Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen ...  (gelezen 5996 keer)

Ladyofthelight

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
  • Liefde overwint altijd het lijden
    • Bekijk profiel
Even voorstellen ...
« Gepost op: mei 21, 2018, 06:31:44 am »

Dag lieve lezertjes van Armina. Ik ben een vrouw van 35 jaar jong en woon samen met mijn man drie katten en hond in Uithoorn. Ik ben geboren hsper en heb als gave mogen ontvangen helder voelend wetend en ik kan healen met mijn handen. Helaas lang in een web gevangen gezeten van religie en leugens die er mee samenhangen maar mezelf sinds kort bevrijd van de ketens van religie waardoor mijn gave niet belemmert meer wordt en ik die volop aan het ontwikkelen ben. Ik heb veel contact met mijn persoonlijke helpers gidsen licht wezen of hoe je het zelf noemen wilt uit de spirituele andere wereld waardoor er veel deuren voor mij als mens geopend zijn en een gewaarwording is geworden wat ik prachtig vind. Momenteel zit ik helaas in zware depressie maar wordt sinds kort goed ondersteund door ggz. Ook doe ik mijn hoofd leegmaken door middel van meditatie en mindfullnes dit helpt. Eerst bezig mezelf te healen en te genezen waardoor ik straks andere mensen kan en mag gaan begeleiden dat is mijn doel. We zijn hier op planeet moeder aarde om te leren vöor de een meer levenslessen dan de ander. Iedereen is uniek en heeft recht op zijn haar bestaan. Het moeilijke vind ik van deze maatschappij dat het mijn wereld niet is alles gaat razendvlug en men lijkt verslaafd aan mobiele telefoon en andere sociaal media. Geen oog of oor meer voor zich zichzelf of een ander. Dat is echt mijn wereld niet en best lastig om hier in te leven. Ik zelf ben sinds enkele maanden geen lid meer  van sociaal media of fb en dit geeft mij een enorme rust. Ook heb ik geen whatsapp meer mensen sms'en of bellen mij maar. Ik knap hier al enorm van op haha. Maar nee ik ben niet helemaal terug getrokken hoor en zeker geen kluizenaar. Ik heb veel humor hou van dagjes weg gaan zoals zee shoppen kroegjes bioscoop lekker uit eten of najaar de pretpark zalig. Maar door mijn depressie zit ik nu veel thuis ik slaap veel en doe weinig maar ik ben hard aan mezelf bezig om dit te veranderen want waar een wil is is een weg. Ik ben een sterke vrouw en maak van mijn klachten mijn krachten. Wat ik verwacht op dit forum geen idee ik ben nog nooit echt lid geweest van een forum dus laat het wel op mij af komen. Ik vind het altijd fijn om iemand een handje te helpen of mij te mengen in een discussie zolang het op een respectvolle manier gebeurt. Dus en euhm vriendschappen altijd welkom altijd leuk als je gelijkstemden vind.

Liefs X

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd
Liefde overwint altijd het lijden.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2018, 12:25:56 pm »

Hoi Ladyofthelight,

Welkom op Armina. :)

De depressie en veel moe zijn op dit moment is niet iets wat alleen bij jou licht. Op dit moment is de aarde bezig met het ascentie proces van de 3e dimensie naar de 5e dimensie. Dit gebeurd niet alleen voor de aarde zelf maar ook haar bewoners. Hier zijn lichtwerkers voor die helpen om de aarde en de mensen omhoog te tillen. De echte lichtwerkers ervaren dit doordat ze tijdens een download van energie enorm moe kunnen zijn, en andere klachten kunnen hebben.

Ik verwacht dat dit voor jou ook zo is. Als je weer eens zo'n moment hebt, google dan maar eens naar 7.83hz en luister naar een filmpje op youtube. Je vindt dan een bineural beats met de Schumann Resonantie, de energie die wij gebruiken om de ascentie te doen. Meestal helpt dit je om de energie op een goede manier in jezelf te integreren en daardoor kun je ineens een enorme burst van energie krijgen. :)

Verder, mocht je vragen hebben, schroom je niet en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #2 Gepost op: mei 21, 2018, 05:53:12 pm »

Welkom!!
Gelogd

Ladyofthelight

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
  • Liefde overwint altijd het lijden
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #3 Gepost op: mei 21, 2018, 05:55:58 pm »

Ja ik ben mij er van bewust en wat een fijne tip van jou dankjewel groetjes
Gelogd
Liefde overwint altijd het lijden.

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #4 Gepost op: mei 21, 2018, 07:17:34 pm »

Ik heb het overigens ook met dat hele sociale media gebeuren. Ik heb dan wel Instagram voor mijn kinderen om ze een beetje in de gaten houden ter bescherming. Maar Facebook niet meer. Ik voelde teveel bij al die fotos maar daarnaast begrijp ik het ook niet zo. Ik snap niet zo zeer waarom mensen steeds maar fotos plaatsen, of als ze net op vakantie zijn het alweer gedeeld moet worden. Ik heb er zelf niets mee. . ik deel weleens persoonlijk een foto aan een vriendin of familielid. Maar ik snap nooit zo waarom het in grote getale moet, dat je op het strand ligt en al je collegas en vage kennissen zien het en reageren.
Gelogd

Ladyofthelight

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
  • Liefde overwint altijd het lijden
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #5 Gepost op: mei 21, 2018, 09:30:27 pm »

Ja Pilar ik vind het 1 grote schijnvertoning dat hele Facebook. Daarom kom ik er niet ik heb liever echt contact met mensen.
Gelogd
Liefde overwint altijd het lijden.

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #6 Gepost op: mei 21, 2018, 09:57:10 pm »

Welkom op dit forum  :)

Ladyofthelight

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
  • Liefde overwint altijd het lijden
    • Bekijk profiel
Re:Even voorstellen ...
« Reactie #7 Gepost op: mei 21, 2018, 10:29:49 pm »

Dankjewel
Gelogd
Liefde overwint altijd het lijden.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.132 seconden met 23 queries.