook met je rolgordijnen??
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #6 Gepost op: januari 21, 2009, 11:52:16 am »

Jah zat gisteren erover na te denken ergens wist ik wel dat er nog meer was, maar kan het me niet meer herrineren.. net of ik dat uit mn geheugen heb gehaald ofzo, ik weet dat er meer voorvallen zijn maar wat? geen idee

Hmm nu komt het wel weer beetje boven ja.. Heb soort elektrische hor tegen beestjes en ook tegen de zon op mijn kamer tegen het raam. deze ging ook vaak uit zichzelf naar beneden of omhoog in mijn slaap, werd daar altijd wakker van..

Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2009, 11:56:55 am »

Dat klinkt echt als een entiteit die jullie kenbaar wil maken dat hij/zij er is.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Rare gebeurtenissen
« Reactie #8 Gepost op: januari 21, 2009, 12:08:50 pm »

Jah idd, nu komen er steeds meer rare gebeurtenissen bij ;) maar dit is allemaal al langer geleden van toen we er nog niet zo lang woonden, met dat rolluik / hor was paar jaar nadat we het huis hadden gebouwd.

Zal dalijk eens aan ons mam vragen of er nog meer dingen zijn, wel leuk om daar nog eens over na te denken want in die tijd dat dat gebeurde was ik daar allemaal nog niet zo meebezig.

Ons mam komt toevallig net thuis, die kon zo ook niet op meerdere dingen komen. Maar vertelde me net dat mijn oma (die hier vroeger langs woonde) net stierf voordat we het huis gingen bouwen en die dat niet meer heeft meegekregen - ook niet dat we dat gingen doen. En mama heeft in het begin vaak gedacht dat het oma was die in ons nieuwe huis kwam "kijken"
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.043 seconden met 22 queries.