Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging.  (gelezen 4523 keer)

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Kaartlegging.
« Gepost op: mei 21, 2018, 07:45:56 pm »

Ik wil wel graag weten wat de kaarten mij zeggen over mijn weerstand tegen social media.
Ik vraag me af of het komt doordat ik erg van privacy hou, of doordat ik snel overprikkelt raak of dat het kont doordat ik het soms onecht, onoprecht vind overkomen, ik krijg vaak een jij liked mij dus ik like jouw idee. Of dat de kaarten me een andere reden geven die ik over het hoofd gezien heb...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging.
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2018, 08:13:43 pm »

Hoi Pilar,

Ik heb voor jou een boodschappen van de Engelen kaart getrokken.

De kaart die ik heb getrokken is: Crystal


Blijf vertrouwen en hopen omdat er iets nieuws en positiefs aan de horizon ligt dat je nu nog niet kunt zien.
Soms verliezen we allemaal wel eens de moed en geven we onze dromen en onze hoop op. Jammer, want soms ligt het bijna voor het oprapen en geven we te snel en te vroeg op, alsof we zinken met de haven in zicht.

Blijf vooral nu vertrouwen en verlies je hoop niet. Er gaat iets gebeuren, iets nieuws en iets positiefs. Je kunt het nu misschien nog niet duidelijk zien, maar het kan niet lang meer duren of het wordt langzaam maar zeker zichtbaar. Houdt dus nog even vol nu.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging.
« Reactie #2 Gepost op: mei 21, 2018, 08:53:40 pm »

Dankjewel!! Ik heb er iets aan.
Gelogd

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging.
« Reactie #3 Gepost op: mei 22, 2018, 10:43:52 pm »

Is het ook mogelijk om een kaartlegging te doen over wat mijn levensdoel is? Of kun je daar geen antwoord op krijgen middels een kaartlegging?
Ik geloof er in dat we verschillende doelen in ons leven kunnen hebben, en ik ben ook niet iemand die zich doelloos voelt.
Maar ik ben benieuwd of daar een specifiek iets uitkomt.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging.
« Reactie #4 Gepost op: mei 23, 2018, 03:42:03 pm »

Een kaartlegging geeft over het algemeen een gevoel weer en opbouwend advies. Een kaartlegging geeft niet aan wat je doel is, tenzij dit een specifiek deck is voor dit soort leggingen. Ik weet niet of ze bestaan, maar ik heb er geen.

Je gidsen kunnen je met deze vraag beter helpen, gezien je voor je incarnatie met hun besproken hebt wat dit leven je gaat brengen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging.
« Reactie #5 Gepost op: mei 23, 2018, 06:46:44 pm »

Oke dankjewel, ik zal een poging doen het te vragen aan de gidsen.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.103 seconden met 22 queries.