Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Starseeds  (gelezen 4077 keer)

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Starseeds
« Gepost op: mei 27, 2018, 11:17:56 pm »

Natuurlijk heb ik als spiritueel mens al veel gelezen over lichtwerkers, indigos, sterrekinderen, en noem maar op, ik heb nooit heel veel met hokjes. Toch kwam ik bij toeval vanavond op een site over starseeds, ik had daar nog nooit zozeer van gehoord. Maar bepaalde kenmerken springen er wel uit. Ik heb afkeer voor reptielen, en heb iets met katten, alle vreemde katten op straat komen ook naar me toe. Heel veel punten klopten. Ik vond het apart. Weten jullie veel van Starseeds? En denken jullie dat dat soort hokjes niet terrecht zijn of scharen jullie jezelf wel ergens onder?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Starseeds
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2018, 12:23:45 pm »

Ik denk niet in hokjes, maar ik gebruik ze wel, want dat is de makkelijkste manier om met anderen te communiceren zonder alles uit te hoeven leggen.

Er is veel informatie beschikbaar dat bestempeld is met een label en hoewel er altijd uitzonderingen zijn waarbij het label niet helemaal klopt, maar wel voor het grootste deel, is dat nog steeds het makkelijkst om een idee of informatie over te brengen.

Je moet hokjes dan ook niet zien als: Ik ben dat en klaar, maar meer: ik ben dat, dus als ik er meer over leer, dan begrijp ik mijzelf beter.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Starseeds
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2018, 06:44:31 pm »

Mooi antwoord LP Chip!Zo is het ook.
Bedankt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Starseeds
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2018, 10:00:26 pm »

Graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.16 seconden met 23 queries.