Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Met ENTITEITEN in bed...  (gelezen 4505 keer)

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Met ENTITEITEN in bed...
« Gepost op: mei 08, 2018, 01:09:14 pm »


Sinds mijn scheiding, 7 jaar geleden, heb ik vaak het gevoel als ik savonds in bed lig dat er iemand naast me komt liggen. Jeweetwel, de lakens die tegen je lichaam aan gespannen worden als er iemand bovenop de lakens naast je komt liggen, een lichte druk tegen je lichaam.
Soms met tussenpozen van maanden, soms heel frequent.

Ik ben intussen 5 jaar geleden verhuisd en ook hier gebeurt dit regelmatig..

Gisteren was het net alsof iemand bovenop me kroop, dat drukkend gevoel op mijn lichaam vanaf mijn voeten naar boven. Hoewel ik er in het verleden niet echt aandacht had aan besteed deed ik nu wel enkele keren het licht aan tot het stopte. Dit vond ik wel een enge ervaring..

Hoewel ik nooit last heb van blauwe plekken, stond ik vanmorgen op met een knoert van een blauwgroene plek op mijn rechter voorarm..

Ik ben er nooit bang voor geweest maar sinds gisteren vind ik het toch wel luguber worden..
« Laatst bewerkt op: juni 24, 2018, 10:09:38 am door Geert »
Gelogd

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Ongevraagd nachtelijk gezelschap in bed...
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2018, 01:55:33 pm »

Ga ik net douchen, krijg ik enkel ijskoud water uit de kraan terwijl die op warm staat. De eerste 10 seconden krijg ik altijd eerst koud water, maar na 2 minuten...
Ik beslis me aan de wasbak te wassen, waar ik wél warm water krijg 🤔
Als ik nadien de douchekraan openzet is het water meteen heet 😳

Strange things happen around here 🙄
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ongevraagd nachtelijk gezelschap in bed...
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2018, 02:39:14 pm »

Ik heb je topic even verplaatst, dit gaat inderdaad niet over dromen. :)

Je hebt, zo lijkt het, bezoek van een entiteit, al lijkt dit me geen entiteit die kwade bedoelingen heeft, maar gewoon aandacht wil.

Ik krijg zelfs een beetje het gevoel dat het hier gaat om een dame die je leuk vindt.

Wat je kan doen is brandende kaarsen in de hoek van de kamer zetten, ongeveer 1 meter van de muur verwijderd, zodat je de ruimte positiever maakt. Dit helpt vaak entiteiten om de uitweg te vinden en dan stoppen ze met je lastig te vallen.

Mocht dat niet helpen, dan is het mogelijk een idee om een medium te vragen je huis te zuiveren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Tony

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Re:Ongevraagd nachtelijk gezelschap in bed...
« Reactie #3 Gepost op: mei 09, 2018, 01:17:38 pm »

Kan ik wel plaatsen, LPChip.

Ik denk nu ook te weten wie/wat het is 😊

Ik ga geen kaarsen branden, ik heb er geen probleem mee om wat aandacht te geven (en te krijgen).

Dankjewel voor je reactie!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ongevraagd nachtelijk gezelschap in bed...
« Reactie #4 Gepost op: mei 09, 2018, 01:54:31 pm »

Haha, graag gedaan. :)

Aan jouw reactie te horen kan ik me goed voorstellen dat je geen kaarsen gaat branden. Dit klinkt niet als iemand die je weg wil hebben. :)

Hoewel, als jullie bij elkaar horen, kaarsen haar niet gaan verjagen. Het is puur alleen voor entiteiten met een hele lage frequentie. Die vinden dat licht niet fijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 23 queries.