Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Heldervoelend  (gelezen 21153 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #15 Gepost op: april 21, 2009, 05:10:24 pm »

Ik ben zelf niet in staat om pijn van anderen te voelen zoals ik pijn bij mezelf voel. Als ik een pijnlijke plek van iemand anders voel, dan is het alsof dat gebied wat verdoofd is en gaat tintelen.

Wat ik wel weet, is dat bij de oren, als je het linker oor wil behandelen, je het rechter oor moet behandelen en andersom. Dus gespiegeld. (chakra therapie)

EDIT: Ik vergat te vermelden dat als je de pijn daadwerkelijk overneemt (magnetiseren) je deze wel voelt als eigen pijn, want dan is het ook je pijn geworden.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #16 Gepost op: april 21, 2009, 09:37:16 pm »

Heb dat bij mn vriend wel vaker gehad.. hij had eerst ook zn hand verbrand met vuurwerk, ik voelde daarna ook precies dezelfde plek branden op mn hand, ook toen hij een keer hoofdpijn had en ik vroeg hoe t voelde, voelde ik het ook enz enz.

Het is wel zo dat ik dan vantevoren weet dat hij erges last van heeft en het daarna voel (dus weet ik al dat het van hem is).. bij mn zusje voelde ik het en daarna wist ik pas dat zij het ook had..

Heb eens gehoord dat mn nichtje dit ook kan voelen, maar durf t haar niet te vragen, want weet niet hoe die er tegen over staat, en ofdat gezegd is "als grap" door anderen die er niet voor open staan snapje en weet ook niet wat ze er zelf mee doet..

De pijn voelt ook hetzelfde als wanneer ik zelf pijn heb, ik merk niet echt verschil alleen dat t vaak onverwacht is en uit het niets lijkt te komen.. nu ik me erop concentreer doet mn linkeroor nu steeds zeerder (nu lichter als ik gister had)
Ik zal eens gaan googlen of er mss workshops zijn bij mij in de buurt

bedankt voor de tips alvast
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

lotuslove

  • Gast
Re: Heldervoelend
« Reactie #17 Gepost op: april 22, 2009, 09:53:22 am »

Mijn moeder (die zelf wel 's pijntjes van anderen aanvoelt) vertelde een keer over een vrouw die pijntjes van andere mensen echt overnam, ze ging vaak naar de dokter toe en op een keer was ze bij de dokter en had ze opeens pijn in haar been, bleek dus dat ze de pijn vd vorige patient over had genomen. Ze gaf vroeger wel 's informatie-avonden maar nu niet meer helaas, anders had ik 't adres voor je opgezocht.

Ik zou 't wel proberen te bespreken met je nichtje, je weet nooit. Jij kan er niks aan doen dat jij dit voelt, als anderen je voor gek verklaren is dat hun probleem hoor ;) Ben je trouwens al vaak naar de huisarts geweest voor dit soort pijntjes die je niet kon plaatsen?
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #18 Gepost op: april 22, 2009, 04:00:14 pm »

Hey

Ik ben best vaak bij de dokter ja.. Vroeger had ik cara (een soort astma) maar nu vraag ik me af of dat ook echt van mezelf was, ik kreeg dan medicijnen daarvoor maar die sloegen nooit aan. Mn zusje heeft daar ook heel erg last van gehad en nu nog soms volgens mij en bij haar hielpen de medicijnen wel...

rugpijn, buikpijn en keer toen ik heel klein was oorpijn (kon nog nie praten) toen ik bij dokter aankwam was t opeens over.

Naja kan zo een hoop opnoemen waarvoor allemaal en bij t meeste weet de dokter of fisio niet waar t vandaan komt, alleen met mn migraine daar weet ik voortaan wel van waar t van komt, maar na een tijd lijk ik dan soort van imuum voor de medicijnen en werkt t ook niet meer
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #19 Gepost op: mei 13, 2009, 05:23:33 pm »

Hoi Eni,

Ik reageer een beetje laat :P maar reageer wel.

Ik voel soms ook pijnen van anderen mensen. Vooral bij mensen waar ik een sterke band mee heb, waar ik close mee ben voel ik het heel sterk.
Hoofdpijnen voel ik heel sterk als ik mensen in me omgeving heb die hoofdpijn hebben dan voel ik dat ook.
Als ik naar een film kijk voel ik soms ook de pijnen die die mensen beleven in die film, ook al is het niet eens echt.

Migraine zie ik bij mezelf iets van teveel indrukken, emoties en gevoelens van anderen mensen opgenomen die in me nek en rug blijven zitten en uiteindelijk bonkende hoofdpijnen veroozaken.

Liefs Anne
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #20 Gepost op: mei 13, 2009, 06:56:11 pm »

Ola,

Ik weet niet of iemand dit nog leest.

ik heb dat zelf, heel erg vaak,.
Ik voel alles en zie alles gewoon, het is in een korte tijd ongelofelijk gegroeid.
Of ik nou sterke band met je heb of niet, ik kan naast ej staan of soms zelfs op msn ofzo en dan veel dingen voelen.

Nu blokkeer ik mezelf er vaak voor

succes ermee
Gelogd

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #21 Gepost op: mei 13, 2009, 09:07:37 pm »

Hey ik lees het nog hoor ;-)

Dacht al dat ik 1 van de weinige was, maar er zijn er gelukkig meer :) (ofja gelukkig weet niet of het wel zo fijn is)
Maar ik heb het dus vooral bij bekenden van me, of ik nu weet of niet dat ze pijn hebben en of ik nu dichtbij of heel ver weg van ze ben, dat maakt niet uit!

Als ik me erop concentreer kan ik het ook beter voelen.. Het komt ook vaak zomaar opeens.

Mijn migraine komt bij mij ook als ik teveel indrukken heb gehad of als ik me juist heel druk maak voor iets wat nog gaat komen (meestal als ik daar geen zin in heb, of bang ben dat ik migraine krijg of het mis zal gaan ofzo)

@ Ro hoe blokkeer jij jezelf?
Probeer wel eens in pyramide van licht te gaan zitten maar kan me vaak niet goed concentreren en word afgeleid door alle mensen om me heen waardoor het me niet lukt.
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

ro

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Heldervoelend
« Reactie #22 Gepost op: mei 14, 2009, 10:06:58 am »

Hey ik lees het nog hoor ;-)

Dacht al dat ik 1 van de weinige was, maar er zijn er gelukkig meer :) (ofja gelukkig weet niet of het wel zo fijn is)
Maar ik heb het dus vooral bij bekenden van me, of ik nu weet of niet dat ze pijn hebben en of ik nu dichtbij of heel ver weg van ze ben, dat maakt niet uit!

Als ik me erop concentreer kan ik het ook beter voelen.. Het komt ook vaak zomaar opeens.

Mijn migraine komt bij mij ook als ik teveel indrukken heb gehad of als ik me juist heel druk maak voor iets wat nog gaat komen (meestal als ik daar geen zin in heb, of bang ben dat ik migraine krijg of het mis zal gaan ofzo)
Hai Hai,

Kan goed hoor dat je alleen bij bekenden heb.
En ja, op j vraag gelukkig, ik vind als je echt een gave heb dat je het erg bijzonder is.
Veel mensen, denken/hopen dat ze er 1 hebben.

Hoe ik mijn blokkeer, ja ik geef het terug aan de zender omdat het niet van mij is.

sterkte
@ Ro hoe blokkeer jij jezelf?
Probeer wel eens in pyramide van licht te gaan zitten maar kan me vaak niet goed concentreren en word afgeleid door alle mensen om me heen waardoor het me niet lukt.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2009, 01:16:45 pm door LPChip »
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.849 seconden met 22 queries.