Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Lamp valt uit  (gelezen 4612 keer)

Railemi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Lamp valt uit
« Gepost op: april 27, 2018, 05:30:03 pm »

Hallo allemaal!

Mijn moeder is na een kort ziekbed afgelopen dinsdag overleden.. Ik, mijn vriend en mn zusje waren bij haar. Het ging snachts slecht, maar de verplegers adviseerden ons nog even te gaan liggen rond 3.00. Net op het moment dat we op ons matras gingen liggen viel de lamp uit op de kamer. Dat stond naast haar bed.. Mn zusje heeft de lamp weer aangedaan en hij deed het nog gewoon. Rond 10 voor 4 had ik een raar gevoel en ben bij mn moeder gaan zitten. Ik heb mn zusje en vriend wakker gemaakt en uiteindelijk is ze terwijl wij haar hand vast hadden om 4.00 overleden. Mijn vader is 10 jaar geleden ook overleden aan kanker.. Ergens geloof ik dat hij misschien op dat moment naast haar bed is komen te staan.. In het verleden heb ik meerdere keren geestverschijningen gezien, maar was daar zo bang voor dat ik mij ervoor afsluit. Ik heb mn moeder wel gevraagd mij ooit een teken te geven of ze er is of niet.. Ergens ben ik bang dat ze mij niet zou kunnen bereiken omdat ik er zo bang voor ben. En van die lamp.. Dat is toch erg vreemd.. Wat denken jullie hiervan?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Lamp valt uit
« Reactie #1 Gepost op: april 28, 2018, 03:43:02 pm »

Je vader was bij jullie en deed het licht eventjes uit als teken. Hij heeft op je moeder gewacht.

Angst kan ervoor zorgen dat je geen geesten ziet, maar het zal ze niet weerhouden om een lamp aan of uit te doen. Je moeder kan je dus laten weten dat je er bent, maar je moet je wel blijven herinneren dat dit haar kan zijn. Als je moeder het licht uitdoet, en jij ziet dat als "ach, de lamp gaat kapot" dan zal je moeder op ten duur stoppen met dit doen, want dan heeft het geen effect meer. Als het gebeurd, vraag dan in jezelf (of hardop): Mama, ben jij dat?

Krijg je daarna een positief gevoel, dan is dat haar. Krijg je een negatief gevoel, dan is ze dat niet.

Laat angst niet denken dat het een negatief gevoel is. Ben je op dat moment te bang, zeg dan: Ik ga even tot rust komen en zal straks vragen of je het was.

Ga dan rustig worden en laat de angst varen. Vraag daarna nog eens, mam was jij dat? Als het moeilijk blijft, doe het dan vlak voordat je gaat slapen, dan zal het makkelijker zijn, omdat je dan toch al je hoofd leger hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Railemi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Lamp valt uit
« Reactie #2 Gepost op: mei 07, 2018, 09:14:33 pm »

Mijn dochter van 4 jaar heeft afgelopen week verteld opa en oma in haar kamer gezien te hebben. Ze zeiden dat ze een mooie bed had en aaiden allebei over haar wang. Zelf had ik die nacht een angstig gevoel dat er iets was in de kamer van mij en mijn vriend. Vanavond werd ze huilend en in paniek wakker. Ze heeft op dit moment koorts en zei naar lang doorvragen van mij of ze ergens pijn had, dat dat niet zo was. Maar dat ze ze 'niet durfde aan te raken'. Ik vroeg over wie ze het had. Opa en Oma zei ze. Ik heb maar gezegd dat ze niet bang moest zijn, maar eerlijk gezegd ben ik dat nu wel..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Lamp valt uit
« Reactie #3 Gepost op: mei 07, 2018, 09:59:36 pm »

Lastig verhaal.

Opa en Oma willen alleen maar laten weten dat ze er voor jullie zijn, en het is absoluut niet hun bedoeling om jullie bang te maken.

Met de ascentie die nu gaande is, en het stijgen van de vibraties wordt het makkelijker om contact te leggen met overleden mensen die nog niet over gegaan zijn. Ook wordt het makkelijker om contact te krijgen met hen die wel over zijn, mits ze niet opnieuw geincarneerd zijn.

Ik verwacht overigens niet dat de koorts te maken heeft met het zien van Opa en Oma. Wel kan het onderdeel zijn van de ascentie. Deze laat oude pijn en lage vibraties los, en soms wordt dit dan letterlijk afval in het lichaam. Koorts is een mechanisme van het lichaam om zich te ontdoen van giftige stoffen.

Als je in jezelf hardop zegt: Opa en Oma, willen jullie voorlopig even mijn dochter (noem haar bij naam) met rust laten, zodat ze van de schrik kan bekomen? Dan zullen ze dat ook doen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Railemi

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Lamp valt uit
« Reactie #4 Gepost op: mei 07, 2018, 10:28:41 pm »

Bedankt voor je antwoord.

Ergens weet ik ook wel dat ik niet bang hoef te zijn, maar ik kan mijn eigen angst moeilijk onder controle krijgen. Ik ben tenslotte zelf de persoon die om een teken heeft gevraagd. Toen ik zondagochtend beneden kwam rook ik mijn moeder haar parfum in de woonkamer. Omdat het dan overdag is is het voor mij makkelijker om niet bang te zijn. Maar in de nacht is het toch anders. Ergens wil ik ook niet zeggen dat ze voor even weg moeten gaan, omdat ik dan het idee heb dat ik ze wegjaag.. Maar heb het toch maar gedaan..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Lamp valt uit
« Reactie #5 Gepost op: mei 08, 2018, 09:13:23 am »

De situatie is voor Opa en Oma net zo vreemd als voor jou, en ook hun weten niet goed hoe ermee om te gaan. Via jouw en mijn gidsen vragen hun hoe ze jou het beste kunnen helpen om dit contact soepeler te laten verlopen. Dit is deels iets wat voor jou een probleem is en dat jij moet oplossen.

Door te vragen of ze je even met rust laten, zodat jij beter kan omgaan met de situatie is dan ook helemaal niet erg en dat snappen ze prima.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.072 seconden met 23 queries.